Uusi virtuaalinen saksanseisoja yhdistys

Mainosta kenneliäsi, kotisivujasi, koirasi sivuja, itseäsi, mitävain
Tuuli
Vuohenruokaa

Uusi virtuaalinen saksanseisoja yhdistys

Viesti Kirjoittaja Tuuli »

VSSY eli virtuaalinen saksanseisoja yhdistys on nyt perustettu. Käyhän katomassa!
Voitte antaa palautetta tänne. Sanokaa jos löydätte jotn virheitä, kiitos (:

VSSY

Kiitokset kaikille tukijoille, ulkoasun tekijöille ja Turrilalle!
Tauko, en luultavasti palaile enää.
VKKL, VSAY, Melodia, Throught's, Dulce, Fiasko & Whee! is coming!
Tuuli
Vuohenruokaa

Re: Uusi virtuaalinen saksanseisoja yhdistys

Viesti Kirjoittaja Tuuli »

Ei ollut mitään sanottavaa? :/
Tauko, en luultavasti palaile enää.
VKKL, VSAY, Melodia, Throught's, Dulce, Fiasko & Whee! is coming!
noel
Lassien tassuhiki

Viesti Kirjoittaja noel »

Vähän näin ohimennen sanon, että olisi varmaan kiva, että rodusta olisi rotumääritelmät ja että niistä olisi kirjoitettu itse :) Jotkut eivät myöskään välttämättä ymmärrä, että pk tarkoittaa pitkäkarvaista ja lk lyhytkarvaista, että itse ainakin jos olisin saksanseisojaharrastelija, tykkäisin enemmän jos ne lukisivat pitkästi.
Wolfie
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Wolfie »

Hymm no kai voisi jotain tuostakin sanoa kun oon taas tallasella mielellä.

Ensinäkin kun avasin tuon yhdistyksen katseeni kiinnittyi siihen, että noi kaikki on kirjoitettu tollai yhteen. Käytä hiukan lisää noita <br> ja <p> koodeja sillä toi näyttää vähän hörhöltä kun kappaleista hypätään asiasta toiseen ilman rivinvaihtoa.

Sitten kun avaa tuon rodusta, niin siinä näkyy vaan kolme linkkiä jonnekin koirat.comiin, olin ihan että mitä tuokin on nyt olevinaan. Jos kerran pitää liittoa ja on rodusta kiinnostunut, niin kyllä pitäisi siitä ITSE jotain kirjoittaa. Siis ihan tosi, tuo oli jo liian paksua, että rotumääritelmästä on linkki jonnekin IRL sivustolle ja vieläpä koirat.comiin. Ja toivottavasti sitten kun/jos olet hankkinut sen rotumääritelmän jostain niin nuo on parempi laitta just niinku noelkin sanoi eli 'lyhytkarvainen saksanseisoja' sillä nyt kun noi on vaan lk saksanseisoja, vaikuttaa siltä että nuo on vaan hutasten tehty. Noi kannattaa kanssa laittaa sitten alekain, sitten kun olet tekstiäkirjoittanut, ei siis tollai linkitettynä.

Jasitten mä en tajua miksi toiminnat-kohdassa lukee jotain rekisteristä :D, yleensähän niissä on taulukko niistä kisoista mitä kyseinen liitto on järjestänyt. Minusta nuo tekstit ovat niin väärässä paikassa.

jäsenet kohdassa ei ole ketään, etkö siis ole itsekään jäsen? Voisit kanssa selittää tarkemmin, mitä hyötyä on olla jäsenenä. Tuo kasvattajatkin kohta on tehty hyvin hutaisten. ja tämä shokeeraasi minua, että jalostus kohdassa on vaan isolla fontilla 'Jalostusurokset', mutta eikö äsken ollutkaan kysymys jalostuksesta. Siinä voisi jälleen selittää paljon tarkemmin jalostuksesta ja saksanseisojien kannasta, eikä vaan iso möntti johon tulee jalostusuroksien linkkejä.

Kokonaisuudessaan tuo on vielä hyvin alussa, ja tekstiä pitää olla enemmän, ja laatu huomattavasti parempaa. Kaikkii on niin hutaisten tehty, tuntuu ihan että olet viettänyt tuon parissa vaan pari päivää, etkä kunnolla paneutunut mihinkään.
      • My puppets.
        Ilman käsii

Vuoden 2009 aktiivisin kävijä, nousukas, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2010 aktiivisin kävijä, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2011 fanittaja, päätirtinaurattaja
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2014 pisimmät viestit, linssilude
Vuoden 2015 tyylilyyli
Vuoden 2016 tyylilyyli, linssilude, eniten aikaansaanut, avatar
Vuoden 2017 Bull Mentula, linssilude
Vastaa Viestiin