Kennel Strand - uusi ulkoasu
-
namusetä
- Alkupalat
Kennel Strand - uusi ulkoasu
Anteeksi vähäinen teksi, tekstiä tulee kyllä lisää, sitten kun on inspiraatiota kirjoittaa sitä.
Strand on tanskaa ja tarkoittaa hiekkaa/hiekkarantaa.
KENNEL STRAND
Strand on tanskaa ja tarkoittaa hiekkaa/hiekkarantaa.
KENNEL STRAND
-
Nona
- Nakkisotilas
Re: Kennel Strand
Lovely Lucky's Mannequin Lady, tuolla koiralla olevat kuvat ovat jo käytössä Anna_:lla.
//Ja mainittakoon, että tonne on luvat ainakin 4 ihmisellä täältä, esim. myös minulla, eli kannattaa ensin vähän katella millä koirilla sieltä on kuvat käytössä, ettei tule EVAa jatkuvasti. 8)
//Ja mainittakoon, että tonne on luvat ainakin 4 ihmisellä täältä, esim. myös minulla, eli kannattaa ensin vähän katella millä koirilla sieltä on kuvat käytössä, ettei tule EVAa jatkuvasti. 8)
T A U K O
-
Janina
- Höpsö veitikka
Tuon novascotiannoutajan osoite ei toimi koska lopussa kuuluisi olla html -pääte. Kommentoin ehkä myöhemmin lisää :)
-
namusetä
- Alkupalat
Nona - ahaa okei :) täytyy katsella muualta kuvia ja kysellä sitten lupia.
janita - hyvä kun huomasit, nyt toimii.
janita - hyvä kun huomasit, nyt toimii.
- Iivi
- Söi navetan kaksi nautaa
Oi, uusi tollerikasvattaja, tervetuloa :D Lisäänkin sinut heti Sunburn'sin linkkilistaan ellet pistä sitä pahaksesi.
Itse kommenttiin:
Ulkoasu on todella kaunis, siinä esiintyvä pentu näyttää oikealta sydäntensulattajalta. Ainut mikä hiukan häiritsee, on nuo tekstibrushit (vai textuurit, mitä lienevät, en tiedä näistä asioista mitään), tiedän että ne ovat vain koristeita mutta silti hiukan ärsyttää kun niistä ei saa selvää. Muuten tykkäilen kovasti, tekstikenttä on sopivan kokoinen ja värit nappiin valitut. Tekstiä ei ole paljon, mutta sitä olet ilmeisesti kirjoittamassa lisää - toisaalta, kaikki oleellinen tulee sanottua ja kennel toimii loistavasti yksisivuisena kun tekstiä ei tuon enempää ole. Koirienkin sivut ovat oikein selkeät ja kauniit (:
Toivottelen onnea ja menestystä kennelillesi, toivottavasti innostuksesi virtuaalikoiriin kestää pitkään!
Itse kommenttiin:
Ulkoasu on todella kaunis, siinä esiintyvä pentu näyttää oikealta sydäntensulattajalta. Ainut mikä hiukan häiritsee, on nuo tekstibrushit (vai textuurit, mitä lienevät, en tiedä näistä asioista mitään), tiedän että ne ovat vain koristeita mutta silti hiukan ärsyttää kun niistä ei saa selvää. Muuten tykkäilen kovasti, tekstikenttä on sopivan kokoinen ja värit nappiin valitut. Tekstiä ei ole paljon, mutta sitä olet ilmeisesti kirjoittamassa lisää - toisaalta, kaikki oleellinen tulee sanottua ja kennel toimii loistavasti yksisivuisena kun tekstiä ei tuon enempää ole. Koirienkin sivut ovat oikein selkeät ja kauniit (:
Toivottelen onnea ja menestystä kennelillesi, toivottavasti innostuksesi virtuaalikoiriin kestää pitkään!
