Redwick vaihtoi ulkoasua

Mainosta kenneliäsi, kotisivujasi, koirasi sivuja, itseäsi, mitävain
Bee
Nostaa rautaa
Viesti:

Redwick vaihtoi ulkoasua

Viesti Kirjoittaja Bee »

Redwickiin on nyt vaihtunut uusi ulkoasu! Suuri kiitos Nonalle, joka taiteili uuden kuosin. Kommentteja otettaisiin siis ilomielin vastaan ;)

SISÄÄN!
but i'm lost, crushed, cold and confused

[/size]
Janina
Höpsö veitikka

Re: Redwick vaihtoi ulkoasua

Viesti Kirjoittaja Janina »

-
noel
Lassien tassuhiki

Viesti Kirjoittaja noel »

Pakko sanoa; WOW! Tosi nätti ulkoasu. Sopii kaikille vuodenajoille, joten siitä ei ainakaan voi valittaa. Värit ovat todella kauniit ja sopivat keskenään. En ensin tajunnut linkkejä ollenkaan ja olin sanomassa, että ne tarvitsisivat hieman jotain lisää, kunnes siirsin kursorin niiden päälle ja ihastuin täysin! Todella Redwickmäinen ulkoasu! Kuvat on laitettu nätisti, mutta ne ovat ehkä vähän liikaa tuon harmaan peitossa (: Rrrrrraakastan tota otsikkoa! Aivan ihkupihku leiska, oikea helmi! Liki täydellinen.
Milja
Vuohenruokaa

Viesti Kirjoittaja Milja »

Täytyy tulla nyt oikein kehaisemaan, kun olen Redwickin upeita ulkoasuja katsellut vähän kauempaa jo pidemmän aikaa. Tykkäsin ehkä himpun verran enemmän siitä edellisestä ulkoasusta, mutta olen samaa mieltä siitä, että tuo sopii paremmin vähän joka vuodenaikaan. Lisäksi koirien sivuilta löytyi kaikki tarpeellinen tieto, kisatulokset oli selvästi esillä, ja kenneliä oli muutenkin ilo selailla, kun siellä oli niin paljon asiapitoista luettavaa. Vaikka Redwick kasvattaakin minulle vähän tuntemattomampaa rotua kuin belgianpaimenkoirat, mielestäni tuo kennelin nimi sopii kys. rodulle loistavasti, ja opin varmasti yhdistämään Bee-nimen upeisiin belggareihin. Kommentoin jossakin vaiheessa vähän pidemmin!
Don’t break a writer’s heart and think ink won’t spill.
Bee
Nostaa rautaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Bee »

Kiitos paljon kaikille kommenteista!

[/size]
Weetsi
Toistolla tehoa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Weetsi »

Siis Wau! Ihan uskomattoman hieno ulkoasu! Tykkään ihan himmu paljon. Värit ovat mahtavat, ja ihanan valonpilke tulee kun laittaa hiiren noiden linkkien päälle. ;> Kuvat ovat ihanan tummat, ja ihania pieniä viivoja menee tuossa linkkipalkissa. Todella nätti ulkoasu Redwickillä, pakko myöntää. =)
Bee
Nostaa rautaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Bee »

Kiitos sinullekin Weetsi! Mukava kuulla, että tykkäät Redwickin ulkoasusta :)

[/size]
Mirzu
Syvällistä

Viesti Kirjoittaja Mirzu »

Minä olen muistaakseni kommentoinut jo Redwickin kokonaisuutta jossain edellisessä topassa, että tässä heitän vaan ulkoasusta kommenttia, toivottavasti ei haittaa. :3

Ulkoasun värit on perus-Redwickiä: harmaata ja punaista. Otsikon fonttivalinta on mielestäni huono, ei yhtään siro tai redwickimäinen, olen pahoillani. Linkkejä on vähän liian monta, mutta on tosi kaunista ku kursori siinä päällä --> tausta vaihtaa väriä. Kaunista, en voi sanoa muuta. Layoutin kuvat ovat hieman harmahtavia ja sinänsä se on hyvä idea, mutta toisaalta taas ei; mulle tulee kauhean tunkkainen olo tuosta ideasta. Kuvat on kuitenkin häivytetty hyvin yhteen, ei siinä mitään.

Tässä nyt tämmöstä pientä ja nopeaa kommenttia, olkaa hyvä. : D
Vastaa Viestiin