staby ja petitti pentuja! Miruu!
-
Jenna
- Kanada
- Viestit: 1587
- Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 12:01 pm
staby ja petitti pentuja! Miruu!
1. 20.06.2009
Isänä (evm) Beat's We Are The Waccos "Waren"
Emänä BH Jk1 LTW-08 RH-E TK1 vPVA All The Fashion Of Ashaniar
1/1
Toller - Petite's Pihka
vain yksi pentue tähän pentueeseen.
2. syntyy 8.7.2009
Stabyhoun
emä: vCAW-05 vTRW-05 vISW-05 vEUV-05 vJAPW-06 Tollerhill's Musta Tyttö "Rauha". http://www.geocities.com/kennel_acorn/rauha.html
Isä: vBELW-08 Majakkasaaren En Se Ollut Minä "Erno" http://www.geocities.com/kennel_acorn/erno.html
varaukset 2/2-3
Petite's Dracula Piller - Miruu
Petite's Suklaasydän - Susityttö
3.
Petit basset griffon vendeen pentue tulossa Petite's kenneliin. Pentueen ajankohta on marras-joulukuussa 2009. Pentueen koko on 2-3 pentua.
Emänä pentueessa toimii oma kasvattini joka Cazalla sijoituksessa Petite's Beau Buffle
Selma on kaunis ja toimiva petit tyttönen sen kertoo jo Selman lukuisat upeat tulokset.
11*SERT 10*CACIB 2*BIS1 2*BIS2 5*RYP1 LTW-08 NW-08 MV-08 EUW-08 BELW-08 KREW-08 SWEW-08
2*AVO1 (mejä)
Toko (VOI) Tk2
4*vKUMA (MIDI II)
MeKUMA
MÄAJ-1
vPEY: HYV
Pk: BH
Isänä pentueessa on Ranskassa asuva Tout est à toi mon cher "Touti"
Touti on oikein ihana uros. Kamalan paljoa tuloksia hällä ei ole, mutta suvun takia käytän häntä jalostukseen sekä hänen valloittavan luonteen!
Kerro minne pentu menisi ja mitä sen kanssa on tarkoitus tulevaisuudessa tehdä.
varaukset 3/2-3
n. Jenna
n. Susityttö
nimiä petiteille tulossa :)
Isänä (evm) Beat's We Are The Waccos "Waren"
Emänä BH Jk1 LTW-08 RH-E TK1 vPVA All The Fashion Of Ashaniar
1/1
Toller - Petite's Pihka
vain yksi pentue tähän pentueeseen.
2. syntyy 8.7.2009
Stabyhoun
emä: vCAW-05 vTRW-05 vISW-05 vEUV-05 vJAPW-06 Tollerhill's Musta Tyttö "Rauha". http://www.geocities.com/kennel_acorn/rauha.html
Isä: vBELW-08 Majakkasaaren En Se Ollut Minä "Erno" http://www.geocities.com/kennel_acorn/erno.html
varaukset 2/2-3
Petite's Dracula Piller - Miruu
Petite's Suklaasydän - Susityttö
3.
Petit basset griffon vendeen pentue tulossa Petite's kenneliin. Pentueen ajankohta on marras-joulukuussa 2009. Pentueen koko on 2-3 pentua.
Emänä pentueessa toimii oma kasvattini joka Cazalla sijoituksessa Petite's Beau Buffle
Selma on kaunis ja toimiva petit tyttönen sen kertoo jo Selman lukuisat upeat tulokset.
11*SERT 10*CACIB 2*BIS1 2*BIS2 5*RYP1 LTW-08 NW-08 MV-08 EUW-08 BELW-08 KREW-08 SWEW-08
2*AVO1 (mejä)
Toko (VOI) Tk2
4*vKUMA (MIDI II)
MeKUMA
MÄAJ-1
vPEY: HYV
Pk: BH
Isänä pentueessa on Ranskassa asuva Tout est à toi mon cher "Touti"
Touti on oikein ihana uros. Kamalan paljoa tuloksia hällä ei ole, mutta suvun takia käytän häntä jalostukseen sekä hänen valloittavan luonteen!
