Wolfeye's uudella ulqulq

Mainosta kenneliäsi, kotisivujasi, koirasi sivuja, itseäsi, mitävain
Wolfie
Höpsö veitikka

Wolfeye's uudella ulqulq

Viesti Kirjoittaja Wolfie »

Joo niin hyvin pitkän ja haasteellisen ulkan vaihdos miettimisen jälkeen, päätin ottaa tämän upean leiskan käyttöön. Toivoisin mielipiteitä kokonaisuudesta niin risut kuin ruusutkin ovat tervetulleita, kuin myöskin pikakommat ja romaanit koskien Wolfeye's:sia.

On monia muitakin muutoksia siellä tapahtunut, kuin vain tuo uusi näkö. Olen lopettanut hoitajatoiminnan, sillä minulla ei itse ollut kummoisampaa innostusta eikä ollut hoitajillakaan. Olemme myös muuttaneet uuteen osoitteeseen, joten pyydän ihmisiä, joilla on kennelini linkitettyinä sivuilleen, niin korjaamaan sen sillä vanhat sivut eivät toimi millään tavalla jostain syystä. Olen myös hiukan uudistanut Wolfeye'ssia myös tekstien kannalta.

Kaikki oleellinen selitetään sivuilla joten ASTU SISÄLLE.
      • My puppets.
        Ilman käsii

Vuoden 2009 aktiivisin kävijä, nousukas, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2010 aktiivisin kävijä, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2011 fanittaja, päätirtinaurattaja
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2014 pisimmät viestit, linssilude
Vuoden 2015 tyylilyyli
Vuoden 2016 tyylilyyli, linssilude, eniten aikaansaanut, avatar
Vuoden 2017 Bull Mentula, linssilude
Misu
Pohjasakan hämmentäjä

Re: Wolfeye's uudella ulqulq

Viesti Kirjoittaja Misu »

No minäpä kommentoin :>

Kokonaisuus on hieman suttuinen. Tai heti, kun aukaisi sivun, niin tuli sellainen olo että tässä ulkoasussa on jotain liikaa ja tässä on liikaa yritystä. En osaa selittää tarkemmin. En pidä väreistä ja asettelusta ja kuvat ei ole yhdistetty hyvin. Kuvatkaan eivät välttämättä ole parhaita mahdollisia. Otsikko voisi olla hieman erottuvampi ja fontista en pidä. Valitettavasti linkitkään eivät erotu liian suttaisesta otsikosta.

Tekstejä en ehdi vielä kommentoimaan, mutta yritän myöhemmin jotain.
Keep your head high and your middle finger higher.
noel
Lassien tassuhiki

Viesti Kirjoittaja noel »

Lupasin kommentoida, niin nyt kommentoin :D
Kun tulin Wolfeye'siin nyt ensimmäisen kerran uuden leiskan kanssa, en jotenkaan osannut yhdistää paikkaa enää Wolfeye'siksi. Värit eivät omaan makuuni ole kohdallaan. Punainen on tosi kiva, otsikon sininen ja vihreä eivät sovi mielestäni yhtään sen kanssa. Olisi kivempi, jos otsikko olisi kokonaan punainen. Linkit ovat vähän piilossa, pitää tihrustaa kun etsii esimerkiksi linkkiä "muuta". Alaotsikkokin on aika pienellä. Kuviakin on minusta vähän liikaa ja ne on aseteltu tuohon layouttiin kuin väkisin ahdettuna. Brushejakin on kyllä ihan liikaa. En kyllä paljoakaan pidä tästä nykyisestä ulkoasusta.

Tekstit. Uusista etusivun teksteistä en tiedä, mitä ajatella. Uudistaminen on aina kivaa, mutta loppua kohden alkoi innostus sen lukemista kohtaan hiipua. "Koirat"-sivusta en nyt sano mitään, olen sen jo aikaisemmin arvostellut, samoin "toiminta"- ja "muuta"-sivut. Kasvatuksesta en myöskään tiedä mitä ajatella, juttu alkoi omaan makuuni mennä liian viralliseksi. Ja asiat ovat hieman sekaisin, oli hieman vaikeaa etsiä tiettyä kohtaa pienien väliotsikoiden seasta.
Wolfie
Höpsö veitikka

Kiitoksia kommenteista Anni ja noel. Minusta leiska on hiukan talvinen joten päätin (jälleen kerran) vaihtaa sen toiseksi. Nyt siis eli 5.4 on uusi ulkka. Koirien sivuilla on hiukan sekavaa, sillä olen niitä uusimassa, älkää ihmetelkö.

kommaa uudesta leiskasta?
      • My puppets.
        Ilman käsii

Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2015 tyylilyyli
Hassu
Pohjasakan hämmentäjä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hassu »

