Follonica kesäisemmällä lookilla!

Mainosta kenneliäsi, kotisivujasi, koirasi sivuja, itseäsi, mitävain
Weetsi
Toistolla tehoa
Viesti:

Follonica kesäisemmällä lookilla!

Viesti Kirjoittaja Weetsi »

Follonica on vaihtanut syksyisestä ulkoasusta vähän kesäisempään ulkoasuun. Follonica siis kasvattaa tätä rohkeaa ja tarmokasta rotua, jämtlanninpystykorvaa.
Toivon, että antaisitte palautetta teksteistä ja ulkoasusta + muista mitä sivulta löytyykään.

Nohhin, nyt itse Follonicaan!

Myös olisi kiva jos haluaisitte tulla Follonican linkkilistalle niin tässäpä koodi.

<br><a href="SIVUN OSOITE">kennelin nimi</a>, kasvatusrodut
Weetsi
Toistolla tehoa
Viesti:

Re: Follonica- jämtlanninpystykorvat

Eikö kellään ole mitään kommentoitavaa? ;<
manna
Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset

Viesti Kirjoittaja manna »

mä voisin antaa pikaisen palautteen <':

Leiska on tosi onnistunut ja sopii kuin nenä päähän tolle kennelille. Tykkään nimestä kovin, mutta jostain syystä en osaa yhdistää sitä jämtteihin. Tekstit ovat asialliset ja selkeät, etusivun teksteistä saa hyvän kuvan kys. kennelistä ja sen toiminnasta. Sama kasvatussivulla, asia tuli selväksi eikä jäänyt mitään kysyttävää. Sivuilla on hyviä kuvia ja sisältö laaja. Oikein hienoa työtä, kertakaikkiaan. <:

ja niin, olisi mukava päästä linkkilistallesi. Vastalinkitän mielelläni.
<br><a href="http://www.freewebs.com/finali">Finality</a>, paimenkoirat
<br><a href="http://www.freewebs.com/colourf">Colourful</a>, noutajat
  • elämä vie, elämä tuo
      • ensin kädestä syö, sit sielusta juo
[/size]
Grizz
Nakkisotilas
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Grizz »

OI. Ekaksi täytyy kehua todella paljon tuota mahtavaa ulkoasua. Värit ovat mukavat otsikko on kivalla selkeällä fontilla, joka erottuu taustasta. Kuvia on tarpeeksi muttei liikaa ja sivut ovat selkeät käyttää.
Tekstejä olen aina ollut laiska lukemaan, mutta niitä on ainakin tarpeeksi ja mitä sieltä täältä lueskelin niissä ei ole paljon kirjoitusvirheitä ja oikein mukavaa luettavaa ovat.
Ei mulla oikeestaan muuta sanottavaa ole :)
Hyvä kun tulee uusia jämttikenneleitä niin tämä hieno rotu yleistyy virtuaalimaailmassa (nimim. jämtin omistava) ;)
Everything is not what it seems.
Weetsi
Toistolla tehoa
Viesti:

Oi! <3 Kiitos ihan hirrrrmu paljon palautteestanne. :) Kiva lukea noin kivaa palautetta, sillä olenhan aika aloittelija, ja en osaa mitenkään parhaiten väkertää kenneleitä. manna, linkitän toki kennelisi linkkilistaan. =) Ja tästä upeasta ulkoasusta voi kiittää Kirsiä.<3
Weetsi
Toistolla tehoa
Viesti:

Nohhin, kyllä teillä jotain kommattavaa, on? :'< Antaaka toki ohjetta miten voinsin vielä parantaa kenneliä. ;)
Jacya
Vuohenruokaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jacya »

Hieno on ulkoasu, ja mahtava kasvatusrotu! :>> Yleisilme on mahtava ja sivut ovat teksteiltään kattavat. Ihan varmasti tuun jatkossakin käymään Follonicassa, sillä itsekin kasvatan Sananlaskussa jämttejä :>>

Linkkilistallekin pyrkisin;
<br><a href="http://www.geocities.com/sananlaskunn">Sananlaskun</a>, suomen- ja jämtlanninpystykorva, itäsiperianlaika, karjalankarhukoira sekä pohjanpystykorva

Ja mun mielestä Follonica on niin hyvällä mallilla, että ei pahemmin tarvitse parannella ;:D
Weetsi
Toistolla tehoa
Viesti:

Kiva että kommentoit Jacya! Laitan toki Sananlaskun linkkilistalle. : ) ja kiitos kovasti kehuista.

