Tervetuloa vaan Fiabaan, kenneliin josta en ole laisinkaan varma haluanko sitä edes julkisuuteen. Jotkin tekemäni ratkaisut saattavat olla liian radikaaleja joillekin perinteisen tyylin virtuaalikoirailijoista... No, jos ette tykkää, niin omapahan on häpeänne, siinä on jo yllinkyllin että minä itse tykkään kennelistäni. Moni varmaan jo luuli, etten enää tee kenneliä, mutta päädyin kuitenkin tähän ratkaisuun.
Tutustukaa & kommentoikaa. ;) Se on tavanomaisesta poikkeava, mutta tutustukaa siihen avoimin mielin.
Tervetuloa Fiabaan.
**
Tosiaan, linkkilistallekin voisi ottaa jokusen kennelin. Jos kennelissäsi on piirroskoiria, lk collieita tai jos se muuten vaan on erikoinen, mahdollisuudet saada linkki listalle on hyvät. ^^
Fiaba - hieman erilainen virtuaalikennel
-
Niia
- Le-ppä-ker-ttu
-
Erika---
- Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
Re: Fiaba - hieman erilainen virtuaalikennel
Uih, siellä on chihu :--D Ulkoasu on kanssa kiva, vähän erilainen, mutta totuttua Niialaatua. :D Kokonaisuudessaan kenneli vaikutti lupaavalta, en nyt enempää kerkeä kommaamaan. Saattaisinpa pennunkin joskus ostaa tuolta. (:
/ Ja nimi on kivoin mitä koskaan olen kuullut. :)
/ Ja nimi on kivoin mitä koskaan olen kuullut. :)
-
Ciel
- Vuohenruokaa
Ihanaa, että joku uskaltaa olla vähän enemmän erilainen :)
Koitan kirjoittaa nyt jonkinlaista pikakommenttia muustakin: minä ainakin tykkään Fiabasta paljon. Ulkoasun värit ovat kivat, mutta fontti on makuuni hieman iso. Se ei kumminkaan haittaa paljoakaan, pikkuseikka vain. Sitten, pakko sanoa, sinä olet aivan upea piirtäjä! Koirien kuvat ovat upeita ja tosi hienoa, että olet piirtänyt ne kaikki itse. Varsinkin Bamin kuva :> Kaikilla sivuilla on mukavasti tekstiä, paitsi jos teetät pentueita kerran, niin olisi mukava hieman kuulla kasvatusperiaatteitasi.
Eipä minulla paljoa mitään negatiivista sanottavaa ollut. Todella hieno ja erilainen kennel tämä Fiaba on :)
Koitan kirjoittaa nyt jonkinlaista pikakommenttia muustakin: minä ainakin tykkään Fiabasta paljon. Ulkoasun värit ovat kivat, mutta fontti on makuuni hieman iso. Se ei kumminkaan haittaa paljoakaan, pikkuseikka vain. Sitten, pakko sanoa, sinä olet aivan upea piirtäjä! Koirien kuvat ovat upeita ja tosi hienoa, että olet piirtänyt ne kaikki itse. Varsinkin Bamin kuva :> Kaikilla sivuilla on mukavasti tekstiä, paitsi jos teetät pentueita kerran, niin olisi mukava hieman kuulla kasvatusperiaatteitasi.
Eipä minulla paljoa mitään negatiivista sanottavaa ollut. Todella hieno ja erilainen kennel tämä Fiaba on :)
hello, the end is near
hello, we're still standing here
hello, we're still standing here
-
Lansu_
- Höpsö veitikka
Pakko vaivautua pitkästä aikaa kommentoimaan tälläkin palstalla.
