Creldale's Belgians

Mainosta kenneliäsi, kotisivujasi, koirasi sivuja, itseäsi, mitävain
Vastaa Viestiin
Viivi
Pohjasakan hämmentäjä

Creldale's Belgians

Viesti Kirjoittaja Viivi »

Creldale's Belgiansin sivut
Saa kommentoida kaikkea, otan vastaan mielelläni risut ja ruusut! :)
v. 2014 tyylilyyli, v. 2013 vitsiniekka, v. 2012 tyylilyyli, v. 2011 kaunein avatar, v. 2010 kaikkien kaveri
Satu
Lassien tassuhiki

Re: Creldale's Belgians

Viesti Kirjoittaja Satu »

Kultsi hei, teksti näkyy mun Firefoxilla edelleen times new romanina. 8((
Viivi
Pohjasakan hämmentäjä

No kultsi hei, miten mä saan sen verdanalle? IE'llä näkyy hyvin verdana. o:
v. 2014 tyylilyyli, v. 2013 vitsiniekka, v. 2012 tyylilyyli, v. 2011 kaunein avatar, v. 2010 kaikkien kaveri
Milja
Vuohenruokaa

Viesti Kirjoittaja Milja »

Ensiksi kun astuin sivuille sisään, hämmästyin, sillä teksti oli järkyttävän kokoista, kunnes älysin katsoa ie:llä, ja silloin näytti hyvältä. Eli miinukset siitä, että heittää firefoxilla. Selaan nyt ie:llä, että sivuista saa oikean kuvan. Värit sopii hyvin, jotenkin punaisen yhdistää belggareihin, ja nimi on tosi mukavankuuloinen, jää mieleen ja on helppo lausua. Etusivulla ei ole liikaa tekstä, ja minun mielestäni sitä saisi olla vähän enemmänkin, jos mahdollista, tosin tiedän, mitä tuskaa on välillä yrittää keksiä etusivulle persoonallista tekstiä. Linkit on ehkä aseteltu vähän hassusti tuohon palkkiin, tuntuu kuin palkki 'leijuisi' hieman erillään muusta ulkoasusta. Koiramme-sivu on ehkä tutun tunkkainen, ja kun katsoo itse kennelin koirien sivuja, tulee semmonen tunne, että on nähnyt tämän ennekin; aika monella kennelillä on käytössä Terranoisin koirilla olevat taulukot. Eihän siinä mitään, ne ovat ihan hienot, mutta tuntuvat välillä olevan tusinatavaraa. Kasvatussivulla oli kivasti tekstiä, luin sivun nopeasti läpi, ja minusta tuntuu, että kasvatat koiria ihan hyvillä periaatteilla.

Kennel antaa hyvän yleisvaikutelman, kouluarvosanaa en anna, mutta jos joskus kenneliin syntyy pentueita, niin saatan olla halukas ottamaan yhden sellaisen (;
Don’t break a writer’s heart and think ink won’t spill.
Viivi
Pohjasakan hämmentäjä

Onko Terranoisilla samat tietopaketit, empä tiennytkään. Nuo valitsin ihan sillä periaatteella mikä silmään näyttää hyvältä (osa otettu Hillaliinasta ja osa IRL koirani sivuilta). Enkä siis osannut mitenkään muuten laitttaa, toki olisin voinut laittaa että ne perustiedot olisivat samalla tavalla kuin Blan sivuilla, mitä ei ole remontoitu. Mutta tuhannet kiitokset omasta mielipiteestäsi. Niin ja miten pystyisi raikastamaan koirat-sivua? :lol: Mutta kiitos.

