Juu, tässä örisee siis Milka L. hevospuolelta. Milka olisi perustamassa tuontitallia, ja keksi yhtäkkiä, että voisihan sinne napata myytäväksi koiriakin - mitäs te tällaisesta sanoisitte? Ostaisitteko? Tarkoituksena olisi periaatteessa antaa koneille ja rakeille kuvatkin mukaan kunhan kameran kanssa hillumaan pääsen (tiistaina tokokisoihin, syksyllä KV, seuraillaan muitakin tapahtumia), tällöin ei kyseessä kuitenkaan olisi mitkään näyttelyrakenteet. Kelpaisiko silti? Mitä tietoja tahtoisitte mukaan? Mitä rotuja?
Jos kannatusta ei löydy, jää koirat pois. Haluaisin luonnollisesti sitten asiallista kommenttia.
Kiitos. Kysyä saa.
Koirien tuonti - kelpaako vai eikö kelpaa?
-
- Alkupalat
Koirien tuonti - kelpaako vai eikö kelpaa?
sateenkaari päättyi nakkikioskille
-
- Höpsö veitikka
Re: Koirien tuonti - kelpaako vai eikö kelpaa?
Tämän olisi ehkä voinut laittaa kysymystopickiin (pilkunviilausta) mutta mulle ainakin kelpaisi sheltti, ja vielä jos kuvatkin tulisi mukaan olisi upeaa : DD Täytyisikö niistä sitten maksaa w€lhoa?
-
- Höpsö veitikka
Yleensähän tuonnit kelpaa, mutta itse ainakin tuon koirani itse. Mikäli tällasta tuontipalvelua kaavailet, kannattaa oikeasti panostaa koirien nimiin ja tietoihin. Ei mitään mitään äkkiä hutaistuja, sillä kovin moni ei ole kiinnostunut koirasta, jolla ei ole oikeastaan mitään tietoa paitsi äkkiä keksitty tönkkö englanninkielinen nimi.. Itse en ainakaan koe tarvetta tällaiselle tuontipalvelulle.
vuoden kadehdituin 2012
vuoden ulkoasuntekijä 2016
vuoden ulkoasuntekijä 2016
-
- Alkupalat
Janita, totta töriset o.O Ja juups, mulla ei welhoa ole niin riittänee ihan vain tarjous kuten suvullisestakin elukasta tehdään. Kuitenkin vaatisin tulevalta kodilta jonkinlaista tasoa ;)
irkkulikka, selma ja kiitos :)
irkkulikka, selma ja kiitos :)
sateenkaari päättyi nakkikioskille
-
- Nakkisotilas
Itse kannatan tällaisia tuontipalveluja vain, jos kyseessä on oikeita ulkomaisia tuonteja, joilla on sukua ulkomaalaisissa virtuaalikenneleissä. Koiran voi keksiä itsekin, jos keksityn haluaa, ja mielestäni tällöin se voi olla suomalainen, evm-kasvattajalta ostettu koira. Ulkomaillakin kun virtuaalieläimiä harrastetaan, ei vain ihan samanlaisessa muodossa kuin meillä Suomessa, joten en pidä keksittyjä koiria oikeina tuoteja (kyllä, itsekin sellaisia omistan).
// Itse tällä hetkellä ottaisin mielelläni tuontikoiran ulkomailta, mutta itsellä ei taida ihan kielitaito riittää selvittämään ulkomaisten kennelinomistajien kanssa virtuaalimaailmoidemme eroja. Joten jos jollakin on kontakteja ulkomaille ja olisi valmis niinkin isoon työhön kuin koiran tuontiin, olisin erittäin kiitollinen.
// Itse tällä hetkellä ottaisin mielelläni tuontikoiran ulkomailta, mutta itsellä ei taida ihan kielitaito riittää selvittämään ulkomaisten kennelinomistajien kanssa virtuaalimaailmoidemme eroja. Joten jos jollakin on kontakteja ulkomaille ja olisi valmis niinkin isoon työhön kuin koiran tuontiin, olisin erittäin kiitollinen.