Hassu heittää kommenttia ^^
Tykkäsin hirmuisesti Wolfeye'sin edellisestä ulkoasusta, mutta oikeastaan tämä on vielä parempi! Todella persoonallinen, otsikko on hirmuisen nätti! Tykkään noista "kohokuvioista" :) Ulkoasu on paljon virallisempi kuin edelliset ulkoasut, ja tämä ulkoasu on aivan Wolfeye'sin näköinen! Tosin ei edellisissäkään mitään valittamista ole, aina olet Wolfeye'siin hienon ulkoasun saannut ;)

Kirjoitusvirheitäkään ei ole niin paljon kuin ennen, hyvä hyvä :) Huomattavasti helpompaa lukea! Koirien listaus on hyvin tavallinen, mutta tuo sopiikin Wolfeye'sille kuin nenä päähän - ei aina mitään hienouksia tarvitse olla! Koirien sivut ovat minusta ehkä lite sekalaiset, mutta kun ei anna sen häiritä, niin kaikki on hyvin :) Ainoa asia, joka OIKEIN häiritsee, on se, että koirien sivuilla kuvat ovat hieman erikokoiset.. Esimerkiksi Tonin sivulla kuva on aika iso, kun taas esimerkiksi Raidan sivulla on pieni kuvalinkki.

Muuten erittäin hyvät sivut, tykkään! Saan aina hirmuisesti voimaa virtuaalitouhuihin Wolfeye'sista, että tiedäpä se! :) Yleiskouluarvosanaksi länttään vaikka yhdeksikön, aika hyvä!
vuoden 2014 Spesiaalitapaus, Pessimisti & Vastarannankiiski
Wolfie
Höpsö veitikka

Hassu, sanoinkin tuossa edellisessä viestissä, että koirien sivut ovat muuttumassa, joten pientä sekavuutta taulukkojen ja kuvien kanssa saattaa löytyä, olen aivan tietoinen noista ja tiedän että ne häiritsevät :mrgreen: minua myös, mutta korjailen noita tänään paremmalla ajalla.

Vermil tosiaan onnistui saamaan hyvin virallisen leiskan, pidän kaikista leiskoistani hyvin paljon. Edellinen oli niin vähän aikaa siksi, sillä se oli mielestäni liian synkkä keväälle.

Mukavaa että vuoden kasvatustyöni aikana olen saanut monille hyvän mielen, hyvä juttu että saat voimaa, vaikka sitten meiltä.

Yhdeksikkö on tosi hyvä, kiitos siitä. Kiitoksia myös kommentistasi, oli kiva saada mielipidettä.

//Tekstit tosiaan olivat ennen niin kämäset, sillä en ollut päivittänyt niitä ja olin silloin huomattavasti nuorempi, ainakin sisäisesti, kuin nykyään. Tekstit kirjoitin uusiksi suurimmalta osalta tossa viikko sitten.

//No niin kaikki tekstit ja koirien sivut korjattu ;)

Muilta mielipiteitä? 8)) otetaan vastaan kaikenlaista kommaa.
      • My puppets.
        Ilman käsii

Vuoden 2015 tyylilyyli
Wolfie
Höpsö veitikka

Joo niin yli 260 tyyppii kattonut, muttei kellään mitään sanottavaa :o Kai nyt jollain on joku mielipide Wolfeye'ssista :mrgreen:
      • My puppets.
        Ilman käsii

Vuoden 2015 tyylilyyli
Kuskikärpänen
Hanipupu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kuskikärpänen »

Mulla ei ole mielipidettä, mut kysymys ois.
Onko noi ulkoasun kuvat sun itse ottamat?

Ja voinhan mä jotain sanoa. Noi linkit on aika sumuiset. Tuntuu niitä katsoessa että silmät olisi ristissä. Punainen väri myös tuntuu vähän hyökkäävältä.

Sijoitussopimus on yhdyssana
Ja noi koirien sivut olisi paljon elävämmät jos niissäkin olisi aina joku kuva, eikä kaikki kuvat olisi linkin takana. Kisataulukot voisi näyttää siistimmältä jos ne olisi vähän pienemmällä fontilla?
Nääin, ei muuta.
Kuva Kuva
Liv
Lassien tassuhiki

Viesti Kirjoittaja Liv »

Tykkään hirmuisesti tuon leiskan asettelusta ja värimaailmasta. Kuvissa tuo huono häivytys pisti heti silmään. Linkit sais olla kokonaan valkoset, eikä tuommoiset harmaan sävyiset, jotka ei erotu tosta pohjaväristä. Teksteistä sen verran, että ainakin etusivun tekstissä vois olla edes yksi kappalejako, melkosta leipätekstiä :-)

Mut joo, tosiaan, tykkään kumminkin :)
Vuoden Eniten aikaansaanut 2014
Vuoden Herranterttu 2014
Wolfie
Höpsö veitikka

