Och här har vi Älvas!

Mainosta kenneliäsi, kotisivujasi, koirasi sivuja, itseäsi, mitävain
Hyena
Sumopainija

Och här har vi Älvas!

Viesti Kirjoittaja Hyena »

Oon nyt tosi tyytyväinen kun mulla on pitkästä aikaa virtuaalihommat handussa. Tai siis, ei yhtään keskeneräistä projektia eikä mitään hömppäsuunnitelmia uusista kasvatusroduista jne. kuten mulla on tapana. Kiwaa! Ja sikakiitokset teille Satu ja hhaidh tästä ulkoasusta ja sen toteutuksesta. <3

Mutta tosiaan, HÄR HAR VI ÄLVAS.

Kommentteja otetaan vastaan. :)
Viivi
Pohjasakan hämmentäjä

Re: Och här har vi Älvas!

Viesti Kirjoittaja Viivi »

Vihdoinkin Hyena sä sait tämä sivuille tai ainakin minä näen tämän ensimmäistä kertaa. Ulkoasu on tuttu minulle, kun tämän näkee melkein joka toisessa ulkoasupyynnössä mallit-osiossa. Satu on tehnyt kyllä kerta kaikkiaan ylvään ja ennen kaikkea kauniin ulkoasun, joskushan sinulla oli ongelmia ton ulkoasun loppuosan kanssa. Otsikko on kivasti sulatettu koko ulkoasuun ja kuvan koirat on häivytetty kauniisti niin, että se näyttäisi yhtenäiseltä kuvalta. Tuo otsikon "laatta" oli aika uhkarohkea veto, koska siitä olisi voinut tulla todella rumakin, mutta toisin kävi. Sivujen tekstit on kyllä tarkkaan tehdyt, tietysti pieniä kirjoitusvirheitä löytyy, mutta itselleni se on se ja sama. Linkit on laitettu omaan mieleeni helkkarin upeasti, taakse laitettu brussi lisää sen tietynlaista laattamaisuuden poistamista. Mutta niin, esimerkiksi koirat-sivun otsikointi on aika huono, koska ne ovat melko pienellä eikä siksi ole huomattavissa. Minua jäi myös ärsyttämään kamalasti samalla sivulle olevat koodien reunat, eli noi koirien esittelyt/sivulle meno kohdat on laatikoitu ikävästi, mikä saa rikkonaisen olon (sama pätee esim. linkit, kiitoksen ja koirien perustiedot laatikoissa (ainakin).

Koirien sivut ovat kauniit, kivasti olet tehnyt kuvagallerialle ja kisautukselle eri sivut, mutta mikäli tuo päiväkirja systeemi toimii jokaisen koiran kanssa, onnittelut! Nimittäin siinä voi olla (omalla kohdallani ainakin) tietynlaista epäaktiivisuutta kirjoittaa mitään päiväkirja tsydeemejä. Joka tapauksessa, onnea hienon kennelisi kanssa. Todellakin vierailemisen arvoinen paikka.
v. 2014 tyylilyyli, v. 2013 vitsiniekka, v. 2012 tyylilyyli, v. 2011 kaunein avatar, v. 2010 kaikkien kaveri
Hyena
Sumopainija

Re: Och här har vi Älvas!

Viesti Kirjoittaja Hyena »

^käyttänet varmaan IE:tä? Rupesin miettimään että mitkä ihmeen reunat. :D Eli tosiaan, reunojen kuuluisi olla näkymättömät (=saman väriset kuin tausta) mutta IE näemmä laittaa ne reunat vaaleammiksi. -___-" (sulla näkyy varmaan kuvien reunatkin mustina? Niiden kuuluisi olla vihreät...) Katotaan jos sille pystyy mitään tekemään.

Mutta kiitos kommentoinnista sulle Viivi! Kunhan saan vauhtia myllyyn niin uskon tuon päiväkirjasysteeminkin toimivan. Sillä pyrin lähinnä ajattelemaan vkoiria realistisempina ja yksilöllisempinä. :)
Vastaa Viestiin