Cieliä lainatakseni, hienoa tosiaan että joku uskaltaa erottua porukasta. Nätti yksinkertainen ulkoasu vaikken kyllä vihreästä väristä pahemmin itse pidäkään. Kiitos yksinkertaisen ulkoasu, itse sisältö korostuu paremmin. Piirrät tosi kauniisti, kaikkilla koirilla on hurmaavat kuvat. Koirilla on muutenkin asiatäytteiset ja onnistuneet sivut. Jos jotain jäin kaipaamaan niin luonteita, sillä musta virtuaalikoirasta puuttuu jokin olennainen osa jossei sillä ole luonnekuvausta.
Virtuaalikoirailu ei tosiaan ole pelkkää kilpailemista vaan pidemmän päälle juuri sitä mielihyvää mistä sivuilla puhutkin. Se mikä tuottaa mielihyvää on taas yksilökohtaista, joillekin se on kisaaminen, toisille runsas sisältö ja jollekin joku muu. Mä salaa toivoin että Fiabassa olisi ollut tyyliin pitkiä esittelytekstejä, luonteita tai jotain muuta "häikäisevää" suurten kisamäärien tilalla. Toisaalta kuten todettu, kukin arvostaa mitä arvostaa ja mä satun olemaan runsaan sisällön ihmisiä. :D
Tiiäks, mä olen jo jonkin aikaa ihmetellyt mistä sä yhtäkkiä oot virtuaalikenneleiden maailmaan tupsahtanut. Mä muistan sut VIKKE:stä, mutta oletko kenties ollut pidempäänkin mukana kuvioissa tai oletko eksynyt tänne virtuaalitallipuolelta? Meinaan harva aloittelija pistää tämmöisiä projekteja pystyyn kun sulta on nyt nähty. Olet onnistunut herättämään mielenkiintoni tempauksillasi - positiivisessa mielessä! ;)
Cieliä lainatakseni, hienoa tosiaan että joku uskaltaa erottua porukasta. Nätti yksinkertainen ulkoasu vaikken kyllä vihreästä väristä pahemmin itse pidäkään. Kiitos yksinkertaisen ulkoasu, itse sisältö korostuu paremmin. Piirrät tosi kauniisti, kaikkilla koirilla on hurmaavat kuvat. Koirilla on muutenkin asiatäytteiset ja onnistuneet sivut. Jos jotain jäin kaipaamaan niin luonteita, sillä musta virtuaalikoirasta puuttuu jokin olennainen osa jossei sillä ole luonnekuvausta.
Virtuaalikoirailu ei tosiaan ole pelkkää kilpailemista vaan pidemmän päälle juuri sitä mielihyvää mistä sivuilla puhutkin. Se mikä tuottaa mielihyvää on taas yksilökohtaista, joillekin se on kisaaminen, toisille runsas sisältö ja jollekin joku muu. Mä salaa toivoin että Fiabassa olisi ollut tyyliin pitkiä esittelytekstejä, luonteita tai jotain muuta "häikäisevää" suurten kisamäärien tilalla. Toisaalta kuten todettu, kukin arvostaa mitä arvostaa ja mä satun olemaan runsaan sisällön ihmisiä. :D
Tiiäks, mä olen jo jonkin aikaa ihmetellyt mistä sä yhtäkkiä oot virtuaalikenneleiden maailmaan tupsahtanut. Mä muistan sut VIKKE:stä, mutta oletko kenties ollut pidempäänkin mukana kuvioissa tai oletko eksynyt tänne virtuaalitallipuolelta? Meinaan harva aloittelija pistää tämmöisiä projekteja pystyyn kun sulta on nyt nähty. Olet onnistunut herättämään mielenkiintoni tempauksillasi - positiivisessa mielessä! ;)
When the hurricanes came for me
I could finally crash again
And that's how I became the sea
I could finally crash again
And that's how I became the sea
-
Joana
- Floodari
Ot kun en löytänyt oikeaa topicia, mutta noi luonnetestit olis kiva lisä vikkeen vaikka varmasti vaikeat toteuttaa :)
Crazy is just a word people invented to keep the extra-interesting people down.
