voulez-vous le café ?

Mainosta kenneliäsi, kotisivujasi, koirasi sivuja, itseäsi, mitävain
Vastaa Viestiin
matty
Ei enää ikinä uudestaan

voulez-vous le café ?

Viesti Kirjoittaja matty »

Sanotaanko, että pehmeä lasku takaisin virtuaalimaailmaan. Ei tarvitse sen kummempia "ulkoasua" kommentoida, tää on lähinnä comebackmainos ja se, mikä jc on nykyään. Ja heppa sielä <3

http://www.kattus.net/lesidiots
- saa lisätä linkkilistoille jos tahtoo
- yhteistyökumppani kisojen järjestämiseen olisi kiva :=)
olin kerran herranterttu
Viivi
Pohjasakan hämmentäjä

Re: voulez-vous le café ?

Viesti Kirjoittaja Viivi »

Erilainen ja upea. 8D Tosi mahea ja muutenkin erilaisen kiva, erottuva! Tässä löytyisi monia adjektiivejä sinun kenneli-tallisi sivustolle, mutta ymmärsit taatusti pointtini. Tyylitelty ainakin ja pidän, ettei sivuille ole survottu mitään turhaa, vaan ihan selvää persoonaasi koko nettisivut.

// Niin ja ihanaa heppa, upea!
v. 2014 tyylilyyli, v. 2013 vitsiniekka, v. 2012 tyylilyyli, v. 2011 kaunein avatar, v. 2010 kaikkien kaveri
Leevi
Le-ppä-ker-ttu

Viesti Kirjoittaja Leevi »

Jeee! toi on tosi kivis tommonen simppeli. PAITSI et koirien sivuille lisää sukuuu!
matty
Ei enää ikinä uudestaan

Viivi, se on kaverin heppa :3 Ts. kuvissa on yhen kaverin oikea heppa, aivan ihana tapaus <3
Leevi, en jaaaksa menis pilalle mun hillitty kokonaisuus ::D:D Kysyn peten omistajalt heti ku meen seuraavan kerran viemään sitä ulos ku viimeks taisin viedä tammikuus rofl

nyt ois blogiki :)
olin kerran herranterttu
Smaug
Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset

Viesti Kirjoittaja Smaug »

Oho, mikä muutos :o Mietin alkuun että onko tämä nyt muka ent. JC mutta onhan se. Kiva erilainen, erottuu massasta ja kuitenkin löytyy kaikki tarpeellinen. Sopii varsinkin munlaisille laiskoille jotka ei koskaan jaksa lukee mitään :--D
Mä tahtoisin lentää, mut siivet ei oo vielä tarpeeks isot. Jään odottaa et ne kasvaa, mut ei kiirettä, koska saat mut hymyileen.
A BIG BIG TAUKO.
matty
Ei enää ikinä uudestaan

Smaugille kiitos :--D Itseä vähän harmitti heittää kaikki tekstit poies, mutta tykkään itse tuosta simppelistä :3
olin kerran herranterttu
Minnea
Kanada

Viesti Kirjoittaja Minnea »

Kadehdin tuota yksinkertaisuutta ja koirien vähäisyyttä! D: Hirmu tyylikäs, vaikkei sivuilla olekaan juuri mitään. Upeita elukoita sulla (en muistanutkaan, että Brunolla on tytär :'D). Lukaisinkin Papan blogin ensimmäiset merkinnät tässä, ihan kiva noita on lueskella. Mutta noi pikkusienet ovat kyl kova juttu :mrgreen:
älä sano että olet ihastunut minuun
saatat tarkoittaa sitä
matty
Ei enää ikinä uudestaan

Sienet rocks :--D Papan tarinoita tulee lisää heti kun jaksan kirjoittaa, tässä on paljon ongelmia omassa elämässä :s
olin kerran herranterttu
matty
Ei enää ikinä uudestaan

uusi heppa + merkintä :=)
olin kerran herranterttu
Viivi
Pohjasakan hämmentäjä

Viesti Kirjoittaja Viivi »

No onko vähän Asemajätkä komee! Oletko meinannut pitää kasvatustyötä hevosten parissa? (:
v. 2014 tyylilyyli, v. 2013 vitsiniekka, v. 2012 tyylilyyli, v. 2011 kaunein avatar, v. 2010 kaikkien kaveri
matty
Ei enää ikinä uudestaan

Noi kiitokset voinkin varmaan heittää Hujalle, joka niissä kuvissa on ja minä siellä selässä keikkaroin ;--) Jep, tarkoitus olisi jatkaa jälleen suokkien parissa, aiemminkin olen niitä kasvattanut :--)
olin kerran herranterttu
Vastaa Viestiin