voulez-vous le café ?
- matty
- Ei enää ikinä uudestaan
voulez-vous le café ?
Sanotaanko, että pehmeä lasku takaisin virtuaalimaailmaan. Ei tarvitse sen kummempia "ulkoasua" kommentoida, tää on lähinnä comebackmainos ja se, mikä jc on nykyään. Ja heppa sielä <3
http://www.kattus.net/lesidiots
- saa lisätä linkkilistoille jos tahtoo
- yhteistyökumppani kisojen järjestämiseen olisi kiva :=)
http://www.kattus.net/lesidiots
- saa lisätä linkkilistoille jos tahtoo
- yhteistyökumppani kisojen järjestämiseen olisi kiva :=)
olin kerran herranterttu
-
Viivi
- Pohjasakan hämmentäjä
Re: voulez-vous le café ?
Erilainen ja upea. 8D Tosi mahea ja muutenkin erilaisen kiva, erottuva! Tässä löytyisi monia adjektiivejä sinun kenneli-tallisi sivustolle, mutta ymmärsit taatusti pointtini. Tyylitelty ainakin ja pidän, ettei sivuille ole survottu mitään turhaa, vaan ihan selvää persoonaasi koko nettisivut.
// Niin ja ihanaa heppa, upea!
// Niin ja ihanaa heppa, upea!
v. 2014 tyylilyyli, v. 2013 vitsiniekka, v. 2012 tyylilyyli, v. 2011 kaunein avatar, v. 2010 kaikkien kaveri
-
Leevi
- Le-ppä-ker-ttu
Jeee! toi on tosi kivis tommonen simppeli. PAITSI et koirien sivuille lisää sukuuu!
- matty
Viivi, se on kaverin heppa :3 Ts. kuvissa on yhen kaverin oikea heppa, aivan ihana tapaus <3
Leevi, en jaaaksa menis pilalle mun hillitty kokonaisuus ::D:D Kysyn peten omistajalt heti ku meen seuraavan kerran viemään sitä ulos ku viimeks taisin viedä tammikuus rofl
nyt ois blogiki :)
Leevi, en jaaaksa menis pilalle mun hillitty kokonaisuus ::D:D Kysyn peten omistajalt heti ku meen seuraavan kerran viemään sitä ulos ku viimeks taisin viedä tammikuus rofl
nyt ois blogiki :)
olin kerran herranterttu
-
Smaug
- Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
Oho, mikä muutos :o Mietin alkuun että onko tämä nyt muka ent. JC mutta onhan se. Kiva erilainen, erottuu massasta ja kuitenkin löytyy kaikki tarpeellinen. Sopii varsinkin munlaisille laiskoille jotka ei koskaan jaksa lukee mitään :--D
- matty
Smaugille kiitos :--D Itseä vähän harmitti heittää kaikki tekstit poies, mutta tykkään itse tuosta simppelistä :3
olin kerran herranterttu
-
Minnea
- Kanada
Kadehdin tuota yksinkertaisuutta ja koirien vähäisyyttä! D: Hirmu tyylikäs, vaikkei sivuilla olekaan juuri mitään. Upeita elukoita sulla (en muistanutkaan, että Brunolla on tytär :'D). Lukaisinkin Papan blogin ensimmäiset merkinnät tässä, ihan kiva noita on lueskella. Mutta noi pikkusienet ovat kyl kova juttu 
älä sano että olet ihastunut minuun
saatat tarkoittaa sitä
saatat tarkoittaa sitä
- matty
Sienet rocks :--D Papan tarinoita tulee lisää heti kun jaksan kirjoittaa, tässä on paljon ongelmia omassa elämässä :s
olin kerran herranterttu
- matty
-
Viivi
- Pohjasakan hämmentäjä
No onko vähän Asemajätkä komee! Oletko meinannut pitää kasvatustyötä hevosten parissa? (:
v. 2014 tyylilyyli, v. 2013 vitsiniekka, v. 2012 tyylilyyli, v. 2011 kaunein avatar, v. 2010 kaikkien kaveri
- matty
Noi kiitokset voinkin varmaan heittää Hujalle, joka niissä kuvissa on ja minä siellä selässä keikkaroin ;--) Jep, tarkoitus olisi jatkaa jälleen suokkien parissa, aiemminkin olen niitä kasvattanut :--)
olin kerran herranterttu