Ajattelin laittaa tämmöisen tänne karvaturriin että uusi virtuaalinen "kennel" oikeastaan tiimi on tullut kehiin. Kyse on upiuudesta tiimistä nimeltä Me neljä. Porukassa on kaksi koirulia (yhtä vielä haen) Minä ja, extra extra: kani ja lammas (ne ei tavallaan kuulu tiimin, siksi me neljä). Tuollaisella porukalla me tallaamme Luoteisen Suomen metsäpolkuja, Porin ja Tampereen välissä, Suodenniemellä. Kauniita maisemia ja kunnon tilaa riehumiselle. :DD Kommentteja kaikesta sivuun liittyvästä. Sivut saattavat olla vähän sekaisin. Ja koirien linkit eivät toimi vielä.
Sivuille
Ensiesittelyssä: Me neljä
-
sohvapeura
- Alkupalat
Ensiesittelyssä: Me neljä
Minä ja kolme muuta karvaista ystävääni, lähdimme lenkille ja yhtäkkiä edessä näkyi suuri myynti-ilmoitus. Menimme heti katsomaan juttua.
-
Vermil
- Vuohenruokaa
Re: Ensiesittelyssä: Me neljä
linkki ei toimi /ot
-
sohvapeura
- Alkupalat
nyt toimii. Olin muokannut sivuja eri nimellä kuin indexillä, siksi ei toiminu. :)
Minä ja kolme muuta karvaista ystävääni, lähdimme lenkille ja yhtäkkiä edessä näkyi suuri myynti-ilmoitus. Menimme heti katsomaan juttua.
-
Viivi
- Pohjasakan hämmentäjä
Mä ymmärrän jos ei osaa tehdä ulkoasuja, mutta onko niitä pakko kopioida toisen kennelistä? Captain Willy on vuodesta 2006 perustettu kennel, joten uskompa, etteivät he ole sitä kopioneet sinulta.
On olemassa Pyynnöt ja Tarjoukset osasto jossa voit pyytää muita tekemään. Ei anna kamalan hyvää mainetta sinusta tämä veto.
JA NYT POISTIT SIVUT! o_O Mitä hittoa? Ota vastuu teoistasi, ei tämä ole elämä ja kuolema.
JA NYT POISTIT SIVUT! o_O Mitä hittoa? Ota vastuu teoistasi, ei tämä ole elämä ja kuolema.
v. 2014 tyylilyyli, v. 2013 vitsiniekka, v. 2012 tyylilyyli, v. 2011 kaunein avatar, v. 2010 kaikkien kaveri