GERW-09, kaikki tulokset
-
- Toistolla tehoa
GERW-09, kaikki tulokset
Nyt olisi siis Saksan voittajanäyttely tuloillaan. Kisasivun ja koko liiton ulkoasu vaihtuu lähiaikona, joten sivusto on nyt vielä hieman sekava. Pidemmittä puheitta; kilpailun vip on 1.4 ja itse kisapäivä 10.4, eli aikaa ilmoittatumisille on vielä mukavasti. Tuomareita olen jo mailin kautta hieman kysellytkin, mutta ryhmille ei vielä toistaiseksi ole tuomareita, joten kaikki joilla vähänkin on kiinnostusta niin ilmoittakaas ihmeessä itsestänne ;) Parinkin rodun tuomaroimisesta on jo apua!
http://ger-vnl.webs.com/gerw09.htm
http://ger-vnl.webs.com/gerw09.htm
-
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Re: GERW-09, tuomareita haetaan!
Mulle voi laittaa ykkösistä bortsut, hollannipaimenkoirat ja valkoiset paimenkoirat sekä koko kympin lukuunottamatta afgaaninvinttikoiria, jos sopii. (----:
WHAT DOESN'T KILL YOU WILL PROBABLY TRY AGAIN LATER
--------------------------------------------------------------------------------
† † † ask me anything &
--------------------------------------------------------------------------------
† † † ask me anything &
-
- Toistolla tehoa
^Sopii oikein hyvin, kiitoksia!
//Tjaah, Josefinakin lupautui jo kymppiä tuomaroimaan, mutta jos olisit voinut sieltä venakot ja salukit tuokkia?
//Tjaah, Josefinakin lupautui jo kymppiä tuomaroimaan, mutta jos olisit voinut sieltä venakot ja salukit tuokkia?
- jannu
- Kanada
Voisin ottaa jotain pientä tuomaroitavaa, ilmottelen myähemmin. Multa lähti muutes näyttelyhakemus eilen(:
EDIT. aijjaa, se olikin hyväksytty.
EDIT. aijjaa, se olikin hyväksytty.
I just want this matter in order, so life could begin to shine better.
-
- Toistolla tehoa
Hieno homma olisi jos viitsisit jotain ottaa. Ktoinkin että oli tuonne toiseen mailiin nlyanomus tullut. Kiva että saatiin näinkin pian ensimmäinen jonkun muun järjestämä kisa tuonne (:
Peehkooo laitanko sut noille kahdelle vinttarille tuomariksi, vai haluatko ottaa sitten mielummin jotain muuta tai olla ottamatta kokonaan mitään?
Peehkooo laitanko sut noille kahdelle vinttarille tuomariksi, vai haluatko ottaa sitten mielummin jotain muuta tai olla ottamatta kokonaan mitään?
-
- Höpsö veitikka
- Viesti:
^
Kylläpäs Josefina on tuomaroinut aktiivisesti noita vinttikoiria viimeaikoina. :o Noo voin mie ne salukit ja venakot nyt sitten ottaa... (;
Kylläpäs Josefina on tuomaroinut aktiivisesti noita vinttikoiria viimeaikoina. :o Noo voin mie ne salukit ja venakot nyt sitten ottaa... (;
WHAT DOESN'T KILL YOU WILL PROBABLY TRY AGAIN LATER
† † † ask me anything &
† † † ask me anything &
-
- Nostaa rautaa
- Viesti:
Onkos tullut ilmoittautuminen osotteesta llaura_94[at]hotmail.com ?
-
- Le-ppä-ker-ttu
- Viesti:
-
- Toistolla tehoa
lk: Kumman mailiin oot lähettänyt ne?
Lilli: Iso kiitos, laitan sulle vaikkapa yksäriä kun voit alotella
Lilli: Iso kiitos, laitan sulle vaikkapa yksäriä kun voit alotella
-
- Nostaa rautaa
- Viesti:
Tuonne ---> syysruskan[at]suomi24.fi. Niinkuin pitikin FCI 1-5.
-
- Toistolla tehoa
Juu'u, mä en tiedä sitten koska Don on viimeksi lisäillyt noita osallistujia...
//Kyllä se näytti tuolla olevan, lisäsin ne ja pari muutakin ilmoittautumista kisasivuille
//Kyllä se näytti tuolla olevan, lisäsin ne ja pari muutakin ilmoittautumista kisasivuille
-
- Alkupalat
Mä voisin ottaa keeshondit tuomaroitavaksi : )
your mind on the fantasy, living on the ecstasy
- Hassu
- Pohjasakan hämmentäjä
- Viesti:
Missähän mahtaavat olla suomenlapinkoiranarttu Deattan Hokkuspokkus ja suomenlapinkoirauros Pakkashelmen Andréw? Minulla on kopio osallistumisestani ja siinä näkyy selvästi, että ilmoitin molemmat koirat. Jostain syystä niitä ei suomenlapinkoirissa näkynyt. :)
vuoden 2014 Spesiaalitapaus, Pessimisti & Vastarannankiiski
-
- Toistolla tehoa
^^Iso kiitos Moonie, lisään sut heti tuomareihin (:
^Se sun ilmottautuminen oli osittain melkosta koodisotkua kun poimin sen sieltä Donin lähetetyt kansiosta. Voit kyllä lähettää ne uudemman kerran jos haluat, mutta laita tälläkertaa ne suoraan mulle...
^Se sun ilmottautuminen oli osittain melkosta koodisotkua kun poimin sen sieltä Donin lähetetyt kansiosta. Voit kyllä lähettää ne uudemman kerran jos haluat, mutta laita tälläkertaa ne suoraan mulle...
- mio
- Floodari
voisitko poistaa faaraokoira AVO-nartut Bom Dia Estrelan ja All Around Adalminan osallistujista, kiitos!
- reasons to hit your ex with the baseball bat
- :: palailen pikkuhiljaa tauolta ::