Heipä hei kaikille!
Elikkäs päätin tässä vähän aikaa sitten aukaista kennelin, joten katsotaanpa mitä tästä nyt tulee. Olen virtuaalisella puolella täysin uusi, vaikka virtuaalikenneleistä olen tiennyt nyt jo reippaan vuoden, mutta aikaa ei kennelin pyörittämiseen ole ennen löytynyt. Oikeassa elämässä olen koirien kanssa pyörinyt koko elämäni oikeastaan, enimmäkseen agilityn puolella, mutta on tullut myös harrastettua tokoa ja kaikkea muuta kivaa, joten sanasto on suht. tuttua.
Olisi tarkoituksena kennelissä kasvattaa bordercollieita ja islanninlammaskoiria, joten olisi kiva tietää näitten rotujen kasvattajia, vaikkakin islanninlammaskoiria ei ilmeisesti kovinkaan moni kasvata?
Neuvoja ja ehdotuksia otan mielellään vastaan.
Kennelin sivuille
https://staticpalms.weebly.com/
Uusi harrastaja
- Shady
- Taikuri
Re: Uusi harrastaja
Tervetuloa Meta! :)
Tämä on onneksi siinä mielessä hyvin joustava harrastus, ettei tarvitse olla jatkuvasti niin hurjasti aikaa harrastamiseen, vaan voi hyvin pitää hiukan taukojakin välillä
Tori osiosta saat aika hyvän kuvan miten paljon noita rotuja kasvatetaan tällä hetkellä. Bortsut ovat sellainen rotu, että ovat aina jonkinlaisessa suosiossa. Kuulunut aina suurilukuisimpiin rotuihin virtuaalipuolella. Islanninlammaskoiria löytyykin hieman vähemmän, mutta niitäkin tasaisesti löytynyt muutamia yksilöitä.
Jos jotain kysyttävää tulee harrastuksesta, voi esimerkiksi mulle laitella täällä viestiä, VFCIn mailin kautta (koska ne tulevat mulle realiaikaisesti, kennelin mailit eivät) tai facebookissa :)
Tämä on onneksi siinä mielessä hyvin joustava harrastus, ettei tarvitse olla jatkuvasti niin hurjasti aikaa harrastamiseen, vaan voi hyvin pitää hiukan taukojakin välillä
Tori osiosta saat aika hyvän kuvan miten paljon noita rotuja kasvatetaan tällä hetkellä. Bortsut ovat sellainen rotu, että ovat aina jonkinlaisessa suosiossa. Kuulunut aina suurilukuisimpiin rotuihin virtuaalipuolella. Islanninlammaskoiria löytyykin hieman vähemmän, mutta niitäkin tasaisesti löytynyt muutamia yksilöitä.
Jos jotain kysyttävää tulee harrastuksesta, voi esimerkiksi mulle laitella täällä viestiä, VFCIn mailin kautta (koska ne tulevat mulle realiaikaisesti, kennelin mailit eivät) tai facebookissa :)
2013: VUODEN KASVATTAJA, RATAMESTARI & TUOMARI
2014: VUODEN KENNELINPITÄJÄ, POKAALIKAHMIJA & AKTIIVIKASVATTAJA
2015: VUODEN LIITONPITÄJÄ
2016: VUODEN KENNELINPITÄJÄ, RATAMESTARI, AKTIIVIKASVATTAJA & LIITONPITÄJÄ
2017: VUODEN POKAALIKAHMIJA, RATAMESTARI, ULKOASUNTEKIJÄ & AKTIIVIKÄVIJÄ
2018: VUODEN LIITONPITÄJÄ, PILKUNVIILAAJA & ULKOASUNTEKIJÄ
2014: VUODEN KENNELINPITÄJÄ, POKAALIKAHMIJA & AKTIIVIKASVATTAJA
2015: VUODEN LIITONPITÄJÄ
2016: VUODEN KENNELINPITÄJÄ, RATAMESTARI, AKTIIVIKASVATTAJA & LIITONPITÄJÄ
2017: VUODEN POKAALIKAHMIJA, RATAMESTARI, ULKOASUNTEKIJÄ & AKTIIVIKÄVIJÄ
2018: VUODEN LIITONPITÄJÄ, PILKUNVIILAAJA & ULKOASUNTEKIJÄ
-
Meta
- Alkupalat
Re: Uusi harrastaja
Hyvä, että onkin joustava, mutta halusin silti tähän alkuun hieman enemmän aikaa, että saisi kennelin sivut toimimaan. Miulla alkaa nyt kyl koulu, joten kennel asioille ei niin paljoa aikaa sen jälkeen jää.
Kiitos vastaamisesta Shady, tylen kyselemään, jos tulee jotain mieleen. :)
Kiitos vastaamisesta Shady, tylen kyselemään, jos tulee jotain mieleen. :)