cos this is SOAPDISCO, so charming

Mainosta kenneliäsi, kotisivujasi, koirasi sivuja, itseäsi, mitävain
Vastaa Viestiin
liibalaaba
Alkupalat
Viesti:

cos this is SOAPDISCO, so charming

Viesti Kirjoittaja liibalaaba »

Mun vanha nakkikennel on nyt sitten übercool Soapdisco. Saa kommentoida mitä lystää, tarttisin myös mielipiteitä noiden piskien sivuista, kun vedin ne omaan "old school" -tyyliin.... Miten vaan, sanokaa mitä mieleen tulee! Ja kultsu-urosta, Weetiä, saa kysyä jalostukseen vaikka nuo sen tittelit onkin vuodelta 1 ennen suurta kivisotaa :-)
Hello to you too, lover. Long time no see.
matty
Ei enää ikinä uudestaan

Re: cos this is SOAPDISCO, so charming

Viesti Kirjoittaja matty »

No missu :O Hieno tai mitään! Ei mitenkään massaan hukkuva ulkoasu, en olekaan aiemmin nähnyt tuollaista. Kiva piristeväri tuo pinkki. Tekstit ovat myös toooosi erilaiset :DD Ja oot ihan selvästi mun tattikaveri <3 Koirat on nättejä, jos tulee joskus saippuadiscopentuja niin voisi ehkä kiinnostakin.
olin kerran herranterttu
Vermil
Vuohenruokaa

Viesti Kirjoittaja Vermil »

Ei voi muuta sanoa kun mahtavaa! Tällaista persoonallisuutta vkennelit todella kaipaavat, saattoipa olla jopa ensimmäisiä etusivutekstejä jonka jaksoin ihan oikeasti lukea mielenkiinnolla. Tekstejä ei ollut liikaa millään sivulla, mikä on siinä mielessä hyvä että ne jaksoi oikeasti mielenkiinnolla lukea läpi. Myös nimi jää heti mieleen.
Tykkään tästä sivujen toteutuksesta hyvin paljon, tuo pinkki tuo piristystä muuten haaleaan layouttiin. Vaikka ulkoasu ei olekkaan varsin monimutkainen, niin se jää kuitenkin positiivisesti mieleeni. Ensimmäinen kennel josta jaksoin innostua sen jälkeen kun itse lopetin virtuaalikoirailun, mahtavaa jälkeä! (:
Juinttu
Höpsö veitikka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Juinttu »

Hei tosi hauska! Ihan oikeesti : D Rupes hymyilyttää kun luin tota etusivun tekstiä, mutta joku siinä kuitenkin on, että "muitten kennujen etusivu tekstit on perseestä mutta meillä on persoonallista!", mut.. toi leiska on tosi kivan näkönen ja hyvä että se menee "boxiin" eikä jatku alespäe. Onnea ja menestystä tälle!
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
liibalaaba
Alkupalat
Viesti:

Kiitoskiitos, mehän ollaankin parhaita ja muut perseestä, ofc.
Kendra
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Kendra »

Voi apua, te saitte kunnollisen vakikävijän. Ulkoasusta en mene sanomaan mitään, koska olen tekstien huumassa. Apua, sulla on ihanan persoonallinen kennel jota kuvaa vain yksi sana, ja toinenkin, makea ja täydellinen. Nimestä tulee mieleen joku kennel joka on toiminut jo vuodesta yksi ja kaksi ja on konkari jokaisessa asiassa ja olet vähintäänkin luonut koko imperniumin :D Tai mistäs minä tiedän. Apua, tää vaikuttaa muhun heroiinin tavoin.
  • It really doesn't matter if you're wrong or if you're right
    'Cause once you get the teeth in, nothing really fights
    Except for me, I do it like I got nothing to lose
liibalaaba
Alkupalat
Viesti:

Ok :-D Soapdisco on toiminut kyllä toiminut ainakin 4721937487 eri nimellä jo vuoden 04 ja 05 tienoilla. Mutta konkari.. Näissä uusissa säännöissä kaikkien juttujen kanssa on kyllä vielä paaaaljon opeteltavaa :-D
noel
Lassien tassuhiki

Viesti Kirjoittaja noel »

Ei herranjumala, kyllä useemmin ku kerran repes näitä tekstejä lukiessa :D Aivan ihanaa persoonallisuutta, näitä tekstejä tosiaan jaksaa lukea vaikka kuinka monta kertaa! Henkilökohtaisesti en itse ulkoasusta niin hirveästi pitänyt, muttahei, tää teksti korvaa kaiken! Teksteissä ei ole sitä ärsyttävää asiallisuutta "kasvatamme rodunmukaisia ja blablabla", vaan tässä on sitä hauskuuttakin jota tosiaan jaksaa katsella :) Tällaiseen itsekin yritän pyrkiä, muttei siitä näillä aivoilla mitään oikein tule. Ethei, kyl sä saat jatkaa tällä menolla vaikka kuinka pitkään, kertoo tuleva-vakiokävijä.fi! :D

edit/ Vai että norskimenninkäinen :DDD
liibalaaba
Alkupalat
Viesti:

Iso kiitos, vaikka ootkin ton norskimenninkäisen fani :-D Mun vihje rentouteen on heittää kaikki vaan menemään ja kirjottaa mitä huvittaa, kuten iteki sanoin et mietin eka ainakin tunnin mitä kirjottaisin kunnes vaan jaarittelin :-D
liibalaaba
Alkupalat
Viesti:

Sivuja päivitelty + uusia sivuja !
Vastaa Viestiin