Yhteisomistuskenneleiden koirien kisautus

Virtuaalimaailmaa ja -koiria koskevat asia-aiheet.
Henji
Höpsö veitikka
Viesti:

Yhteisomistuskenneleiden koirien kisautus

Viesti Kirjoittaja Henji »

Eli Free Dragoniin otin nyt toisen ylläpitäjän, sähköposti-/kirjekaverini "Magnun". Sovitaan toisinaan mailin kautta mitä koiria halutaan laittaa kisoihin ja minne, että yksi voi ilmoittaa molempien puolesta koiria mukaan. Kuitenkin, nyt olen saanut monta viestiä takaisin, sillä tätä uutta pitäjää ei tunnisteta ja väitetään minun yrittävän lisätä enemmän koiria monella eri nimellä (loukkaavaa vaikka toisaalta ymmärrettävää..!). Mitä täällä siis ehdotetaan? Olisiko parasta vain ilmoittaa kaikkiin kisoihin kiltisti eri koirat sekä minun että Magnun erikseen vai..? Help. :S
Hanna-81
Söi navetan kaksi nautaa

Re: Toinen ylläpitäjä, miten saada ihmiset uskomaan se?

Viesti Kirjoittaja Hanna-81 »

Pistäkää koirien sivuille, että niillä on kaksi omistajaa. Niin ainakin monet tekeevät.
Vuoden Tuomari 2012
Saa pyytää tuomariksi kaikkiin käyttölajeihin. Mutta en vastaa massapostitusviesteihin.

Jami slk collie
Jesse cardigan (piviko)
Nappi saksanpaimenkoira
Ninni Dogo argentino
Rotta
Todellisuuden Avokämmen

Viesti Kirjoittaja Rotta »

Mun mielestä olis kyllä ihan reilua et jokainen ilmottaisi koiransa itse eikä ilmoiteltaisi toisten puolesta.
Hanna-81
Söi navetan kaksi nautaa

Viesti Kirjoittaja Hanna-81 »

Mä nyt ainakin tän nyt ymmärsin, niin, että koirat on yhteisomistuksessa ?!
Vuoden Tuomari 2012
Saa pyytää tuomariksi kaikkiin käyttölajeihin. Mutta en vastaa massapostitusviesteihin.

Jami slk collie
Jesse cardigan (piviko)
Nappi saksanpaimenkoira
Ninni Dogo argentino
Rotta
Todellisuuden Avokämmen

Joo, mut musta on silti reilua että jokainen ilmoittaa omalla nimellään sen mitä voi, eikä niin että joku ilmoittaa tuplamäärän kerralla (oman ja toisen nimellä) ihan vaan siksi että kennelin koirat on yhteisomistuksessa.
Petra
Nakkisotilas

Viesti Kirjoittaja Petra »

Mustakin on reilua kisata vain sillä max. 3 koiralla, eikä toisten puolesta - onhan monella muullakin yhteinen kennel ja silti he kisauttavat vaan kolmea koiraa ;) Sehän olis muuten epäreilua, mäkin voisin vaikka keksiä jonkun nimen Trivalin etusivulle mun lisäks ja ilmottaa lisää koiria sen nimellä..
lehmän löräys, BITCHES
Twiggy
Pohjasakan hämmentäjä

Viesti Kirjoittaja Twiggy »

Mä haluaisin nyt tietää että tarkoitatteko te sitä, et jos pitää toisen kanssa kenneliä ni molemmat ei saa kisauttaa kolmea koiraa? Niin että vaan yksi saa kisauttaa sen kennelin koiria? :D En oikein tajunnut Henjin viestiä enkä myöskään vastauksia, kun mun mielestä yhteisen kennelin kisautettavat koirat jaetaan molemmille eikä niin että sovitaan etukäteen mihin kisoihin toinen saa osallistua jnejne. Olis se hupaisaa jos minä ja Jansu kisautettaisi Jingaroon koiria vuorotellen vaikka meillä on siellä ihan omat koirat ja yksi yhteisomistuksessa.
Petra
Nakkisotilas

Viesti Kirjoittaja Petra »

