M: Nuori pitkäkarvainen collienarttu

Virtuaalikoirien myynti- ja ostopaikka.
Silja
Epätoivoinen katse

M: Nuori pitkäkarvainen collienarttu

Viesti Kirjoittaja Silja »

Sain juuri äsken kuulla, että olen saanut kasvattipalautuksen. Myytävä koira on

cpkn Merikapteenin Elokuinen Aberdeen, tricolour, s. 21.7.08

"Devi" on pärjännyt hienosti verrattuna sen nuoreen ikään. PIVIKO-näyttelyistä sillä on usea SERT ja CACIB. (Tosin en tiedä, onko kuvat mahdollista saada mukaan. Kannattaa kysellä Anrilta tai Saara K.:lta. millä nimellä hän Turrilassa liikkuukaan.). Käyttökoirana Devi on pärjännyt loistavasti: BH, JK2, HK2, hyväksytty paimennuksen perusrata ja KUPI I-luokasta, hyväksytty pelastukoirakokeiden soveltuvuuskoe, yksi VKUMA ja tokossa osallistumisoikeus avoimeen luokkaan. Joitain pisteitä valjakkoajossa myös.
Silmät ovat CEA-vapaat, lonkat A/B.
Nartun vanhemmat ovat äärimmäisen hienosti menestynyt Yazzy's Café Cappucino ja kuin myös pärjännyt Merenwen of Elenstar.

Uudelta kodilta haluaisin ennen kaikkea kiinnostusta uuteen koiraan ja tätä myötä pysyvää kotia. Toki on mukavaa nähdä oma kasvatti kilpailukentillä, mutta ei se nyt ole tärkein asia jos muuta kautta saan tietää koiran kuulumisia. Kuvaksi käy hyvin joko piirretty tai ihan valokuva ja väriä voi muuttaa halutessaan blue merleksi. Jalostukseen on myös mahdollista Deviä käyttää, sillä sen kolmesta pentuesisaruksesta korkeintaan kahta tullaan käyttämään jalostukseen myöhemmin.
Ei kukaan muu voi meille antaa tilaa unelmiin, syytä rakkauteen
Ei onni tuu, se täytyy kantaa näihin huoneisiin yhä uudelleen
Fanni
Nostaa rautaa
Viesti:

Re: M: Nuori pitkäkarvainen collienarttu

Viesti Kirjoittaja Fanni »

^ Mun mielestä koiran kuvat on piirtänyt turrilan Hobu, mutta aivan varmaks en mee sanoon. Harmi että Anri luopui Devistä. :< /ot.
  • And you thought the world might end if you just looked the other way
[/size][/color]
Hobu
Analysaattori
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hobu »

Anri mulle tänään kertoikin että tää tulee myyntiin ja oon ihaillu Devin vanhempia ja tykkään muutenkin Devistä, joten pakko tulla kirjottamaan. Ja olen juu itse piirtänyt nuo kuvat ja tykkään, että nuo on sen verran hyvin onnistuneet, että jos tyttö muuttaisi meille niin pitäisi nuo kuvat. Eli haluaisin Devin Borderksyhin. Saisi suhteellisen aktiivista kisautusta ja ehdottomasti kodin loppuiäkseen. Rholta voi katsoa tämän hetkistä kisaustani. Mutta valioksi asti ainakin agissa, tokossa, paimennuksessa ja pk-puolella olisi tarkoitus. Jalostukseen tuskin ikinä ulisin Deviä käyttämään.
Kuva Kuva
Vuoden Taiteilija 2012
Silja
Epätoivoinen katse

Viesti Kirjoittaja Silja »

Täytyy sanoa, että enpä ole ikinä tainut myydä yhtäkään koiraa näin nopeasti. :) Eli luovutan Devin ilomielin Hobulle, koti ja suunnitelmat kuulostavat todella hyvälle.
Ei kukaan muu voi meille antaa tilaa unelmiin, syytä rakkauteen
Ei onni tuu, se täytyy kantaa näihin huoneisiin yhä uudelleen
Hobu
Analysaattori
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hobu »

Devistä tuli sitten Sofi. (:
Kuva Kuva
Vuoden Taiteilija 2012
Josefina
Ei enää ikinä uudestaan