Kerro minne pentu menisi ja mitä sen kanssa on tarkoitus tulevaisuudessa tehdä.
varaukset 3/2-3
n. Jenna
n. Susityttö
nimiä petiteille tulossa :)
-
Twiggy
- Pohjasakan hämmentäjä
- Viestit: 4417
- Liittynyt: Ke Kesä 11, 2008 11:00 pm
- Paikkakunta: Vantaa
Re: tervuere lapsia, kivasta yhdistelmästä!
Meitsi kyllä arvostais, että mulle ilmotetaan ensimmäisenä kasvattieni mahd. jalostussuunnitelmista ;) Mutta asia OK, ja vielä parempi kun isä on täysin evm. koira ja pentueen koko noin pieni. Möttön suku on nimittäin hieman yleistymässä, kun koiran Ashaniar Sounds Of Firen ainakin yhdellä jälkeläisellä on jo pentuja, ja muutamalle niistä tulossa jo pentuja. Emän sukuhan taitaa olla vielä yleisempi. 8) Toivotaan sitten, että ihmiset jaksaa vähän penkoa koirien sukutauluja.
-
Jenna
- Kanada
- Viestit: 1587
- Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 12:01 pm
Re: tervuere, staby ja petitti pentuja tulossa!
Sen verran tiesin mitä Mötön sukutaulua katsoin, että jonkin verran on sukua tiedossa. Tuo, että isäksi evm ni oli ehdoton ja pentueen koko on myös pieni :) Katsotaan nyt onko kukaan kiinnostunut. Jos ei ole ni Möttö saa jäädä käyttämättä.
-
Susityttö
- Höpsö veitikka
- Viestit: 5298
- Liittynyt: La Kesä 14, 2008 8:56 pm
Re: tervuere, staby ja petitti pentuja tulossa!
Sä rääkkäät mua :D
Mua kiinnostaisi Jääkyyneleeseen petittinarttu (: Ja sitten stabynarttu kiinnostaisi Lintuhaukkuun. Haluatkos muita tietoja? (: Molemmille voin sanoa jo kaavailleeni jalostuskäyttöä.
Mua kiinnostaisi Jääkyyneleeseen petittinarttu (: Ja sitten stabynarttu kiinnostaisi Lintuhaukkuun. Haluatkos muita tietoja? (: Molemmille voin sanoa jo kaavailleeni jalostuskäyttöä.
-
Jenna
- Kanada
- Viestit: 1587
- Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 12:01 pm
Re: tervuere, staby ja petitti pentuja tulossa!
Susityttö
Saat pupsit ;) Aino (petit pentueen emä) on LUXW-09 + RYP-4 :D
Saat pupsit ;) Aino (petit pentueen emä) on LUXW-09 + RYP-4 :D
-
Susityttö
- Höpsö veitikka
- Viestit: 5298
- Liittynyt: La Kesä 14, 2008 8:56 pm
Re: tervuere, staby ja petitti pentuja tulossa!
Jos stabypennun nimeksi voisi tulla Acorn Suklaasydän ja sitten petittipennun nimeksi Petite's Ely (: Elystä tulee ainakin Elli mutta Suklaasydämmen kutsumanimeä en vielä tiedä.
- Juinttu
- Höpsö veitikka
- Viestit: 14779
- Liittynyt: Ke Heinä 23, 2008 8:31 pm
- Paikkakunta: avaruus
- Viesti:
Re: tervuere, staby ja petitti pentuja tulossa!
Oiii < 33 Staby-vauvoja. Juu elikkäs minua kiinnostaisi saada tulevaan kenneliini Bot Leween joka kasvattaa pk saksanseisojia ja stabyhouneja ainakin yksi koira. Sivuja en ole vielä saanut aikaiseksi mutta tämän viikon kuluessa niitä rakentelen, elikkäs ei ole vielä siitä kennelistä sivunäyttöä, mutta voi fiilistellä Joikhasin ja Liirunlaarun avulla minkälainen kennel tulisi olemaan, ja kisa-näyttöä löytyy kenneleideni koirien sivuilta. Ja ja... koiralle tulisi ilmeisesti piviko kuvat ellen onnistu saamaan mistään kuvalupia. Koiraa tultaisiin kisaamaan ainakin kanakoira kokeissa sekä tokossa, mahdollisesti myös näyttelyissä vaikka enemmän käyttöihminen olenkin.
