Sonfero ja russelit
-
Pohjanmeren
- Alkupalat
- Viesti:
Sonfero ja russelit
Onko virtuaalimaailmassa russeleita juuri ollenkaan? Eikö kukaan ole näiden ihanien terriereiden kasvattaja? Minäpä olen. Tervetuloa jackrusselien valloittamaan paikkaan, Sonferoon! Ja kas kummaa: otamme koirillemme hoitajia! Kaikki russelien ystävät: tulkaa käymään Sonferossa!
Koiria, koiria, koiria.
- Ines
- Le-ppä-ker-ttu
Re: Sonfero ja russelit
Annanpa tässä nopeasti mielipiteeni :D
Elikkäs... Ulkoasu minun makuuni ihan liian synkkä ja tekstikenttä liian kapea. Linkkejäkin jotenkin liikaa ja niistä pitää etsimällä etsiä minne haluaa. Jokaisella sivulla myös lukee tuo welcome to Sonfero joka hieman häiritsee... Tai no ei häiritse, mutta kun joka sivulla toivotetaan tervetulleeksi se tuntuu jotenkin emt.. Oudolta? :oops: Mutta ulkoasun koira on kyllä suloinen ja tuntuu, että kovin harva ottaa enään hoitajia kenneliinsä! Ihan mukava kenneli kaikin puolin ;)
Elikkäs... Ulkoasu minun makuuni ihan liian synkkä ja tekstikenttä liian kapea. Linkkejäkin jotenkin liikaa ja niistä pitää etsimällä etsiä minne haluaa. Jokaisella sivulla myös lukee tuo welcome to Sonfero joka hieman häiritsee... Tai no ei häiritse, mutta kun joka sivulla toivotetaan tervetulleeksi se tuntuu jotenkin emt.. Oudolta? :oops: Mutta ulkoasun koira on kyllä suloinen ja tuntuu, että kovin harva ottaa enään hoitajia kenneliinsä! Ihan mukava kenneli kaikin puolin ;)
Usvatarha -Tipsuihin hurahtanut