M: 2 bretonia, 1 pointteri, 1 lk unkarinvizsla

Virtuaalikoirien myynti- ja ostopaikka.
Maya
Nakkisotilas

M: 2 bretonia, 1 pointteri, 1 lk unkarinvizsla

Viesti Kirjoittaja Maya »

Taitaa olla asiat sillä mallilla, että Fiancé lopettaa. Koirat siis olisivat myynnissä kenneleihin, jotka ovat päteviä, aktiivisia sekä antavat koirille niiden ansaitseman kodin rakkaudella ja huolenpidolla varustettuna. En haluaisi "tapattaa" mitään koiraa ja toivoisin, että niille löytyisi koti. Toki avustan, mikäli tarve vaatii, uutta omistajaa sekä kuuntelen mielelläni kuulumisia. Kuvat ja luonteet mahdollisesti tulossa mukaan.

Suurin osa koirista EVM, ei vielä millään koiralla pentueita, lupaavia, terveitä ja yhteistyökykyisiä. Monipuolisia harrastuskavereita ja ihania perheenjäseniä.

bretonit

u. vFIN JVA TK1 BH Meia-noite Azul "Azul"
05.06.06 (ikä: AVO) Suomi, 49cm
Kuvat mukaan?: Ei
Luonne mukaan?: Voi ottaa
Mejä valio, Kaer kokeessa viittä vaille valio, agilityssä yksi vKUMA, tokossa AVO luokassa.
Lupauduttu jalostusurokseksi neeanin seuraavaan bretonipentueeseen, järjestän asian kuitenkin neeanin kanssa.
Ostaja: ?

pointteri

u. Take me to the Circus of Olvida "Kaapo"
31.12.08 (ikä: AVO) Suomi (Olvida), 69cm
Kuvat mukaan?: Voi kysyä -Milla-:lta
Luonne mukaan?: Ei ole vielä edes kirjoitettu
Hyvä harrastuskaveri niin metsästys kuin esim. muihin lajeihin. Tulee Olvidian pentueesta. Hänen siskonsakkin myynnissä. Lupaava nuorukainen. Kaer kokeissa VOI luokassa
Ostaja: Susityttö

n. Break the Magic of the Circus of Olvida "Phoebe"
31.12.08 (ikä: AVO) Suomi (Olvida), 64cm
Kuvat mukaan?: Voi kysyä -Milla-:lta, mahdollisuus myös tämän hetkisiin kuviin, kysykää tarkempia tietoja.
Luonne mukaan?: Ei ole vielä edes kirjoitettu
Ihana, energinen ja vauhdikas persoona. Mejässä VOI luokassa, hyvä harrastuskoira.
Ostaja: ?

lk unkarinvizsla

n. Lángn Nárcisz "Nadia"
10.07.2008 (ikä: NUO) Unkari, 56cm
Kuvat mukaan?: Voi ottaa, kuvan ottajaksi merkintä Hanna V
Luonne mukaan?: Voi ottaa
Nuori ja hyvin terve ja kaikinpuolin monipuolinen sekä energinen. Hyvin rodunomainen. Vizsloja hyvin vähän v-maailmassa.
Ostaja: irkkulikka

Tarvittaessa pyydän eläinlääkäriltä lausunnon koiran terveydestä.

// Rekisteröimättömät koiratkin saa rekisteröidä ja tarvittaessa voin tehdä rekisteriin muutoksen omistajaan.
juulia
Floodari

Re: M: bretoneita, lk. unkarinvizsla sekä espanjanvesikoira

Viesti Kirjoittaja juulia »

Vitsi toi perro, mutkun... Haluun ensin kennelin pystyyn, ennenkun ostan yhtäkään koiraa. Tietysti voisin neidin ostaa, jos on mahdollista, että koira jää rehellisesti sanottuna lojumaan hetkeksi, ennen kuin ehdin kisaamaan? Jotkut valmisleiskasivut voin tehdä, jos on pakko, mutta en oikein tiedä. :mrgreen: Joo kuulostaa tosi epämääräseltä, en itekään antais jos joku tämmösiä tulis tarjoilemaan. :-D
  • Tarkoitus on elää ja kerran kuolla
    Henkeen kaikki vetää ja sormet nuolla
Janina
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Janina »

