Roolipeli Collegio Complessità Gioventù, "CCG"
- Kirsi
- Höpsö veitikka
Roolipeli Collegio Complessità Gioventù, "CCG"
CCG on ystäväni Akanen pitämä roolipeli - jolle tietysti annoin tilaa twistedistä. Itsekin pyörin mukana moden hommissa ja vähän olen avitellut muutenkin, mm. tuon sivutilan ja ulkoasun kanssa. Roolipeli saatiin vasta tänään lopullisesti pystyyn, joten pelaajalistassa ei ole tällä hetkellä kuin minä ja Akane :D
CCG sijoittuu sisäoppilaitokseen Pohjois-Italiassa, tarkemmin Bolzano nimisessä pikkukaupungissa eristyksestä muusta sivistyksestä. CCG ei ole mikään tavallinen oppilaitos, vaan on tarkoitettu 16-19-vuotiaille ongelmanuorille, rikkaiden perheiden lapsille joiden koulumaine on huono tavalla tai toisella, eivätkä heidän vanhempansa tahdo maineensa kärsivän lastensa takia. Yleisimpiä ongelmia, joiden takia vanhemmat ovat lähettäneet lapsensa on päihde- ja alkoholiriippuvuus tai pelkkä innostuksen puute jonka takia nuori kapinoi käytöksellään.
Jos pelaaminen kiinnostaa, niin käypäs kurkkimassa sivuilla.
Ikäraja on periaatteessa tuo 13-vuotta, mutta kestäessään rankempaa tekstiä iällä ei ole väliä.
CCG sijoittuu sisäoppilaitokseen Pohjois-Italiassa, tarkemmin Bolzano nimisessä pikkukaupungissa eristyksestä muusta sivistyksestä. CCG ei ole mikään tavallinen oppilaitos, vaan on tarkoitettu 16-19-vuotiaille ongelmanuorille, rikkaiden perheiden lapsille joiden koulumaine on huono tavalla tai toisella, eivätkä heidän vanhempansa tahdo maineensa kärsivän lastensa takia. Yleisimpiä ongelmia, joiden takia vanhemmat ovat lähettäneet lapsensa on päihde- ja alkoholiriippuvuus tai pelkkä innostuksen puute jonka takia nuori kapinoi käytöksellään.
Jos pelaaminen kiinnostaa, niin käypäs kurkkimassa sivuilla.
Ikäraja on periaatteessa tuo 13-vuotta, mutta kestäessään rankempaa tekstiä iällä ei ole väliä.
-
noel
- Lassien tassuhiki
Re: Roolipeli Collegio Complessità Gioventù, "CCG"
Ulkoasu on tosi upea, värit ovat kivat ja asettelu on mukava, vaikkei ehkä ihan kaikkien uusin keksitty juttu. Kuva on hieno, tykkään otsikkofontista! En nyt osaa hirveästi mitään järkevää sanoa. Päätinpä kyllä jo nyt joskus tuonne liittyä, odotan vielä vähän aikaa ja teen ropesivun rauhassa ;) Tosi kiva idea kyllä on, itse laittaisin nuo opettajat tuollaisiksi ei-ropettajiksi, joita voi ohjailla miten tahtoo ropetuksessaan (totta kai siis järkevästi, ettei opettaja ryhdy hakkaamaan itseään kepillä päähän tms). En kyllä tämmöstä ropea oo vielä nähnyt :D
- Kirsi
- Höpsö veitikka
Kiva kuulla, että harkitaan liittymistä
Kiitoksia ulkkakehuista myös ;>
-
Joana
- Floodari
Vaikuttaisi aika mielenkiintoiselta, muttah...
Ongelma: En ole vielä koskaan roolipelannut.Pelinäyte: Pelinäyte on pakollinen. Sen ei tarvitse olla mikään romaani, kunhan vain näen miten roolipelaat.
Crazy is just a word people invented to keep the extra-interesting people down.
- Sid
- Nakkisotilas
^Enhän mäkään ollut kun liityin tonne? :D Siis kirjotat vaan päästäs jonkun kuvitellun pelitilanteen tms, esimerkiks mä kirjotin siitä kun mun hahmo tuli tonne.
kiss my eyes and lay me to sleep
-
Coma
- Ammattimouhoaja
Joana: Oli munki pelinäyte erittäin surkea : D. Rohkeasti vaan kirjottamaan, en mäkään ollu ku muutaman kerran roolinu mesessä kaverin kanssa.
- Kirsi
- Höpsö veitikka
Ropenäytettä ei todellakaan tarvitse pelästyä! Foorumille pääsee lueskelemaan pelityksiä ja liittymiskirjassa on tietysti kanssa muiden näytteitä, joista voi ottaa vähän mallia. Läpi pääseminen ei todellakaan ole mikään vaikea homma, kunhan tajuaa ropetuksen idean - joka on (todella) helppo tajuta. Eikä sen näytteenkän tarvitse mikään romaani olla, lyhyempikin riittää varmasti :--)
-
Joana
- Floodari
Kaipa mä rohkenen tulla mukaan, kunhan ekaksi keksin millaisen hahmon teen :) Älkää sitten nylkekö mua elävältä jos jotain mokaan... 
Crazy is just a word people invented to keep the extra-interesting people down.
- Sikko
- Floodari
Näin tällee btw, kauankohan mahtaa kestää tuo foorumille rekisteröinnin hyväksyminen? Tai siis kun hahmo on jo lisätty tuonna hahmoihin ja se tehtiinkin todella nopeasti, mutta foorumille minua ei vielä ole admin hyväksynyt. Mulla niin kutkuttais päästä jo pelaamaan! )-:
you know what i like about people?
their dogs
their dogs
- matty
- Ei enää ikinä uudestaan
Hei minäkin tahdon mukaan :3 Perehdyin jo eilen noihin sivuihin ja väkertelen nyt hahmoa! On tosi mukavainen paikka, näin ensisilmäyksellä.
olin kerran herranterttu
- Kirsi
- Höpsö veitikka
^^ Yleensä siinä menee todella vähän aikaa, koska Akane on päivittäin koneella ja monesti hyväksyy hahmot saman tien rekisteröinnin jälkeen. Mahtanut varmaan vaan unohtaa, koska sille ei tule mitään ilmoitusta rekkauksista (ainakaan itse foorulle, jonnekin mailiin en sitten tiedä). Toivottavasti on nyt jo hyväksynyt!
Julja, tosi kiva kuulla!
Julja, tosi kiva kuulla!
- Sikko
- Floodari
^ No kun ei ole! S-: Tarkistin niin ei Akane ole käynyt foorumilla kun viimeksi 4.päivä. Mutta eipä se auta kun odottaa!
their dogs
their dogs
- Kirsi
- Höpsö veitikka
^ Nyt on asia hoidettu, kun sain Akanen mesessä kiinni 
- Sikko
- Floodari
^ Kiits paljon! Nyt on pikku Sikko tyytyväinen. 
their dogs
their dogs
- matty
- Ei enää ikinä uudestaan
Itekin pienien problemojen kautta rekisteröin itseni foorumille ja hyväksyntää odotellessa ;--)
olin kerran herranterttu