Ja nimeksi koiralle tulisi varmaankin Acorn Dracula Piller. Ja ainiin! koira tulisi olemaan narttu ja jos uskallat antaa niin sijoitukseen voisin ottaa. Saa pytää lisää tietoa.
Ja nimeksi koiralle tulisi varmaankin Acorn Dracula Piller. Ja ainiin! koira tulisi olemaan narttu ja jos uskallat antaa niin sijoitukseen voisin ottaa. Saa pytää lisää tietoa.
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
-
Jenna
- Kanada
- Viestit: 1587
- Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 12:01 pm
Re: tervuere, staby ja petitti pentuja tulossa!
Susityttö
nimet ok :)
Pöpö
Saat pennun! Sivu&kisa jutut riittää todistukseksi siitä, että pentu saisi mukavan paikan
nimet ok :)
Pöpö
Saat pennun! Sivu&kisa jutut riittää todistukseksi siitä, että pentu saisi mukavan paikan
- Juinttu
- Höpsö veitikka
- Viestit: 14779
- Liittynyt: Ke Heinä 23, 2008 8:31 pm
- Paikkakunta: avaruus
- Viesti:
Re: tervuere, staby ja petitti pentuja tulossa!
Muutos, otan sittenkin uroksen kun semmoselle sain kuvat.
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
-
Jenna
- Kanada
- Viestit: 1587
- Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 12:01 pm
Re: tervuere, staby ja petitti pentuja tulossa!
Pakko kysyä mistä sait luvat :)Pöpö kirjoitti:Muutos, otan sittenkin uroksen kun semmoselle sain kuvat.
- Juinttu
- Höpsö veitikka
- Viestit: 14779
- Liittynyt: Ke Heinä 23, 2008 8:31 pm
- Paikkakunta: avaruus
- Viesti:
Re: tervuere, staby ja petitti pentuja tulossa!
^Ihan täältä turrilasta : D
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
-
Jenna
- Kanada
- Viestit: 1587
- Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 12:01 pm
Re: tervuere, staby ja petitti pentuja tulossa!
^ asia selvä :)
vielä kiinnostuneita? :)
vielä kiinnostuneita? :)
-
Toller
- Le-ppä-ker-ttu
- Viestit: 137
- Liittynyt: To Maalis 19, 2009 7:10 pm
- Paikkakunta: Etelä Suomi
- Viesti:
Re: tervuere, staby ja petitti pentuja tulossa!
Voisin tuosta tervupentueesta olla kiinnostunut. Eli siis se tulisi lokakuussa perustettuun kenneliin nimeltä orange bulles de verre. Os. www.freewebs.com/new-kennel-of-redrose Ja sitten kisaisin sillä varmaan agissa/tokossa ja ehkä noissa näyttelykehissä. Sitten kisa näyttöä kennelini tollerilla ´Ternen Aikaisella Aamulla www.freewebs.com/new-kennel-of-redrose/Aamu.htm
-
Susityttö
- Höpsö veitikka
- Viestit: 5298
- Liittynyt: La Kesä 14, 2008 8:56 pm
Re: tervuere, staby ja petitti pentuja tulossa!
^ja Aamun kaikki kisat on kisannut Sessi.
-
Toller
- Le-ppä-ker-ttu
- Viestit: 137
- Liittynyt: To Maalis 19, 2009 7:10 pm
- Paikkakunta: Etelä Suomi
- Viesti:
Re: tervuere, staby ja petitti pentuja tulossa!
Niin. Tuon unohdin mainita.Susityttö kirjoitti:^ja Aamun kaikki kisat on kisannut Sessi.
