Karvaiset Kaverit - shelttien ja collien elämää

Mainosta kenneliäsi, kotisivujasi, koirasi sivuja, itseäsi, mitävain
Misu
Pohjasakan hämmentäjä

Karvaiset Kaverit - shelttien ja collien elämää

Viesti Kirjoittaja Misu »

Juu elikkäs hieman keskeneräiset sivut päätimme aukaista Sofin pentujen takia, joten nyt pyytäisin enemmäkseen kommenttia ulkoasusta ja myös teksteistä, jotka ovat joiltain osin hieman kesken, mutta kuitenkin =). Siirin ja Arskan sivuilta puuttuu vielä sukutaulut sekä täyttökuvia tulee kaikkien koirien sivuille lisää jatkuvasti/kun ehdin muokkaamaan kuvia. Sivuilta voi löytyä virheitä, raportoikaa, jos on häiritseviä.

http://www.karvaisetkaverit.net
astukaa sisään!
Keep your head high and your middle finger higher.
Viivi
Pohjasakan hämmentäjä

Re: Karvaiset Kaverit

Viesti Kirjoittaja Viivi »

Ei kai tämä ole ootee mutta ihastuin niin paljon tuohon pentue-yhdistelmään :o Minulle yksi tuollainen karvakasa vaikka mitä vanhemmat sanovatkin. Rakastan jos on paljon koiria jollakin henkilöllä, siitä saa aika sutjakasti kenneltoiminnankin käyntiin jos tahtoo. Mutta noh, tuli vähän puhuttua yli aiheen mutta ilahduttava ulkoasu, yksinkertainen Penni neito on ollut mun kestosuosikki Sofin kanssa. Onnea hei kumminkin pentueeseen, täällä tullaan kattomaan sivuja (:

Hei mun on nyt ihan pakko mutta olisi ihanaa keskustella lisää, niin jos tahdot: ViiviSa@msn.com
v. 2014 tyylilyyli, v. 2013 vitsiniekka, v. 2012 tyylilyyli, v. 2011 kaunein avatar, v. 2010 kaikkien kaveri
Misu
Pohjasakan hämmentäjä

^
Lisäsin sun mesen! Kiitos paljon kommentistasi.

Lisää kommentteja vaan!
Misu
Pohjasakan hämmentäjä

Kommenttejaa?
Vastaa Viestiin