Mua kiinnostais Nadia CC'hen. Olen jo jonkin aikaa harkinnut vähän harvinaisemman rodun edustajaa. Unkarinvizsla tuntuisi juuri sopivalta. Kisaisimme mejässä, agissa, tokossa, näyttelyissä ja monessa muussakin lajissa mutta pääasiassa noissa neljässä. En nyt oikein osaa sanoa mitään, mutta kaipa sä vähän selvemmän kuvan saat kun Commassa käyt :s

Kisaan koirillani aktiivisesti ja pyrin saamaan kaikille ainakin BHn ja paimennuskoirille VPVAn. Meillä ei ole ihan hirveästi kisanäyttöä, mutta Nadjan kisakalenteri voisi vähän valaista. Nadja ei kuitenkaan hirveitä aikoja ole mulla asunut että noi tulokset on ihan hyvät siihen verrattuna. Mutta tosiaan tää olis kyllä mun unelmien täyttymys. :D Vizslat kiinnostaa mua just sopivasti ja olisi tosiaan jännä kokeilla esimerkiksi mejää jossa en ole vielä koskaan kilpaillut.

Nadia saisi siis meiltä pysyvän kodin jos ei mitään hirveää elämänmuutosta tule, mutten usko että on tulossa. :D Lupaan että Nadialle riittää yllin kyllin aikaa vaikka meillä monta koiraa onkin. Kuka nuo kuvat on ottanut? Kiinnostaisi kyllä napsaista ne mukaan kun noin hyviä tuloksia on tullut. Vaikkei näyttelyt ole meille mikään pääasia olisi kiva silti käyttää Nadiaa ainakin suuremmissa näyttelyissä muun porukan mukana.

Olen siis aloittanut virtuaalitouhut öö marraskuussa(ko) vuonna 2008 ja mulla on siis silloin perustettu CC, alkuvuodesta perustettu Duskarra sekä tulossa juuri ihan parin koiran kennel Wackrat johon ei siihenkään uppoa liian paljon aikaa koska mulla on toinen ylläpitäjä apunani tässä hommassa. Ja että päästään Nadian kanssa kunnolla alkuun ajattelin että voin jättää shelttien kisautuksen nyt vähän vähemmälle kun niillä on jo hyviäkin tuloksia. Tarkoituksena olisi siis saada Nadialle BH, FIN JVA, AVA, FIN TVA ja kenties vielä enemmän.

Mutta juu, mitäs tässä höpisemään, areena on sun. Olisin kyllä tosi innoissani jos pikkuinen Nadia meille päin lähtisi asumaan. :>
kirby
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja kirby »

Joo, eli mä olisin kanssa Nadiasta hyvin kiinnostunut (: Tarjoaisin mahdollisimman aktiivisen ja pitkäaikaisen kodin tytölle, eli kisaisimme paljon näyttelyissä ja muissa lajeissa, mitä nyt ikinä tulee mieleenkään. Nadja pääsisi asustelemaan tulevaan yksärikenneliini, ja mikäli tämä ei sitten valmistu, Cottongrass kyllä majoittaa tytön :) (ulkoasu on kyllä valmis ja valmistuminen on hyvin todennäköistä). Kisanäyttöä mulla on jonkin verran antaa, vaikkapa nyt Aida ja Dempsey (kummallakin vain sijoitukset kalenterissa!) Jalostukäytöstä en ole varma, en pidä sitä ainakaan alkuun kovin tärkeänä, jos sitten myöhemmin. ;)

Eli ainakin hankittaisiin näyttelyistä sertejä muutamia, niin paljon kuin kun nyt ikinä näyttelyihin keretään. Voittajatitteli/t olisi hienoja ja tulen takaamaan lisää hyviä tuloksia kalenteriin ;) Mä itse olen ainakin suhteellisen ahkera näyttelypuolella. Agilitya kaavailin myös, olisi mukava tehdä tytöstä vaikka aglityvalio. Ja muut lajit sitten - mikä tahansa käy! Tokoa, kanakoirakokeita, flyballia, koiratanssia, mulla ei ole mitään väliä :) Koitan kisauttaa Nadjaa jokaisessa sopivassa kisassa, sillä mulla on yleensä aikaa olla koneella ja hoidella virtuaalijutskia päivittäin. Kyllähän mulla on virtuaalikoiria jonkin verran jo nyt, mutta mulla ei ole mitään ongelmaa niiden kisautuksen suhteen.