Siika, mulla on kuvaluvat noihin paikkoihin ja kyllä jokainen kuva on luvalla otettu ;) ei oo mun itse ottamia O.O lukeeko muka jossain niin, muutaman kuvan olen kyllä itse napsinut ja laittanut wolfeye'siin. Ja tiedän että sijoitussopimus on yhdyssana, nähtävästi virhe oli vahingossa sinne päässyt.
Sitten minä en tosiaan osaa kunnolla mitään grafiikkaa tehdä, joten koristekuvien ja koirien kuvien laittelu on ollut mulle aina tosi ongelmallista. Ja tosiaan tallaisena 'koodinerona' en osaa pienentää sitä kisakalenteria :mrgreen: ai miten niin avuton
Kiitoksia Siika kovasti kommentistasi

RiinaN, jos katsot esim sitä lähdekoodia niin huomaat että olen epätoivoisesti yrittänyt <p> koodia sinne tunkea, mutta jostain syystä se ei respondaa siihen, olen yrittänyt vaivalla yrittää. En tiedä syytä, miksei se ota niitä rivinvaihto taageja. Kiitoksia sullekin.

Vielä kellään mielipidettä?
      • My puppets.
        Ilman käsii

Vuoden 2015 tyylilyyli
Kuskikärpänen
Hanipupu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kuskikärpänen »

^
En mä sitä että sulla ei ois lupia tai mitään sellaista. Ja nimenomaan sen takia kysyin kun missään ei lukenut ja mua kiinnosti.
Mutta kerta ne ei ole, niin ei sit tästä enempää. On vaan projekti ja yritän päästä mahdollisimman helpolla. :mrgreen:
Kuva Kuva
Nath
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Nath »

Kittilä sijaitsee lähellä Rovaniemeä. Rovaniemestä on Kittilään n. 47 kilometriä. Autolla matka taittuu nopeasti ja myös etelästä päin pääsee kätevästi Rovaniemelle niin junalla kuin lentokoneellakin
Ei ole muuten Kittilä noin lähellä Rolloa. Piti ihan tarkistaa asia, kun jonkin verran ollaan seilattu Kittilä-Rollo sekä Kemijärvi-Kittilä-Kolari -väliä, ja Eniron reittipalvelun mukaan Kittilään on Rollosta nopeimmillaankin n. 150 km ;)
Wolfie
Höpsö veitikka

Nath, aijaa O.O minä katsoin kartasta ja siinä sanottiin noin 50, ehkä vähän alle. Korjailen asian. Kiitoksia huomautuksesta ;)
      • My puppets.
        Ilman käsii

Vuoden 2015 tyylilyyli
Tanja
Alkupalat

Viesti Kirjoittaja Tanja »

Nätti ulkoasu kerrakseen, värit ovat ihan kivat, vaikkakin punainen räjähtää vähän ulos. Koirien kuvien yhdistely näyttää vähän siltä, kuin olisi Gimpillä vetänyt kaksi neliökuvaa toisiinsa ja sormella sutannut. Otsikko on kiva, mutta hukkuu vähän punaiseen, linkit voisivat olla hieman enemmän esillä, omalla koneellani saan lukemalla lukea mitä niissä todella lukee. Etusivulla teksti on aika pitkähkö, muutama kappalejako tekisi terää -sama tekisi terää myös muutamalle muulle sivulle.. "joka ulottuu jopa viidentoista hehtaarin taakse" -etusivulta suoraan on aika merkillinen, sillä kuinka ihmeessä koiria saa paimennettua jos ne liikkuvat kytkemättöminä sielä 15 hehtaarin päässä? :D Vieraskirjaa toisin hieman enemmän esille, se tuntuu hieman hukkuvan tuonne ja nopealla vilkaisulla sitä ei ehkä huomaa. Muuten sivujen tekstit etc. muu materiaali on oikein kattava :)

Ihmettelin tässä samalla, mistä ihmeestä tuo punasininen T-kirjain tulee?
Wolfie
Höpsö veitikka

Kiitoksia perusteellisesta kommentista.
Minä olen yrittänyt tunkea <p> taageja sinne, mutta valitettavasti ne eivät toimi jostain syystä, kyllähän tuo näyttää hiukan mauttomalta, kun on iso läjä tekstiä, mutta mä en kyllä asialle voi mitään tehdä.

mulla kesti kauan tajuta toi punasininen T-kirjain juttu. Oletettavasti meinaat sitä selaimessa näkyvää valkoista T-kirjainat joka on sinisessä boksissa? Se tulee siitä, kun olen hostissa tunturisusi.com:issa ja jokaiselle sen hostaamalle sivulle tulee tuollainen logo, joka on ihan jees.
      • My puppets.
        Ilman käsii

Vuoden 2015 tyylilyyli
Vastaa Viestiin