Kyllä jollakin on kenties vielä kommentoitavaa?
Viivi
Pohjasakan hämmentäjä

Viesti Kirjoittaja Viivi »

Hienot sivut mutta kannattaa kattoo noi kirjoitusvirheet, niitä löytyy etusivulta jo aika monta :D
v. 2014 tyylilyyli, v. 2013 vitsiniekka, v. 2012 tyylilyyli, v. 2011 kaunein avatar, v. 2010 kaikkien kaveri
Sikko
Floodari

Viesti Kirjoittaja Sikko »

Kennel asustelee Lapissa, kauniin Kilpisjärven rannalla omakotitalossa. Näet kauniita vuoria ja pauhaavia maisemia. Huomaat pienen omakotitalon, jonka pihalla iloiset koirat juoksevat kilpaa lämpimän auringon alla. Koirat huomaavat sinut ja juoksevat luoksesi. Älä pelkää, koirat eivät tekisi pahaa kärpäsellekään. Hoitajia en ota kenneliin, joten en tahtoisi nähdä yhtäkään hoitokoirapyyntöä vieraskirjassani. Itse olen kiinnostunut virtuaalisista virallisista kisoista, joissa siis nykyisin pyörin. Tietysti toivoen, että koirani menstyisivät erittäin hyvin. Toivottavasti siis viihdyt kennelissäni ja toivotat minulle intoa jatkaa tätä kenneliä, että päästään vielä pitkälle ja toivottavasti niitä vuosiakin kertyy monta. :) Follonica kasvattaa näitä energisiä, vankkoja ja yhteistyönhaluisia koiria, jämtlanninpystykorvia. Kaikki koirat ovat minulle tärkeitä, rodusta riippumatta. Toivottavasti sinäkin pidät kennelini hauveleista, sillä ne pitävät sinusta varmasti.
Kennel asustelee? :-D Tuo hoitajia-lause alkaa tosi töksähtäen tuossa. Kappalejako paikalleen siis! Samoin tuo lause joka alkaa näin: Follonica kasvattaa..
Muistathan, että kennel on täysin virtuaalinen eli kaikki tällä sivustolla tapahtuva on vain minun ja kävijöiden mielikuvitusta. Ainoastaan kuvissa esiintyvät koirat ovat oikeita, mutta nämä koirat eivämat oikeassa ailmassa liity kuitenkaan mitenkään tähän kenneliin tai sen koiriin. Kennelin toiminta perustuu jäykästi pelkkään aktiiviseen kisautukseen. Uskon kuitenkin. Mutta sen näemme kuitenkin myöhemmin, kun olen saanut edes hieman kiinni tästä kisautuksesta. Muuta toimintaa kennelissä ei siis paljoa ole, kisoja järjestän hyvin harvoin. Kisoja tuleekin useimmiten vain silloin, kun minua huvittaa ja olen varma että aikaa riittää. Pentueita syntyy vain muutamia kertoja vuodessa, eli en siis harrasta pentutehtailua.
Mikä ihme tuo "Uskon kuitenkin" on tuossa?

Muutenkin saisit minusta vähän lueskella noita lauseita uudemman kerran. Olivat nimittäin kielioppivirheitä ja kummallisuuksia täynnä. Tai siis ainakin tuo etusivun teksti! :-D
you know what i like about people?
their dogs
Weetsi
Toistolla tehoa
Viesti:

Kiva kun kerroitte. ;> Korjaan asiat mahdollisimaan pian!
Milja
Vuohenruokaa

Viesti Kirjoittaja Milja »

Ihan ensimmäiseksi täytyy sanoa, että järkyttävän upea ulkoasu! Rakastan totaalisesti noita värejä, ja kaikki tuossa ulkoasussa on kohdallaan. Ei liikaa kuvia, prameilua tai brusheja, vaan se on tuollaisenaan täydellinen. Värisävyt on tosiaan kohdalla, ne ovat pehmeät, lämpimät ja kutsuvat. Nimestäkin tykkään aika tavalla, tosin siinä voisi olla vielä enemmän sitä "jotain", mistä tulisi mieleen jämtit. Mutta nimi on kuitenkin helppo muistaa, istuu suuhun, eikä siinä ole vaikeita äänteitä tai ylimääräisiä tavuja, jotka pilaisivat nimen.
Js iis keskellä on se linkkilista-linkki, johon listaan kaikki kennelit joissa olen matkan varrellani käynyt.
//Pitäisikö tuossa lukea: Ja siis...?

