staby ja petitti pentuja! Miruu!

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Jenna
Kanada
Viestit: 1587
Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 12:01 pm

staby ja petitti pentuja! Miruu!

Viesti Kirjoittaja Jenna »

1. 20.06.2009
Isänä (evm) Beat's We Are The Waccos "Waren"
Emänä BH Jk1 LTW-08 RH-E TK1 vPVA All The Fashion Of Ashaniar

1/1
Toller - Petite's Pihka
vain yksi pentue tähän pentueeseen.

2. syntyy 8.7.2009
Stabyhoun

emä: vCAW-05 vTRW-05 vISW-05 vEUV-05 vJAPW-06 Tollerhill's Musta Tyttö "Rauha". http://www.geocities.com/kennel_acorn/rauha.html
Isä: vBELW-08 Majakkasaaren En Se Ollut Minä "Erno" http://www.geocities.com/kennel_acorn/erno.html

varaukset 2/2-3
Petite's Dracula Piller - Miruu
Petite's Suklaasydän - Susityttö


3.
Petit basset griffon vendeen pentue tulossa Petite's kenneliin. Pentueen ajankohta on marras-joulukuussa 2009. Pentueen koko on 2-3 pentua.

Emänä pentueessa toimii oma kasvattini joka Cazalla sijoituksessa Petite's Beau Buffle
Selma on kaunis ja toimiva petit tyttönen sen kertoo jo Selman lukuisat upeat tulokset.
11*SERT 10*CACIB 2*BIS1 2*BIS2 5*RYP1 LTW-08 NW-08 MV-08 EUW-08 BELW-08 KREW-08 SWEW-08
2*AVO1 (mejä)
Toko (VOI) Tk2
4*vKUMA (MIDI II)
MeKUMA
MÄAJ-1
vPEY: HYV
Pk: BH

Isänä pentueessa on Ranskassa asuva Tout est à toi mon cher "Touti"
Touti on oikein ihana uros. Kamalan paljoa tuloksia hällä ei ole, mutta suvun takia käytän häntä jalostukseen sekä hänen valloittavan luonteen!

Kerro minne pentu menisi ja mitä sen kanssa on tarkoitus tulevaisuudessa tehdä.

varaukset 3/2-3
n. Jenna
n. Susityttö

nimiä petiteille tulossa :)
Twiggy
Pohjasakan hämmentäjä
Viestit: 4417
Liittynyt: Ke Kesä 11, 2008 11:00 pm
Paikkakunta: Vantaa

Re: tervuere lapsia, kivasta yhdistelmästä!

Viesti Kirjoittaja Twiggy »

Meitsi kyllä arvostais, että mulle ilmotetaan ensimmäisenä kasvattieni mahd. jalostussuunnitelmista ;) Mutta asia OK, ja vielä parempi kun isä on täysin evm. koira ja pentueen koko noin pieni. Möttön suku on nimittäin hieman yleistymässä, kun koiran Ashaniar Sounds Of Firen ainakin yhdellä jälkeläisellä on jo pentuja, ja muutamalle niistä tulossa jo pentuja. Emän sukuhan taitaa olla vielä yleisempi. 8) Toivotaan sitten, että ihmiset jaksaa vähän penkoa koirien sukutauluja.
Jenna
Kanada
Viestit: 1587
Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 12:01 pm

Re: tervuere, staby ja petitti pentuja tulossa!

Viesti Kirjoittaja Jenna »

Sen verran tiesin mitä Mötön sukutaulua katsoin, että jonkin verran on sukua tiedossa. Tuo, että isäksi evm ni oli ehdoton ja pentueen koko on myös pieni :) Katsotaan nyt onko kukaan kiinnostunut. Jos ei ole ni Möttö saa jäädä käyttämättä.
Susityttö
Höpsö veitikka
Viestit: 5298
Liittynyt: La Kesä 14, 2008 8:56 pm

Re: tervuere, staby ja petitti pentuja tulossa!

Viesti Kirjoittaja Susityttö »

Sä rääkkäät mua :D

Mua kiinnostaisi Jääkyyneleeseen petittinarttu (: Ja sitten stabynarttu kiinnostaisi Lintuhaukkuun. Haluatkos muita tietoja? (: Molemmille voin sanoa jo kaavailleeni jalostuskäyttöä.
Jenna
Kanada
Viestit: 1587
Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 12:01 pm

Re: tervuere, staby ja petitti pentuja tulossa!

Viesti Kirjoittaja Jenna »

Susityttö
Saat pupsit ;) Aino (petit pentueen emä) on LUXW-09 + RYP-4 :D
Susityttö
Höpsö veitikka
Viestit: 5298
Liittynyt: La Kesä 14, 2008 8:56 pm

Re: tervuere, staby ja petitti pentuja tulossa!

