Prinssit ja Prinsessat

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
tellu.
Analysaattori

Prinssit ja Prinsessat

Viesti Kirjoittaja tellu. »

Suomenajokoiria &.&

Isä
BH vFIN KVA vLUXW -09 Ajavan Samuraits eli Samu

Emä
ei virtuaalimaailmassa

Pennut:
Lalina -Usagi - uros - Usagin Prinssi Uljas
Mirage -Etelälahden - uros -Usagin Prinssi Peloton
Nisha - Värisuora - uros - Usagin Prinssi Rohkea
Lalina - Usagi - naaras - Usagin Prinsessa Pocahontas
Smoothtar - Lauran yksityiset - naaras - Usagin Prinsessa Ruusunen

Syntyvät 8.päivä kesäkuuta

ONKO TOISELLE AJOKKIPENTUEELLE TARVETTA ??

Isänä olisi joko TK1 BH RH-E vFIN JVA vFIN K-KVA ja KVA vFIN, vSWE, vN, vF & vKANS PMVA Berry's Myra Boy tai pentue olisi täysin evm. sukuinen. Itse mietin täysin evm. sukuista Usagin pentuetta. Mutta olisihan se hienoa saada monen maan muotovalio isäksi. Tosin suku voisi yleistyä Rokin toimittua isänä, sillä jos Rokin pennuille ajattelisi tehdä pentuja. Rokin sivuja vielä.
LOPETTANUT!!
tellu.
Analysaattori

Re: Usagi kysyy ...

^ up.
LOPETTANUT!!
nisha
Vuohenruokaa

Viesti Kirjoittaja nisha »

Awws, olisihan se ihanaa omistaa yksi suomenajokoira shelttikennelissäni.. &.&
ENDLESS ELEGY shetlanninlammaskoirat
LUNAR ENDING'S virtuaalikoirat
Chasing Comets virtuaalikanit
»» Vuoden tuomari 2014 & 2016 & 2017 & 2018
»» Vuoden kennelinperustaja, -pitäjä, ratamestari, maailmanmatkaaja, kaikkien kaveri 2018 <3
tellu.
Analysaattori

Nisha // hienoa että rotu kiinnostaa.
Jos pentue nyt on tulossa, se tulee vasta kesäämpänä. Elikkä on aikaa vielä miettiä sinunkin Nisha. Ja varmasti sen sinulle Värisuoraan antaisinkin. Ja riippuen minun kuva tilanteesta, voin laittaa pennulle kuvat mukaan (NUO/AVO).
LOPETTANUT!!
nisha
Vuohenruokaa

Kyllä mä todellakin voisin ottaa suomenajokoiran Värisuoraan. Ja kuvia ehdin itsekkin räpsiä, ellet siis halua antaa. Ja se on vain hyvä että pentue tulee kesäksi- nyt mulla on vähän kiireitä ja kisautus kaikilla koirilla jäänyt hieman huonommaksi. Mutta onneksi kesällä on paljon aikaa kisauttaa koiria ;)

Edit// Ja jos nyt saan pennun niin uroksen ottaisin. :)
»» Vuoden kennelinperustaja, -pitäjä, ratamestari, maailmanmatkaaja, kaikkien kaveri 2018 <3
tellu.
Analysaattori

Nisha // laitetaan siis varaajaksi, hienoa &.& Toivotaan, että tulee muitakin varaaja. Olisi hyvä, että saataisiin ainakin kolmen pennun pentue kasaan. Itsehän otan yhden.

Niin tosin, jos teitä varaajia nyt tulee -ilmoittakaa mihin tulee. Toivoisin myös että olisi jonkinlaista kokemusta rodusta. Ja ettei pentu tule vain näyttelyitä kiertämään. Ajokin kanssa voi harrastaa niin ajokokeita, mejää, agilityä kuin tokoakin. Näin kisautuksesta puheen ollen, olisi kiva jos kennelistänne löytyy joku kisattu koira näytöksi.
Kuvat olisi myös hyvä olla tiedossa, tietty onhan tässä näyttelyitä aika kiertää. Jos kuvia ei löydy pennulle -minulta voi kysyä.
LOPETTANUT!!
nisha
Vuohenruokaa