Kennelin sivut ovat ammattilaisen käsialaa, ainakin ulkoasu on. En ehtinyt eilen vielä sivuihin tutustua, vaikka tarkoitus oli, mutta lueskelin noita aikaisempia viestejä, ja tosiaan, kirjoitusvirheitä oli, mutta nyt kun menin katsomaan, niin olit korjannut ne, ja vaikuttivat todella mielenkiintoisilta teksteiltä. Pannassa-sivun tekstejäkin luin ihan innolla, vaikkei siellä paljon informaatiota ollutkaan. Tykkään miten olet laittanut tuon koiran kuvan tuohon, se sopii hienosti, koska näyttäisi vähän tyhmältä, jos olisi pelkkä tekstilinkki. Täytyy tässä todeta, vaikken mitään Jämtlanninpystykorvista tiedäkään, niin omaan silmääni Riemu on komea herra. Ehkä vähäsen hämää, kun nuo perustiedot on yhdessä pötkössä, kun silloin tuonne oikealle puolelle jää niin paljon tilaa. Sinne sopisi vaikkapa laittaa koristekuvan tyylillä pääkuva Riemusta, mielestäni se kävisi hienosti. Juu, kisakalenterista en mainitsekaan, jos Ciel tekee uuden. Kasvatussivun tekstit luin hartaasti läpi, sillä rotu on sinäänsä kiinnostava, ja tykkään koluta kenneleiden sivuja. Sinulla on hyvät kasvatusperiaatteet, tosin silmiini osui ainakin yksi kirjoitusvirhe siltä sivulta:
Jos pität koiraa vain leluna, ja unohdat sen kokonaan, etkä kisauta sitä, minä voin ottaa sen takaisin!
Toimintasivu näytti vähän tyhjältä, mutta ymmärrän, että sinne on vaikea keksiä oikein minkäänlaisia tekstejä, ja kun ei kisojakaan ole vielä ollut, niin ihan ymmärrettävää. Tosin muutama lennokas harrastuskuva jämteistä olisi sopinut koristamaan sivua. Copyrightit olet laittanut hyvällä tavalla, ne erottuvat selkeästi. Tonne muuta-sivullekin tosin voisi laittaa jotain muutakin, vaikkapa uutisia tai päivityksiä, kennelin koirien menestystä jne.
Ihana kenneli, tulen varmasti vierailemaan useasti uudestaankin!

Minut jos lisäilet linkkilistalle, olen rakentamassa parhaillani myös suomenpystykorvakenneliä, mutta väliaikaisesti jos viitsit Sudenyön lisätä..!
<br><a href="http://www.freewebs.com/sudenyon">Sudenyön</a>, siperianhuskyt
Don’t break a writer’s heart and think ink won’t spill.
Weetsi
Toistolla tehoa
Viesti:

Ohops, tämähän pääsi unohtumaan. ;> Milja, kiitos kovasti rakentavasta kommentista. =) Korjailin mainitsemasi virheet. Olenkin jo lisäillyt Sudenyön linkkilistalle.

Noniih, kommenttia vain, koirien sivuja vähän muoksin, kommenttia niistä! : >
Viivi
Pohjasakan hämmentäjä

Viesti Kirjoittaja Viivi »

Hei muuten lisäilen taatusti sinut linkkilistalle Hillaliinaan, laitan tähän linkkimme.

<br><a href="http://www.pehko.net/hillaliina">Hillaliina</a>, suomenlapinkoira ja suomenpystykorva
v. 2014 tyylilyyli, v. 2013 vitsiniekka, v. 2012 tyylilyyli, v. 2011 kaunein avatar, v. 2010 kaikkien kaveri
Weetsi
Toistolla tehoa
Viesti:

Oi, kiva kun lisäät Viivi! Minä lisäilen Hillaliinan mahdollisimman nopeasti linkkilistalle. ;>
Vastaa Viestiin