Viesti Kirjoittaja Susityttö »

Jos stabypennun nimeksi voisi tulla Acorn Suklaasydän ja sitten petittipennun nimeksi Petite's Ely (: Elystä tulee ainakin Elli mutta Suklaasydämmen kutsumanimeä en vielä tiedä.
Avatar
Juinttu
Höpsö veitikka
Viestit: 14779
Liittynyt: Ke Heinä 23, 2008 8:31 pm
Paikkakunta: avaruus
Viesti:

Re: tervuere, staby ja petitti pentuja tulossa!

Viesti Kirjoittaja Juinttu »

Oiii < 33 Staby-vauvoja. Juu elikkäs minua kiinnostaisi saada tulevaan kenneliini Bot Leween joka kasvattaa pk saksanseisojia ja stabyhouneja ainakin yksi koira. Sivuja en ole vielä saanut aikaiseksi mutta tämän viikon kuluessa niitä rakentelen, elikkäs ei ole vielä siitä kennelistä sivunäyttöä, mutta voi fiilistellä Joikhasin ja Liirunlaarun avulla minkälainen kennel tulisi olemaan, ja kisa-näyttöä löytyy kenneleideni koirien sivuilta. Ja ja... koiralle tulisi ilmeisesti piviko kuvat ellen onnistu saamaan mistään kuvalupia. Koiraa tultaisiin kisaamaan ainakin kanakoira kokeissa sekä tokossa, mahdollisesti myös näyttelyissä vaikka enemmän käyttöihminen olenkin.
Ja nimeksi koiralle tulisi varmaankin Acorn Dracula Piller. Ja ainiin! koira tulisi olemaan narttu ja jos uskallat antaa niin sijoitukseen voisin ottaa. Saa pytää lisää tietoa.
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
Jenna
Kanada
Viestit: 1587
Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 12:01 pm

Re: tervuere, staby ja petitti pentuja tulossa!

Viesti Kirjoittaja Jenna »

Susityttö
nimet ok :)

Pöpö
Saat pennun! Sivu&kisa jutut riittää todistukseksi siitä, että pentu saisi mukavan paikan
Avatar
Juinttu
Höpsö veitikka
Viestit: 14779
Liittynyt: Ke Heinä 23, 2008 8:31 pm
Paikkakunta: avaruus
Viesti:

Re: tervuere, staby ja petitti pentuja tulossa!

Viesti Kirjoittaja Juinttu »

Muutos, otan sittenkin uroksen kun semmoselle sain kuvat.
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
Jenna
Kanada
Viestit: 1587
Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 12:01 pm

Re: tervuere, staby ja petitti pentuja tulossa!

Viesti Kirjoittaja Jenna »

Pöpö kirjoitti:Muutos, otan sittenkin uroksen kun semmoselle sain kuvat.
Pakko kysyä mistä sait luvat :)
Avatar
Juinttu
Höpsö veitikka
Viestit: 14779
Liittynyt: Ke Heinä 23, 2008 8:31 pm
Paikkakunta: avaruus
Viesti:

Re: tervuere, staby ja petitti pentuja tulossa!

Viesti Kirjoittaja Juinttu »

^Ihan täältä turrilasta : D
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
Jenna
Kanada
Viestit: 1587
Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 12:01 pm

Re: tervuere, staby ja petitti pentuja tulossa!

Viesti Kirjoittaja Jenna »

^ asia selvä :)

vielä kiinnostuneita? :)
Toller
Le-ppä-ker-ttu
Viestit: 137
Liittynyt: To Maalis 19, 2009 7:10 pm
Paikkakunta: Etelä Suomi
Viesti:

Re: tervuere, staby ja petitti pentuja tulossa!

Viesti Kirjoittaja Toller »

Voisin tuosta tervupentueesta olla kiinnostunut. Eli siis se tulisi lokakuussa perustettuun kenneliin nimeltä orange bulles de verre. Os. www.freewebs.com/new-kennel-of-redrose Ja sitten kisaisin sillä varmaan agissa/tokossa ja ehkä noissa näyttelykehissä. Sitten kisa näyttöä kennelini tollerilla ´Ternen Aikaisella Aamulla www.freewebs.com/new-kennel-of-redrose/Aamu.htm
Susityttö
Höpsö veitikka
Viestit: 5298
Liittynyt: La Kesä 14, 2008 8:56 pm

Re: tervuere, staby ja petitti pentuja tulossa!

Viesti Kirjoittaja Susityttö »

^ja Aamun kaikki kisat on kisannut Sessi.
Toller
Le-ppä-ker-ttu
Viestit: 137
Liittynyt: To Maalis 19, 2009 7:10 pm
Paikkakunta: Etelä Suomi
Viesti:

Re: tervuere, staby ja petitti pentuja tulossa!

Viesti Kirjoittaja Toller »

Susityttö kirjoitti:^ja Aamun kaikki kisat on kisannut Sessi.
Niin. Tuon unohdin mainita.
Vastaa Viestiin