^ Ei, kun Henji on lähettänyt kisaosallistumisia missä on kuusi koiraa, ja kolme omalla, ja kolme toisen nimellä. ;)
lehmän löräys, BITCHES
Twiggy
Pohjasakan hämmentäjä

Viesti Kirjoittaja Twiggy »

Aa joo :D Mullahan tää aivotoiminta on parhaimmillaan näin aamulla.
Lottie
Le-ppä-ker-ttu

Viesti Kirjoittaja Lottie »

Mun mielestä ei myöskään ole reilua, että saman kennelin koiria voi ilmoittaa kuusi kpl, jos omistajia on kaksi.
Rotta
Todellisuuden Avokämmen

Re: Lukkoon, vastaus saatu :)

Ei ois tarvinnu sitä otsikkoa muuttaa, tästä aiheesta kun voi jollain olla vielä sanottavaa (keskusteltavaa) niin ei laiteta lukkoon.
jannu
Kanada

Re: Yhteisomistuskennelin koirien kisautus

Viesti Kirjoittaja jannu »

tosissaan meillä on lindajerryn kanssa jingaroo ja rio yhteisomistuskoira. Lajit on jaettu meillä puoliksi ja kumpikin kisaa sitten niitä kyseisiä lajeja ja päivittelee ne sitten kalentereihin. Omia koiria löytyy kyllä jingastakin, mut ei sitte linda kisaa niillä mun koirillani - kumpikin omillaan. Suosittelisin että henji te jakaisitte lajit ja koirat joilla kisaatte erilajeissa, kaikista yksinkertaisinta.
I just want this matter in order, so life could begin to shine better.
Ellu
Keilapallo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ellu »

Mäkin otin Koheltajiin toisen omistajan nyt (Sekhmet) ja sovittiin että kilpailutus jaetaan puoliksi.
Kaverini kennel ilmoittaa koirat yhdestä e-mailista ja ilmoittavat kolme koiraa esim.
Kekko, Maisa
Eira, Maisa
Hannu, Kesä
Kuskikärpänen
Hanipupu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kuskikärpänen »

Lottie kirjoitti:Mun mielestä ei myöskään ole reilua, että saman kennelin koiria voi ilmoittaa kuusi kpl, jos omistajia on kaksi.
Miksi ei ole reilua? Sama kuin olisi erilliset kennelit molemmilla ja ilmoittaisivat omia koiriaan. Eiväthän he voi yhteen kisaan joka tapauksessa ilmoittaa kuin kolme koiraa per nokka, joten aika sama, että onko osa niistä yhteisomistuksessa ja osa omia, vai kaikki täysin omia.
Kuva Kuva
Lottie
Le-ppä-ker-ttu

Viesti Kirjoittaja Lottie »

Jos on kaksi omistajaa omaava kennel, joka on pullollaan koiria ja kaikki ovat näiden kahden omistuksessa. Samalla kun nämä kaksi henkilöä omistavat ne koirat, ne omistaa myös se kennel. Jos ilmoitetaan kuusi yhteisomistuskoiraa (samasta kennelistä siis), niin yhdestä kennelistä saa tällöin ilmoittaa kuusi koiraa. Jos omistajia on kolme, voidaan ilmoittaa 9 koiraa/kennel/kilpailu.

Jos sääntö on kolme koiraa/omistaja, niin kyllä ne koirat on omia, vaikka niillä olisi joku toinenkin omistaja. Silloin mulla on kisassa 9 koiraa, josta omistan palan jokaisesta. Ja mielestäni se on juuri tämän säännön tarkoitus, ettei yksi kennel/henkilö voi täyttää kisaa omilla koirillaan, vaan että mukaan mahtuu mahdollisimman paljon muitakin.

Samalla lailla kolmen koiran säännön voisi kiertää niin, että ilmoittaisi jokaisesta omistamastaan kennelistä 3 koiraa kisaan, eli jos on kolme kenneliä niin yksi henkilö saa ilmoitettua 9 koiraa, koska omistajina on kuitenkin eri kennelit.
Vastaa Viestiin