// Oho, tosiaan on samat koodit. Alampa katsella miten tuota pystyisi siististi muokkailemaan.
Twiggy
Pohjasakan hämmentäjä

Viesti Kirjoittaja Twiggy »

Pitääks mu iha rollata tässä? :roll: Ei kannata selitellä, jos kooditkin ovat ihan samat.. mutta joo, taulukot on jeannen tekemät enkä tiiä mitä hän sitte tykkää jos sen tekemiä taulukoita kopsaillan ilman lupaa 8) En tajua miten se luvan kysyminen on niin vaikeeta, vieläpä kun taulukoiden käyttöön saa aika helposti luvan.
Viivi
Pohjasakan hämmentäjä

d: ok. Eipä kai tässä mitään, selitteleehän naapurin Maunotkin niin miksen minä. Mutta todellisuudessa en ole koskenutkaan silti jeanen koodeihin. :lol: Myös mietin parasta aikaa miten pystyisi muuttamaan noita mieleisekseni. Mutta kiitoksia jonkinsortin palautteesta. Ei sun tarvitse asiasta rollata.
Twiggy
Pohjasakan hämmentäjä

Mut miten koodit ovat ihan samat, jos et ole niitä kopsannut? Saman verran   merkkejäkin kuin Terranoisin koirien taulokoissa :D
Evie
Le-ppä-ker-ttu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Evie »

Mm, kai mun nyt pitää jotain kommentoida lyhkäsesti.
Ulkoasu on ihan jees, kivat toimintakuvat tuossa otsikossa. Tekstit tosiaan heittää mullakin ikävästi mozillalla, mutta IEllä näyttää kyllä aikas kivalta. Linkkilaatikossa toi timantti on vähän hassu, toki se tuo jotain särmää tohon ulkoasuun, mutta jotenkin toi höskä on hassusti aseteltu tohon. Värinä toi punanen on kyllä kiva. Sivuilla näkyy siellä täällä tuo kultainen tähti, joka on kiva lisä.

Ihanaa, että sulta löytyy tuolta belgihirmujen seasta myös pehkolapsonenkin, jolta löytyy tuttuja kasvatteja suvusta. Koirien sivut näyttää myös kyllä aika kivalta. :) Tykkään myös tuosta Creldale's -nimestä. Sisältö on aika peruskamaa, ei mitenkään hirveesti, mut tuommoi, että jaksaa lueskellakin ihan.

Niija nyt vasta tajusin, että tää kenneli on pehkonetissä, eikä Moonlace enää. Itku tuli, kun senkin taru loppu jo. : D
Viivi
Pohjasakan hämmentäjä

^^ Eli nyt olisin kopionut ne sinulta. Selvä. :)
Kiitos Evie kivasta kommentista. (: Sivut on nyt taas pienessä sekamelskassa, erityisesti koirien mutta eiköhän tämä tästä!
Twiggy
Pohjasakan hämmentäjä

No mä en oo ensinäkään missään vaiheessa sanonut, että olisit kopioinut ne jeannelta, vaan ne koodit on jeannen tekemiä. Väitäksä ihan oikeesti, että noista koodeista olis tullut täsmälleen samanlaisia ihan silkasta vahingosta? Älä viitti :D
jeanne
Nakkisotilas

Viesti Kirjoittaja jeanne »

Juu, mikäli koodit on kopioitu suoraan niin olisi ollut ihan kohteliasta kysyä lupa niiden käyttöön. Varsinkin kun olen noita taulukoita ihan mielelläni kaikille halukkaille lainannut. En nyt edes jaksanut katsoa tuolta sivuilta oliko koodit tosiaan ihan samat, mutta kyllä voit ne minun puolesta siellä pitää kun muutkin ovat saaneet niitä käyttää. Jatkossa kannattaa kysyä kuitenkin lupa kun haluaa jotain toisen tekemää lainata ja ennen kaikkea tehdä siitä omansa näköistä. :)
Viivi
Pohjasakan hämmentäjä

Okey, mun on ihan turha puolustella itseäni jos te todella vakaasti uskotte siihen, että mä olen sen teiltä kopioinut. Joka tapauksessa jeanna on sitten tehnyt hienot koodit ja poistan ne kyllä sivuiltani kun olen saanut kivan idean. ;)
Twiggy
Pohjasakan hämmentäjä

Ok no vaihetaan tyyliä. Oletko tehnyt nuo taulukot itse? Tai edes suurimmaksi osaksi?
Vastaa Viestiin