Tarvitseeko minun näyttää tuota kisautuspuolta vai? Ja ainiin, ne harrastuksen sitten.. BH suoritettaisiin sekä ainakin RH-E (tai/sekä muita pelastumeriittejä) ja todellakin harrastettaisiin ajokokeita ja mejää. Myös tokoa (ja ehkä agia). Ja näyttelyissä käytäisiin. Ja ehdin ehkä kuvata 26.4 Lahdessa, jos en ehdi niin olisi mukavaa jos voisit antaa kuvan/kuvia. Ja saako sitten käyttää jalostukseen? :)
tellu.
Analysaattori

Noh, tämän kerran -jätetään kisanäyttö poies. Kävinkin jo kattelemassa Värisuoraa, onhan se tuttu kyllä muutenki. Hienoa että koira saa paljon harrastuksia. Noista RH-E jutuista en tiedä, mutta BH onnistuu rodulta ainakin. Itse on ole vain koirilleni saanut aikaiseksi osallistua niihin -yritetään kun keretään.
Jalostukseen saa minun puolestani käyttää, kunhan ei tule kauheeta "sukuselvitysjuttui". Tosin ajokoirat on harvassa, varsinkin nartut -mitä nyt maatila Pemberlyllä on yksi. Eli siinä mielessä, kun sinäkin uroksen otat -voi olla pentujen emä hukassa. Niinkuin tässäkin tilanseessa. Tosin voi olla, että meille tulee pentuja ennen tuontinarttu. Sillä ei viiti laittaa pennuille aivan evm. sukua -ja jalostuksenkin kannalta parempi juttu. Mutta mieluusti vain yksi/kaksi pentue koiralle.
LOPETTANUT!!
nisha
Vuohenruokaa

Okei, kiitos tiedoista.
tellu.
Analysaattori

Lisää varaajia, rohkeasti vain.
LOPETTANUT!!
tellu.
Analysaattori

Lalina kirjoitti:Lisää varaajia, rohkeasti vain.
LOPETTANUT!!
smoothtar
Nakkisotilas

Re: Suuria pupumettäläisiä

Viesti Kirjoittaja smoothtar »

Mä voisin nartulle kodin tarjota. Tulisi asumaan ihan "kotiin" kun mulla ei kenneliä tällä hetkellä ole... Eikä virtuaalikoiriakaan.

Mitään super aktiivista kisakotia en hälle voisi tarjota, mutta tarkoitus olisi kilpailla mejässä ja ajokokeissa valioitumiseen saakka. Näyttelykoiraa en hae, eli niissä tuskin emme paria enempää kävisi. Mahdollisesti myös muita lajeja saattaisimme kokeilla/harrastaa, mutta pääpainotteisesti pysymme metsästyslajeissa.
CoolDogia lämmöllä muistaen 1.4.2001 - lokakuu 2008
Wreath's
tellu.
Analysaattori

Hienoa että löytyi toinenkin varaaja -mutta lisää otetaankin vielä.
Kyllä minä sinulle Smoothtar pennun annan. Toivoisin vain että pennuista tulisi ainakin käyttövalio ajokokeissa. Mutta siihenkin tarvitaan sentään joku näyttelytulos. Mejä ja ajokokeet riittävät minulle ainakin pennun kisautuksessa, muuta ei ehkä tarvitakkaan. Onko pennulle kuvia ??
LOPETTANUT!!
smoothtar
Nakkisotilas

Viesti Kirjoittaja smoothtar »

Vielä ei kuvia ole, mutta nyt kun pennun saanti varmistui rupean semmoista etsimään =)
CoolDogia lämmöllä muistaen 1.4.2001 - lokakuu 2008
Wreath's
tellu.
Analysaattori

Minulta voi toki aina kysyä kuvia.
Ensiviikonloppuna menen näyttelyihin kuvaamaan. Ja kahden viikonpäästä samoin. Ajokoiranarttuja olisi tarkoitus aina kuvata, uroksista on jo niin paljon kuvia. Itsekkin vielä nartupennulle kuvat tarvitsen. Mutta onhan tässä vielä aikaa kuvia metsästää, kun pentujen syntymäpäivääkään ole vielä päätetty. Syntymäpäivästä sen verran, että odotellaan Samun valioitumista ajokokeissa ja Sulmalle edes yksi näyttely tulos.

Olisiko lisää pentujen varaajia ??
LOPETTANUT!!
Vastaa Viestiin