Redwickin kevätkuosi

Mainosta kenneliäsi, kotisivujasi, koirasi sivuja, itseäsi, mitävain
Bee
Nostaa rautaa
Viesti:

Redwickin kevätkuosi

Viesti Kirjoittaja Bee »

Kevään edetessä ja päivien muuttuessa valoisemmiksi aloin kaivata Redwickiin raikkaampaa ilmettä. Onneksi ihanainen Jerry tuli apuun ja taiteili meille uuden, vaalean ulkoasun! Nyt kaipailisin kaikenlaista kommenttia uudesta kuosista sekä tietysti sivujen sisällöstä ;) Tekstejä en tosin tällä kertaa kauheasti ruvennut uudistamaan.

TERVETULOA!
but i'm lost, crushed, cold and confused

[/size]
Juinttu
Höpsö veitikka
Viesti:

Re: Redwickin kevätkuosi

Viesti Kirjoittaja Juinttu »

Kommaan ihan just, leuka ja silmät putos kellari kerrokseen.

Niin, siis toi ulkoasu on tavattoman ihana, kyllä Jerry osaa ja kuva valinnat on osuneet nappin. Ennekin olen ihaillut Redwickiä, mutta tämä kyllä päihittää minun silmissä aiemmat upeat ulkoasut. Osaispa sitä ittekkin.. Tekstiä on kivasti, ei liika, ei liian vähän ja koirien sivut on tosi mukavat. Tykkään noista väreistäkin aivan kamalan paljon ja ja... noi koristekuvat on tosi ihania <3 Eip löydy mitään huonoa, hyvää vain, onnea täydellisen kennelin omistajalle :mrgreen:
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
Isla
Le-ppä-ker-ttu

Viesti Kirjoittaja Isla »

Arvaa kenen "koirani suoritti BH:n!" -onnistumisenilo lähtee laskuun ku lehmän häntä noitten sun koirien tuloksia katsellessa :mrgreen:

Mutta. Ulkoasu on tosi kiva, vaikka musta sitä ei kyllä vieläkään oikein tunnistaisi kesäulkoasuksi. Tykkään silti todella paljon, vaikka sitä väriä ei niin hirveästi löydykään. Otsikkoon tykästyin ihastuin rakastuin, linkin myöskin tosi muksat.
Tekstejä on sopiva määrä, ne ovat sujuvasti kerrottuja ja asiassa pysytään. Etusivusta tykkään todella paljon, olet osannut asiat kivasti tiivistää riittävän nopeasti luettavaan muotoon.

Täytyy nyt vielä todeta, että sä olet tehnyt kyllä tuloksekasta työtä Redwickin kanssa. Oikeasti tosi ihailtava kennel. Ei heti uskoisi että samasta pisteestä lähdettiin, ja nyt sä olet jo tommonen maailmankuulu virtuaalibelgikasvattaja ja minä yhä nyhveröin sen Lulleroni kanssa : D
Aion
Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset

Viesti Kirjoittaja Aion »

Varsin freesi kokonaisuus, me likes! Tsekkasin aikaisemmin pienempiresoluutioisella näytöllä ja kieltämättä nyt tällä isommalla näyttää paremmalta, kun reunoille jää tilaa ja yleisvaikutelma on näin avarampi. Värimaailman musta-harmaa-valkoinen-punainen toimivuus ei tee tässäkään poikkeusta ja on tyylikkään yksinkertainen koko ulkoasun tavoin. Jos jotain miinusta, niin ainakin minun makuuni leipätekstin rivinväli voisi olla pari pistettä pienempi, nyt teksti näyttää vähän sekavalta ja irtonaiselta. Ja kiitos siitä ettei valikko ole nykyään ah niin massaan hukkuva rolloverpalkki -tyylinen ;)
Bee
Nostaa rautaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Bee »

Kiitos kaikille kommenteista! : ) Nyt kun on tullut lähes ainoastaan kehuja, haluaisin vielä tietää, onko sivuissa jotain parannettavaa/korjattavaa?