Tämä olisi tulevan yksärikennelin ulkonäkö ;)

Harmi jos Fiancen lopetat! :<
vuoden kadehdituin 2012
vuoden ulkoasuntekijä 2016
juulia
Floodari

Kirjoittelen uudelleen.

Eli voisin nyt ottaa Anan itselleni, kun sain ulkoasun. Tarvitsen siihen vain koodin ja mapin, eli kauaa ei pitäisi mennä. Joten Ana menisi Rock On'iin, espanjanvesikoiria kasvattavaan kenneliin joka on vasta nousemassa pystyyn. Mulla ei tällä hetkellä ole virtuaalikoiria, muuta kuin yksi perronarttu odottelemassa Rock Onin valmistumista että se saisi sivut (evm-sukuinen, oma tuontini). Voit kuitenkin katsoa kisanäyttöä edellisen kennelini koirilta, esim. Vilja & Santeri. Kaikki noiden koirien tulokset ovat itse kisaamiani. Suurinpiirtein samantyyliset sivutkin saisi, mahdollisimman siistit ja yksityiskohtaiset kuitenkin.

Kisaisimme kaikissa lajeissa, joissa pystyy: metsäjälki, agility, toko, PK- ja PE- lajit olisivat päälajeina, tosin kun olisimme vähän enemmän kisanneet varmaan varmistuisi pari lajia, joista haluan ainakin valioksi, missä menestystä nyt tulee. Lisäksi kisaisimme satunnaisesti näyttelyissä, flyballissa ja koiratanssissa yms. hupilajeissa. Mahdollisimman aktiivista olisi kisaus, kunhan sen ulkoasun saan. Eli jos saan Anan, saisinko esim 2vk aikaa tehdä sivuja, niin teen ne heti kun saan koodin ja mapin tuohon ulkoasuun, mikä minulla on? En oo varma, onko mulla perronartusta kuvia, tutkin vielä varastoani ja kuvalupia tietysti pitää kysellä myöskin. Perro on rotu johon en kyllästy, mulla on IRL semmoinen myös ja tulevaisuudessa haluan alkaa niitä kasvattamaan IRL, kunhan olen täysi-ikäinen, joten elinikäinen koti Analle luvassa.

Miltäs kuulostais? :)
/aa, Analla onkin jo kuvat. Voisin kysyä miolta, saanko nuo mukaan, jos saan siis Anan?
Maya
Nakkisotilas

Re: M: bretoneita, lk. unkarinvizsla, esv ja pointtereita

Juulia, minun piti ottaa sinuun yhteyttä ja ilmoitella, että kun myyn kaikki koirakot, niin Kaapollekkin etsin uuden kodin. Juttelin jo asiasta kyllä -Milla-:n kanssa, ja se sopi sille. Mutta, minun mielestäni Ana voi muuttaa teille päin, kuvatkin saat mukaan (pistin miolle viestiä, hän antoi luvan, jos vain merkitsen tekijänoikeudet). Onko mitään tietoa sitten siitä, että käytettäisikö Anaa jalostuskäyttöön? :) Niin ja mikään älyttömän kiire ei niiden sivujen kanssa ole, kuulen mieluusti kuulumisia sähköpostiin sitten.

Janita, oletko kaavaillut mielessäsi jalostuskäyttöä? Kuvat on ottanut Hanna V ja kuvat tulisivat mukana, kunhan tekijänoikeudet merkitään. Onko sinulla aikaisempaa kokemusta kanakoirista?

En ole vielä päättänyt, lähteekö Nadia Janitalle vai irkkulikkalle. Ei ole todellakaan helppo päätös, molemmista paikoista Nadia saisi hienon kodin.

Niin ja kaikille nyt yleisesti sen verran, että jos myyn koirani sinulle, toivoisin, että entinen omistaja merkittäisi ja siihen kohtaan nimi (halutessaan myös Fiancé) Maya ja sähköposti linkitettynä tässä muodossa mayasatakieli[at]gmail.com .

