Elliptic Jump border collies

Mainosta kenneliäsi, kotisivujasi, koirasi sivuja, itseäsi, mitävain
Ciel
Vuohenruokaa

Elliptic Jump border collies

Viesti Kirjoittaja Ciel »

Eli Elliptic Jump on nyt sitten päässyt uransa alkuun. Ulkoasun olen itse Paintilla väkertänyt. Värit nyt eivät ole kesäisiä, eli älkää katsoko jos teidän mielestänne ulkoasun täytyy sopia vuodenaikaan =) Vieraskirjaan tietty kirjoitelkaa ja ne tavalliset löpinät... Kommenttia toivon ja paljon. Sekä posiitivista, että negatiivistä.

Elliptic Jump - sisään!
hello, the end is near
hello, we're still standing here
Coma
Ammattimouhoaja

Re: Elliptic Jump border collies

Viesti Kirjoittaja Coma »

No mä nyt annan pientä palautetta, tekstejä en jaksanut alkaa lukemaan.. : D :

Ulkoasu on mun mielestä nätti, jä värit ihanan rauhalliset. Hieman tylsä, mutta ymmärrän että kun tuo on Paintilla tehty, eikä sillä saa ihmeitä aikaan : D. Koristekuvia olisi voinut olla sivuilla, se olisi tuonut vähän väriä ulkoasuun : ). Mutta kuitenkin hyvä, että ulkoasu ei ole ahdatu täyteen kuvia.
Sivujen ensivaikutelma on hyvä, kennel näyttää mukavlta ja siistiltä. Tekstit näytti sopivan pitkiltä, että niitä jaksaisi myös lukeakkin (tosin mä en jaksanut : D ) Koirien sivut olivat siistit, ja niistä löysi helposti, mitä etsi.

Juu, tuo oli tämmönen pikapalaute : D Eli koristekuvat olis mun mielestä erittäin kivat : ).
Saara
Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset

Viesti Kirjoittaja Saara »

tosiaan minäkin kaipailin kuvia sivuille. nyt ovat jotenkin liian tylsät ja kokonaisuus on väritön.
ulkoasu on kyllä varsin hieno paintille tehdyksi : )
Johanna
Nakkisotilas

Viesti Kirjoittaja Johanna »

Pakko oli tulla kommentoimaan bc kenneliä. :)

Ulkoasu on ihan ok, mutta jotenkin hieman tylsähkö. Olisin kaivannut edes vähän enemmän jotain tuohon otsikkoon. Jotain tektiä, kun vaikka virtuaalikennel tms., ettei vain tuo pelkkä kennelin nimi. Mutta Paintilla tehdyksi ulkoasuksi tuo on kuitenkin todella hieno. Värit on hyvät, sopivat hyvin keskenään. Linkkipalkki olisi voinut olla vähän massiivisempi, että saisi jotain enemmän tuonne sivuille. Nyt, kun siellä ei ole edes kuvia, jotka muuten ihmeesti parantavat sivujen viihtyisyyttä.

Tekstiä on sivuilla hyvin ja se on siistiä ja asiallista. Niitä kuvia vain kaipaisin tuonne..
Taukoilua.
Vastaa Viestiin