CC ja Duskarra esittäytyvät kevätasuissaan

Mainosta kenneliäsi, kotisivujasi, koirasi sivuja, itseäsi, mitävain
Janina
Höpsö veitikka

CC ja Duskarra esittäytyvät kevätasuissaan

Viesti Kirjoittaja Janina »

Duskarra
Comma Chaos

Eikä kommentointi ole kiellettyä :)

Duskarrassa kaikkien koirien sivut eivät toimi, CC'hen lisään pian.
Vermil
Vuohenruokaa

Re: CC ja Duskarra esittäytyvät kevätasuissaan

Viesti Kirjoittaja Vermil »

ot // CC:n ulkka skrollaa mulla sivusuunnassa. Tuliketulla katselen ja resoluutio 1280 x 800.
Janina
Höpsö veitikka

Niin mullaki pöytäkoneella (sama reso), pitää yrittää korjata ongelma. );
Coma
Ammattimouhoaja

Viesti Kirjoittaja Coma »

Mä voisin vähän kommenttia heittää. Aluksi vaikka Duskarra:

Aloitetaan vaikka nimestä. Minuun nimi ei iske ollenkaan, vaan tuo mieleen jotain ihan muuta (darra). Nimi ei oikein jää mieleen, ja mietin hetken, miten nimen sanoisi ääneen. Ulkoasu on mukavan yksinkertainen ja nätti.
Etusivulla tekstejä on vähän nihkeästi, ja se kaipaisi lisää sisältöä. Englanninkielinen osio on puolet teksteistä, ja tuo "alkuhömpötys" on aika perus joka kennelin sivuilla. Etusivulle voisi kirjoittaa jotain kennelistä. Uutiset-osio voisi olla ehkä jotenkin siistimpi.
Koirat-sivu saisi ehkä olla hitusen siistimpi. Nyt kun noita koiria on kasaantunut, ne voisi jakaa vaikka kahteen sarakkeeseen, jossa toisessa olisi vaikka urokset, ja toisessa nartut. Tekstit ovat ok.
Koirien sivut ovat ihan perus nättiä, mutta itseäni häiritsee, että perustietotaulukko, luonne ja kisakalenteri eivät ole samalla "linjalla", vaan reunat heittelevät vähän sinne ja tänne.
Muissa osioissa teksit ovat sellaist aika peruskamaa, jotka ovat ihan hyvät.

Comma Chaos:
Comma Chaos, comma chaos. Ehkä vähän turhan vaikea nimi minun mieleen, ja jää aika hyvin mieleen.
Ulkoasusta sitten. Taustaväri mielestäni ei sovi yhteen ulkoasun kanssa, joka häiritsee ainakin minua jonkin verran. Ulkoasun asettelukaan ei ole sitä parhainta, kuvien väliin jää liikaa tyhjää tilaa, ja otsikko saisi olla näyttävämpi. Teksti voisi mennä myös kunnolla molempien sivujen päihin, ja nyt sivuissa on minusta liikaa tyhjää tilaa. Oikeassa reunassa on myös vähemmän tilaa kuin vasemmassa.
Väliotsikkojen värit vaihtuvat.. joka toisessa väliotsikossa? Itse pitäisin enemmän, että kaikki väliotsikot olisivat samalla tavalla.
Comma Chaoskselta (vai miten nyt taivutetaan O.o) löytyy myös ihan hyvin tekstejä.

Tää oli nyt tämmönen pikanen, kun aika ei tahtonut riittää.
Janina
Höpsö veitikka

Kiitos upeasta kommentista Petuh! :)

Funtsin kanssa Duskarran koirat -sivulla samaa ja heti alkuun jaoin ne uroksiin ja narttuihin (ehkä hieman epäselvästi tosin kun et huomannut :D). CC'ssä ulkoasu on omatekemäni, joten ei ollut mikään yllätys ettei siitä tule hirveästi positiivistä palautetta. :D Hainkin jotakin yksinkertaista vaihteeksi, siitä tuollainen otsikko (en osaa ladata fontteja, joudun käyttään noita persfontteja -_-) Tekstin leveyttä voin muokata, jäi huomaamatta kun ei ole oma koodaama. :">
Vastaa Viestiin