Sunburn's | Kisaputki Aina Päällä | Yksityiset
Saa pyytää tuomariksi seuraaviin lajeihin: agility, flyball, koiratanssi, mejä, paimennus, palvelus, pelastus ja toko
Saa pyytää tuomariksi seuraaviin lajeihin: agility, flyball, koiratanssi, mejä, paimennus, palvelus, pelastus ja toko
-
namusetä
- Alkupalat
iivi - kiitoksia :) olis vaan kiva päästä kilpailemaan jo koirilla, mutta kisoja näyttää olevan vähän :/
-
namusetä
- Alkupalat
uudesta ulkoasusta saa sanoa mielipiteensä :)
- matty
- Ei enää ikinä uudestaan
Re: Kennel Strand - uusi ulkoasu
Ihan mielenkiinnosta, että sattuuko namusetä pyörimään myös vheppojen parissa :=)
olin kerran herranterttu
-
namusetä
- Alkupalat
kyllä, talleina Spröde ja Hunajapuro :) + Wequire Quiamossa toisena omistajanajulja kirjoitti:Ihan mielenkiinnosta, että sattuuko namusetä pyörimään myös vheppojen parissa :=)
- matty
- Ei enää ikinä uudestaan
Ok, mietin vain, kun Mikaelan (mmiku, joka on Cayman-saarilla..... :<<) kanssa olen joskus toiminut niin sinun nimi vilkkunut tallista puhuttaessa :=) Itselläkin ollut virtuaaliheppoja aina, esim. nyt on tuo Papa :)
ps, Kivan simppeli ulkoasu!
ps, Kivan simppeli ulkoasu!
olin kerran herranterttu
-
SORA-EE
- Alkupalat
- Viesti:
Mukava ulkoasu Strandalla on todellakin (:
"Don't tell me what you mean! I don't care!"
-
Mirzu
- Syvällistä
Mukavan simppeli ulkoasu Strandilla. Linkit on ihanat, kun ne vaihtaa väriä kursorin ollessa siinä päällä. Koirilla on nätit ja siistit sivut, toivottavasti pääset kisojen makuun pian! (; ps. Sulla on kiva nick, namusetä. : D
Mä en nyt millään kerinny kirjoittamaan kauhean pitkää arvostelua, joten sait tyytyä tähän.
Mä en nyt millään kerinny kirjoittamaan kauhean pitkää arvostelua, joten sait tyytyä tähän.
-
Susityttö
- Höpsö veitikka
Ooh, Terne ihan mainittu tuolla linkkilistassa :D Pitääpäs muistaa laitella Strand Ternen linkkilistalle.
Tervetuloa virtuaalitollojen joukkoon.
Ihastuin täysin Strandin ulkoasuun, se on nätti ja itse todella tykkään tummista ulkoasuista. Linkit on kivassa paikassa. Ainut mikä jäi mietityttämään, miksi sivun "ylälaidassa" on vieraskirja ja palaute? Koska mielestäni myös vieraskirjaan voi kirjoittaa palautetta, mutta toki tämä on täysin ihan niinkuin itse tykkää.
Tekstiä ei ollut liikaa ja sitä oli kiva lukea.
Katselin nuo koirien sivut ja vaikuttaa oikein hyvältä, ainakin mikä äkkiä vilkuilin, niin kaikki tarvittavat tiedot oli sivulla (:
Sitten pilkun viilausta, novascotiannoutaja kirjoitetaan yhteen eikä erikseen (novascotian noutaja). (:
Tervetuloa virtuaalitollojen joukkoon.
Ihastuin täysin Strandin ulkoasuun, se on nätti ja itse todella tykkään tummista ulkoasuista. Linkit on kivassa paikassa. Ainut mikä jäi mietityttämään, miksi sivun "ylälaidassa" on vieraskirja ja palaute? Koska mielestäni myös vieraskirjaan voi kirjoittaa palautetta, mutta toki tämä on täysin ihan niinkuin itse tykkää.
Tekstiä ei ollut liikaa ja sitä oli kiva lukea.
Katselin nuo koirien sivut ja vaikuttaa oikein hyvältä, ainakin mikä äkkiä vilkuilin, niin kaikki tarvittavat tiedot oli sivulla (:
Sitten pilkun viilausta, novascotiannoutaja kirjoitetaan yhteen eikä erikseen (novascotian noutaja). (: