Seyfried RPG
- matty
- Ei enää ikinä uudestaan
Seyfried RPG
Mitä saadaan, kun otetaan muutama kaikkien rakastama tyttö, pari kokaiinista riippuvaista oppilasta, hyppysellinen rikkaita pentuja ja yksi New Yorkin eliitille tarkoitettu yksityiskoulu? Seyfried Junior High School for Upper East Siders.
Kaikki varmasti tuntevat New Yorkin vihreän sydämen, Central Parkin? Sitä vastapäätä kulkee kuvankauniiden talojen rivistöllä koristeltu 5th Avenue, jota halkoo monta kymmentä, aina yhtä ruuhkaisaa, katua. Kuitenkin Viidennellä Avenuella sijaitsee tämä modernia vanhuutta tihkuva koulurakennus, Seyfried. Tummista ja ruostuneista rautaporteista kulkee päivittäin läpi monta sataa oppilasta, jotka ovat päässet sisään joko kylmän käteisen tai stipendin turvin.
Porrastasanteella istuu tummahiuksinen tyttö, jonka ympärillä on muutama muu, lähes identtinen kopio ensimmäisestä tytöstä – vain erilaiset vaatteet ja hiukset. Muut kiertävät tämän porukan kaukaa katsellen, ja katseessa on sekoittunut ihailua ja vihaa. Rakennuksen nurkalla notkuu pieni poikaporukka – ringissä savuke kiertää kädestä käteen ja välillä kuuluu räkäistä naurua ja huutelua ohikulkeville tytöille. Samassa koulun pihaan kaartaa kuin suoraan kaupasta paikalle ajettu Porsche, josta nousee koulupuvussaan nuori poika, joka suorastaan löyhkää rahalle. Mitä ihmettä?
Pystyvätkö ihmiset tosiaan lajittelemaan näin helposti omiin porukkoihinsa? Kyllä, ainakin Seyfriedissä. Tämä on vielä nuori realismiroolipeli, jossa pelataan New Yorkin Upper East Sidella sijaitsevassa yksityiskoulussa. Sen oppilaat kuuluvat jokainen omaan klikkiinsä, johon heidät lajitellaan luonteen ja ulkonäön mukaan. Suositut, kovanaamat, rikkaat pennut.. Mikä on sinun klikkisi? Come and see.
Kaikki varmasti tuntevat New Yorkin vihreän sydämen, Central Parkin? Sitä vastapäätä kulkee kuvankauniiden talojen rivistöllä koristeltu 5th Avenue, jota halkoo monta kymmentä, aina yhtä ruuhkaisaa, katua. Kuitenkin Viidennellä Avenuella sijaitsee tämä modernia vanhuutta tihkuva koulurakennus, Seyfried. Tummista ja ruostuneista rautaporteista kulkee päivittäin läpi monta sataa oppilasta, jotka ovat päässet sisään joko kylmän käteisen tai stipendin turvin.
Porrastasanteella istuu tummahiuksinen tyttö, jonka ympärillä on muutama muu, lähes identtinen kopio ensimmäisestä tytöstä – vain erilaiset vaatteet ja hiukset. Muut kiertävät tämän porukan kaukaa katsellen, ja katseessa on sekoittunut ihailua ja vihaa. Rakennuksen nurkalla notkuu pieni poikaporukka – ringissä savuke kiertää kädestä käteen ja välillä kuuluu räkäistä naurua ja huutelua ohikulkeville tytöille. Samassa koulun pihaan kaartaa kuin suoraan kaupasta paikalle ajettu Porsche, josta nousee koulupuvussaan nuori poika, joka suorastaan löyhkää rahalle. Mitä ihmettä?
Pystyvätkö ihmiset tosiaan lajittelemaan näin helposti omiin porukkoihinsa? Kyllä, ainakin Seyfriedissä. Tämä on vielä nuori realismiroolipeli, jossa pelataan New Yorkin Upper East Sidella sijaitsevassa yksityiskoulussa. Sen oppilaat kuuluvat jokainen omaan klikkiinsä, johon heidät lajitellaan luonteen ja ulkonäön mukaan. Suositut, kovanaamat, rikkaat pennut.. Mikä on sinun klikkisi? Come and see.
olin kerran herranterttu
- Odea
- Höpsö veitikka
Re: Seyfried RPG
Toi vaikuttaa hyvälle. Oikein hyvälle. Oikeesti. Jos aika sallii, liityn ihan varmasti. (:
- Edith
- Ei riitä.
<3_<3 Niiiiiiiin Gossip Girl-meininki, että pakko liittyä!
- não há bela sem senão
- matty
Oon niiiiiin GG-friikki, et tohon tuli tahattomasti vaikutteita siitä :(((
olin kerran herranterttu
- Kirsi
- Höpsö veitikka
No höh, innostuin liikaa :---(( Tekis ihan hirveesti heittää joku hahmo mukaan (tai soveltaisin Romeota, se kun on kuitenkin yks mun inspaavimmista hahmoista kautta aikojen~~), mutta ku pelkään et innostus lopahtais.
Mutta tosi kiva juoni kaikin puolin! Täytyy miettiä, täytyy miettiä. Onhan tässä kuitenkin kesä tulossa, aikaa ainakin riittäisi!
Mutta tosi kiva juoni kaikin puolin! Täytyy miettiä, täytyy miettiä. Onhan tässä kuitenkin kesä tulossa, aikaa ainakin riittäisi!
-
Kaisu
- Nostaa rautaa
kivalta roolipeliltä vaikuttaa. :DD mutta yksi asia jäi mietityttämään, kun ei pelejä nähnyt, eli onko noi ns. online-ropetuksia eli sellaisia lyhyitä tosi lyhyen ajan sisään, vai sellaisia ettei välttämättä päivässä tule samalta henkilöltä samaan ropeen kuin muutama vuoro (ei mikään yleistys)? liittymistä voisin harkita, jos on tuollainen vähän hidastempoisempi peli, sillä nuo online-roolipelit eivät ole minuun kolahtaneet.
hiljaiseloa. yritän saada lisää puhtia tähän touhuun. jos ei löydy, tulee pitkä tauko. niin joo, kasvattajelle anteeksipyyntö, kun mun omistamiani kasvatteja ei ole voittajissa tai muuallakaan näkynyt. yritän ryhdistäytyä.
- matty
Ovat sekä online- että offlinepelejä, mutta pitää olla ainakin muutaman rivin mittaisia pelejä. Itsehän sinä pelikaverin kanssa tahdin määräät - voi olla joko pidempivuoroisia ja hidastempoisempia tai lyhyempivuoroisia ja nopeatempoisempia pelejä. Miten itse haluat!
olin kerran herranterttu
-
Kaisu
- Nostaa rautaa
kiva tietää. :)) onnea roolipelillesi, ja katsotaan nyt pistänkö ilmoittautumista tulemaan.
hiljaiseloa. yritän saada lisää puhtia tähän touhuun. jos ei löydy, tulee pitkä tauko. niin joo, kasvattajelle anteeksipyyntö, kun mun omistamiani kasvatteja ei ole voittajissa tai muuallakaan näkynyt. yritän ryhdistäytyä.
- Sikko
- Floodari
Hmm pitäsköhän minun siirtää Rose tuonne! Pitäis joku kiva paikka sillekin saada, kun tuo CCG ei näytä oikein soveltuvan mulle!
Mut siis ihan kiva ulkoasu ja näin. Tuollasia rooliepelejä vaan on paljon, mutta ei noin hyvällä porukalla maustettuna!
Mut siis ihan kiva ulkoasu ja näin. Tuollasia rooliepelejä vaan on paljon, mutta ei noin hyvällä porukalla maustettuna!
you know what i like about people?
their dogs
their dogs
- matty
Eliittiporukkaa ::D:D Mullekaan ei toi oikeen sovi, jotenkin liian ei-juliamaista menoa? :D
olin kerran herranterttu
- juulia
- Floodari
Aa miten hyvä idea! Mun oli pakko alkaa jo kehittelemään ideaa mun hahmosta. Liityn kohta, toivottavasti tulee paljon porukkaa ni olis mielenkiintosempaa pelata. :-)
Ainoo kysymys mikä heräsi oli se, että voinko vaan laittaa muiden hahmoja tuohon suhteet- kohtaan kysymättä multa?
Ainoo kysymys mikä heräsi oli se, että voinko vaan laittaa muiden hahmoja tuohon suhteet- kohtaan kysymättä multa?
- Tarkoitus on elää ja kerran kuolla
Henkeen kaikki vetää ja sormet nuolla
- matty
Minä laitan suhteet sen mukaan, mitä hahmoni kuvittelee. Sanotaan vaikka, että minun hahmoni on Lisa ja toisen hahmo Pete. Lisa voi pitää Peteä jo ystävänä, mutta Pete voi pitää Lisaa vielä hyvänpäiväntuttuna. Mutta ofc kannattaa neuvotella toisen pelaajan kanssa!
olin kerran herranterttu
- Edith
- Ei riitä.
Tein hahmon ja rekkasin foorumille, ilmeisesti ennen kirjautumista pitää saada joku hyväksyntä admin(e)ilta. (Vink, vink :D)
Mutta siis, yksinkertaisuudessaan tosi toimiva idea ja mielenkiintoinen toteutus. Sivuilla ei ole sellaista turhaa tekstiä vaan tiukkaa faktaa. Liittymiskynnys on matala, kun sääntöjä ja rajoitteita ei ole mitenkään überisti. Pitkästä aikaa joku rope sai minut innostumaan näin paljon! :-) Olen liittymässä ehdottomasti, kun tuo scene-hahmokin on jo valmiina :-)
Mutta siis, yksinkertaisuudessaan tosi toimiva idea ja mielenkiintoinen toteutus. Sivuilla ei ole sellaista turhaa tekstiä vaan tiukkaa faktaa. Liittymiskynnys on matala, kun sääntöjä ja rajoitteita ei ole mitenkään überisti. Pitkästä aikaa joku rope sai minut innostumaan näin paljon! :-) Olen liittymässä ehdottomasti, kun tuo scene-hahmokin on jo valmiina :-)
- não há bela sem senão
- matty
- Edith
- Ei riitä.