Todennäköisesti tulen kyllä pyörimään kanakoirien parissa (järjestelen kisoje sun muuta aktiiviteettia) ilman koiria. Energia ei riitä niiden kisauttamiseen eikä kennelin ylläpitämiseen.
juulia
Floodari

Joo, on ok että Kaapokin menee uuteen kotiin. Toivottavasti sinä/-Milla- etsitte Kaapolle uuden kodin, itse olen juuri pääsemässä "eroon" näistä lopetuksen takia myyntiin menneistä koirista, eikä olekaan kun 2kk siitä että Geewasin lopetin... :mrgreen: Mutta hiljaa hyvä tulee. ;-)

Anaa käyttäisin mahdollisesti jalostukseen, jos kisatuloksia alkaa karttumaan. Sivuja teen, kunhan saan tosiaan tuolle ulkoasulle koodin, voin kertoa että Anan sivut on sitten ekana työn alla kunhan koodauksen saan! =)
Janina
Höpsö veitikka

Kyllä sitä vähän olen kaavaillut mielessäni, mutta aion todellakin hankkia suuret tittelit nimen eteen koska uskon ettei viszloille ole hirveästi kysyntää jos emä on melkein kisaamaton. :-) Hirvee jännitys tässä päälä nytte :mrgreen:
kirby
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja kirby »

Mä olen kaavaillut mielessäni Nadjalle agilityvalion arvoa sekä kosolti muita titteleitä :) Mut joo, onneks et lopeta näitä v-jutskia kokonaan, päästään sit viel joskus pitään yhdessä kanakoirarieha ;) Muuten, yksityiskenneli valmistuu pikkuhiljaa valmiimmaksi!
vuoden kadehdituin 2012
vuoden ulkoasuntekijä 2016
Maya
Nakkisotilas

Voi että on vaikea todellakin päättää, kummalle neiti lähtee. Kumpikin on niin loistavia koteja, että mielelläni antaisin vaikka molemmille, jos se vain olisi mahdollista. Houkuttelee todella paljon tuo agilityvalio-suunnitelma, mutta tulin kuitenkan tälläiseen ratkaisuun, että myyn Nadian Janitalle. Syynä sanoisinko sen, että Janita pääsisi ehkä Nadian avulla ihastumaan kanakoiriin ja tarkastelemaan niiden ominaisuuksia lähemmin (ja sitä kautta innostuisi ehkä kanakoirista >:D). Ja vain plussaa on, jos Nadiaa käytettäisi jalostuskäyttöön (mikäli se on terve ja se siihen on hyvä, tietenkin koiran hyvinvointi yms on etusijalla), sillä olisi hienoa saada mahdollisimman roturikas tästä FCI 7:sta vaikkakin muistaen aina sen, ettei määrä korvaa laatua. Toivon, että irkkulikka ei nyt kovin masennu päätöksestäni ja onhan tuolla kosolti muitakin koiria, jotka kaipaavat kotia. Toivon, että Nadia pääsee ihastelemaan myös KAER kisoissa ja tulen sitä näkemään. Sivujen kanssa ei ole mikään kovin kiirus.
Janina
Höpsö veitikka

Kiiiiitos! :-) Teen sivut tässä varmaan kun pääsen kotiin. Ja totta tosiaan jos tässä oliski lähtö kanakoirien maailmaan : D
Maya
Nakkisotilas

Re: M: 2 bretonille ja 2 pointterille

Löytyykö kiinnostusta pointtereille tai muutamalle bretonille?
juulia
Floodari

Vihdoin ja viimein - Sienna! Muutin nyt kutsumanimen, toivottavasti se ei ole ongelma? Niin ja sitten nuo sivut on vähän huitaisten tehty, joitain virheitä voi olla koodissa sun muuta, muokkailen noita vielä joskus.
Maya
Nakkisotilas

Kiitos sivusta, Juulia :)

Muilta sivuja ja kiinnostusta muita koiria kohtaan?
Sintsu
Epätoivoinen katse

Viesti Kirjoittaja Sintsu »

Voisin mahdollisesti olla kiinnostunut Ticosta, mutta pitää harkita vielä. Jos päätyisin sen ottamaan, ja sinä suostuisit sen antamaan, niin olisiko sille muuten mahdollista vaihtaa piirretyt kuvat?
Vastaa Viestiin