Edit / Opetelkaa hyvät ihmiset lukemaan ne osallistumisohjeet! Kaikkiaan noin kolmasosa tokoon ilmoittautuneista on ollut muita kuin FCI2:n rotuja (ja koska pyytämiäni www-osoitteita ei ole liitetty mukaan, olen saanut tehdä runsaasti mukavaa salapoliisityötä)...
When the hurricanes came for me
I could finally crash again
And that's how I became the sea
Eros kirjoitti:Onkohan mun osallistuminen tullut perille? Ilmoitin mun käppänä uroksen ALO-luokkaan.
Viestisi ei ollut näköjään päässyt roskapostisuodattimesta läpi, mutta sain sen nyt perille asti. Lisäilen teidät kun seuraavan kerran päivittelen osallistujia. :)
Edit I / Vepen tulokset tulleet. Onnittelut menestyneille!
Edit II / Tokokokeen viimeistä ilmoittautumispäivää viedään eli nyt vielä Matti Myöhäisetkin mukaan!
Meripelastajassa menossa nyt pikkujoulumätsäri. Pikkujoulujen sivuohjelmassa myös paljon muuta kivaa (infoa kasvatusroduista, joulupuuroa, glögiä ja pirpareita sekä lapsille ajelu koiran vetämässä kelkassa).
Sun sähköpostis ei tainnut sittenkään vastaanottaa noita mun ilmoittautumisia. :( Lähetin joskus puoli vuotta sitten tuonne valkohammas.net kasvattikuulumisiakin, mutta eipä tullut sillon vastausta. Eli sun mailis ei taida ottaa vastaan mun viestejä?
Vera kirjoitti:Sun sähköpostis ei tainnut sittenkään vastaanottaa noita mun ilmoittautumisia. :( Lähetin joskus puoli vuotta sitten tuonne valkohammas.net kasvattikuulumisiakin, mutta eipä tullut sillon vastausta. Eli sun mailis ei taida ottaa vastaan mun viestejä?
Ei ole tullut perille eikä löydy Spam-kansiostakaan. :( Oletko varmasti laittanut osoitteeseen lansu_@DELvalkohammas.net (DEL-kohta pois)? Millainen mailiosoite sulla on käytössä (tai siis mikä on palveluntarjoaja tmv.)?