-
Mirzu
- Syvällistä
Layout on mun mielestä todella kaunis, miellyttää silmää. Värit ovat mielestäni aivan liian kesäiset keskellä talvea, mutta eipä se mitään. Sä olet muuten todella hyvä piirtämään, jos olet kaikkien koirien kuvat itse piirtänyt (..ja jos olet, oletko piirtänyt piirtopöydällä vai ihan hiirellä, jos olet edes koneella väsännyt?)!
minikommentti.
minikommentti.
-
Niia
- Le-ppä-ker-ttu
Kasvatuksesta tulee pii-iitkät selostukset sitten kun eka pentue on ajankohtainen. :) Kiitos kehuista, itsestä vaan tuntuu ettei nuo piirrokset ole häävejä.
Niin, useimmille luonne on olennainen osa virtuaalikoiraa. Minä päätin korvata sen luonnetestituloksella ja kuulumisilla. ;) Pitkät esittelytekstit on korvattu koirien luonnetestituloksilla, lyhyillä kuulumisilla ja terveystuloksilla. Kisojakin tulee kuitenkin luultavasti aika runsaasti ajan kanssa. Tämä tyyli taitaa sopia minulle. :)
Vastaus Lansu_n kysymykseen: kyllä ja kyllä.
En minä tänne tupsahtanut tyhjästä, pitkän linjan hevosharrastaja olen ollut n. 2-3v ja käväissyt kerran aiemminkin täällä kenneliä jonkin aikaa pitämässä. Väh. 3v olen yhteensä virtuaalieläimiä pitänyt. Kokemuksia on kerätty laajasti eri lajeista ja näkökulma virtuaalielukoihin on kehittynyt erityisesti viimeisen puolen vuoden aikana huikeasti. Odotas vaan seuraavaa tempaustani - vähän erilaista pentuetta mihin olette tottuneet! Toivoakseni tykkäätte siitä. ;)
VIKKE:en ei luonnetestejä tule ihan sen toteuttamisongelman vuoksi. Jos tulokset puhtaasti arpoo, niistä tulee helposti ristiriitaiset: koira on samalla kertaa äärimmäisen luoksepäästävä ja rauhallinen ja valtavalla puolustushalulla varustettu ja terävä koira. Esim. nuo Aman tulokset on ensin arvottu ja sitten muokkailtu niin, että näitä isoja ristiriitaisuuksia ei ole.
Mirzu, olen piirtänyt kaikki itse Gimp 2:lla ihan hiirellä, en edes ensin suunnittele käsin ja skannaa koneelle kuten jotkut. Ohjelmakin on ilmaiseksi netistä ladattava. Piirtopöytää en edes omista.
Niin, useimmille luonne on olennainen osa virtuaalikoiraa. Minä päätin korvata sen luonnetestituloksella ja kuulumisilla. ;) Pitkät esittelytekstit on korvattu koirien luonnetestituloksilla, lyhyillä kuulumisilla ja terveystuloksilla. Kisojakin tulee kuitenkin luultavasti aika runsaasti ajan kanssa. Tämä tyyli taitaa sopia minulle. :)
Vastaus Lansu_n kysymykseen: kyllä ja kyllä.
VIKKE:en ei luonnetestejä tule ihan sen toteuttamisongelman vuoksi. Jos tulokset puhtaasti arpoo, niistä tulee helposti ristiriitaiset: koira on samalla kertaa äärimmäisen luoksepäästävä ja rauhallinen ja valtavalla puolustushalulla varustettu ja terävä koira. Esim. nuo Aman tulokset on ensin arvottu ja sitten muokkailtu niin, että näitä isoja ristiriitaisuuksia ei ole.
Mirzu, olen piirtänyt kaikki itse Gimp 2:lla ihan hiirellä, en edes ensin suunnittele käsin ja skannaa koneelle kuten jotkut. Ohjelmakin on ilmaiseksi netistä ladattava. Piirtopöytää en edes omista.