[/size]
Vermil
Vuohenruokaa

Viesti Kirjoittaja Vermil »

Minäpä tulen nyt ilonpilaajaksi ja annan kritiikkiä :(
Minua nykyään hieman ihmetyttää kun vkenneleiden ulkoasut ovat suurimmaksi osaksi suhteessa kauniimpia, monimutkaisempia ja asiallisempia kun oikein kenneleiden ulkoasut. En nyt missään tapauksessa sano etteikö kennelilleen saisi hienoa ulkoasua laittaa, mutta nykyään virtuaalikenneleiden suhteen mennään mielestäni hieman liian realistiselle puolelle. Ja lisäksi olen huomannut että näiden hienojen ulkoasujen myötä myös kenneleiden tekstejen sisältöön ei panosteta enää läheskään niin paljoa kun ennen, enkä voi kenenkään mieliksi sanoa että kovinkaan usean vkennelin tekstit jäisivät positiivisessa mielessä mieleen, kaikissa tunnutaan toistuvan samaa asiaa ja sisältöä. Mielestäni valitettavasti myös Redwickin sivut nykyään uppoavat liiaksi massaan, sivujen sisältö on samanlaista kun monilla muilla kenneleillä, kisakalenterit ja koirien sivut muutenkin on toteutettu niin samanlaisella tyylillä kun monien muidenkin kenneleiden koirien sivut. Positiivisena esimerkkinä täytyy mainita virtuaalikenneleistä Meripelastajan, jossa sivujen ulkoasut ovat hyvin yksinkertaisen kauniita, mutta teksteistä huokuu todellinen persoonallisuus, ja siksi mm. tämä kenneli on jäänyt positiivisena mieleeni. Nykyään tosin tunnutaan panostettavan ennemmin kauniiseen ulkoasuun ja koristekuviin tekstejen sisältöjen sijaan. En sano tätä kaikkea loukatakseni sinua, päinvastoin. Mutta hieman persoonallistuutta kehiin niin hyvä tulee!
Bee
Nostaa rautaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Bee »

Kiitos, Vermil! En mä ota rakentavasta palautteesta hernettä nenääni, vaan olen ihan tyytyväinen, että kehittämistä löytyy :) Itse vain satun pitämään hyvin yksinkertaisesta tyylistä. Teksteissäkin on sama juttu: en yleensä jaksa lukea esim. monimutkaisia kennelin kuvauksia vaikka ne ovatkin toki persoonallisia. Suosin enemmänkin asiapitoisia tekstejä ylimääräisen härpäkkeen sijaan. Tykkään siitä, että sivuilta löytyy vain tarvittavat tiedot, koska itse en ainakaan koskaan tule lukeneeksi näitä kennelin ympäristön kuvauksia ym. Mutta kaikilla on tietysti oma makunsa tässäkin asiassa ;) Haluaisin vielä tarttua lausahdukseesi "Mielestäni valitettavasti myös Redwickin sivut nykyään uppoavat liiaksi massaan". Tarkoititko tällä, että sivut ovat ennen olleet paremmat/persoonallisemmat? Kun tekstejä ei juurikaan ole muokattu, niin jäin vähän ihmettelemään.

[/size]
Vermil
Vuohenruokaa

Viesti Kirjoittaja Vermil »

Lähinnä ulkoasua tarkoitin tuossa massaan uppoamisessa, kun nykyään muutamissa nimeltä mainitsemattomissa kenneleissä on melkolailla tyyliltään jossain määrin samanlaisia ulkoasuja. ;)
Anri
Syvällistä

Viesti Kirjoittaja Anri »

Kuten aina, Redwickillä on taas kerran oikein näpsä ja nätti ulkka. Koirien sivut on toimivat ja hyvät, erityisen hyvä juttu on hyvät kuvat (laatu ja koirat kauniita). En löytäny sivuilta mitään silmiinpistäviä virheitä, omaan makuuni tuommonen harmaa tekstiloota ei oikein iske, makuasia sekin. Niinku Vermilki sano, tuon tyylisiä ja tapasia ulkoasuja on muutamia, mutta tykkään silti : )
Vastaa Viestiin