Tervetuloa taas vihdoin ja viimein meidän joukkoon, nyt olemme ahkeroituneet taas kisaamisen kanssa uuden ulkoasun kera. Ollaan käyty pienessä sähköhoidossa ja saatu uutta voimaa uusiin kujiin! Ulkoasu on melko yksinkertainen, mutta saa olla nyt tällä kertaa. Parilta koiralta on myös vaihdettu kuvat.
Tervetulloo!
Tervetuloa..... belgianpainajaisten joukkoon
-
Risto
- Pohjasakan hämmentäjä
Tervetuloa..... belgianpainajaisten joukkoon
MEIKÄN SETIT ON AITOJA, PIKIMUSTAA HUUMORIA
- Sparrown
- Syvällistä
Re: Tervetuloa..... belgianpainajaisten joukkoon
O_O Ulkoasu on upea, ja tarpeeksi selkeä - tuolta väliltä löytyy hienoja kuvia, jotka piristävät tunnelmaa. Tekstiä on paljon, ja on ihanaa lukea tuollaista rentoa ja kuvailevaa, kerrot hyvin perheestäsi ja kennelin ympäristöstä.
Ah, belgianpaimenkoirat. Ah, ihana rotu x) Minusta on hienoa, että pidät koiriasi perheenjäseninä ja ne ovat mukana päivän touhuissa - ihanan rentoa kuvailua taas koirienkin puolella. Suurimmalla osalla koirista on luonteet, josta plussaa - ne ovat kaikki omanlaisiaan 8)
Mukavaa kun olet kirjoittanut jalostuksesta yms. noinkin pitkästi~
Kerrassaan upea tämä Jauniklis!<3
Ah, belgianpaimenkoirat. Ah, ihana rotu x) Minusta on hienoa, että pidät koiriasi perheenjäseninä ja ne ovat mukana päivän touhuissa - ihanan rentoa kuvailua taas koirienkin puolella. Suurimmalla osalla koirista on luonteet, josta plussaa - ne ovat kaikki omanlaisiaan 8)
Mukavaa kun olet kirjoittanut jalostuksesta yms. noinkin pitkästi~
Kerrassaan upea tämä Jauniklis!<3
-
Risto
- Pohjasakan hämmentäjä
Voi Terris minkäs teit, sä teit mut iloiseksi!
Ihanaa kun jaksoit lukea kaikki tekstit ja tykkäsit niistä! Halusin luoda Jauniklisiin rennon tunnelman ja kirjoitin mitä päähän sattui, ennen olen pähkäillyt tekstejä miljoona vuotta ennen kuin olen saanut kirjoitukset alkuun, nyt tykkään kaikesta mitä tuonne kirjoitin, koska ne ovat niin minua, koska tulivat suoraa päästäni, enkä miettinyt turhia. Oli ihana käyttää mielikuvitusta, kun kirjoitin kuvailuja perheestä ja kaikesta mikä meidän ympärillä tapaahtuu näin virtuaalisesti.
Enään pitäisi kirjoittaa luonteet parille koiralle, niin kaikki on perfect.
Kiitos vielä, piristit päivää! :)
Ihanaa kun jaksoit lukea kaikki tekstit ja tykkäsit niistä! Halusin luoda Jauniklisiin rennon tunnelman ja kirjoitin mitä päähän sattui, ennen olen pähkäillyt tekstejä miljoona vuotta ennen kuin olen saanut kirjoitukset alkuun, nyt tykkään kaikesta mitä tuonne kirjoitin, koska ne ovat niin minua, koska tulivat suoraa päästäni, enkä miettinyt turhia. Oli ihana käyttää mielikuvitusta, kun kirjoitin kuvailuja perheestä ja kaikesta mikä meidän ympärillä tapaahtuu näin virtuaalisesti.
Enään pitäisi kirjoittaa luonteet parille koiralle, niin kaikki on perfect.
Kiitos vielä, piristit päivää! :)
-
Leevi
- Le-ppä-ker-ttu
Ihana! Toi on simppeli ja myös erilainen. Aivan ihanat kuvavalinnat, toi eka kuva on mun ehdoton lemppari. Tekstiä on kivasti, ja sivuilla vieraillessa tulee juuri sellainen rento tunnelma. Ihana perinteinen kertomus ympäristöstä :) Tykkään tosi paljon kans sun koirien sivuista (Peri on paras!). Niissä on kaikki tarpeellinen. Luonteet ovat hienosti kirjoitettu niillä joilla se on. En periaatteessa tykkää tämmösistä yhden sivun ratkaisuista, mutta tää on kyllä ihan kiva. Hyvät värivalinnat kans. Jaja mitäs muuta kehuja.. Ainakaan mitään negatiivista ei tullut mieleeni :DD Miten muuten su kasvatteihin pääsee tutustumaan? En bonksinu mitään kasvatit-linkkiä...
Hieno työ koko sivusto! :)
Hieno työ koko sivusto! :)
- Wolfie
- Höpsö veitikka
Mä olen aina ihaillut Jauniklisia kennelinä ja sua varsinkin kasvattajana. Joten oli ihan pakko tulla säheltämään jotain.
Ulkoasu on hyvin erilainen muihin belgikenneleihin verrattuna, joka on mahtava juttu. Ulkoasu ei ole massaan sulautuva eivätkä tekstitkään ole aivan peruskamaa. Ensivaikutelma on hyvin lämmin. Värit ovat kivat. Valkoinen sopii hyvin, vaikkei ehkä ihan tähän vuoden aikaan, mutta se ei todellakaan haittaa. Kuvat ovat hyvin aseteltu, eivätkä ne pahoiltakaan näytä. Sain tosi 'vauhdikkaan' kuvan belgeistäsi, kun joka kohdassa juoksee belgejä ympäriinsä. Minusta yksinkertaisuudestaan huolimatta Jauniklis näyttää hyvin viralliselta ja leikkisältä samaan aikaan.
Koirien sivuja selaillessa yksi asia pisti silmään. Koira Joy Vision Ugly Chigaco on kirjoitettu väärin tuonne koirien yhteiselle sivulle. Siellä lukee Just Vision, vaikka koiran omalla sivulla lukee Joy Vision. Kuitenkin, koirien sivut ovat kokonaisuudessaan minusta aika mukavat. Värit ovat musta tosi nätit varsinkin sukutaulussa ja kisakalenterissa. Olet jaksanut kaikista luonnetta tai pientä tietoa jokaisesta kirjoittaa, joka on musta ihailtavaa, sillä kaikki eivät vaan jaksa (mm. minä
)
Kokonaisuudessaan sivut antavat hyvän kuvan itsestään, siellä ei ole mitään turhaa tirpilii tavaraa, vaan yleisimmät ja käytännöllisimmät tiedot löydät sieltä tosi helposti, kuitenkaan tekstiä ei ole liian vähän, vaikka kaikki onkin selitetty hiukan yksiselitteisesti.
Tsemppii hei teille! psst. Sitten kun teille tulee pentueita, niin mulle saa ilmoittaa
Ulkoasu on hyvin erilainen muihin belgikenneleihin verrattuna, joka on mahtava juttu. Ulkoasu ei ole massaan sulautuva eivätkä tekstitkään ole aivan peruskamaa. Ensivaikutelma on hyvin lämmin. Värit ovat kivat. Valkoinen sopii hyvin, vaikkei ehkä ihan tähän vuoden aikaan, mutta se ei todellakaan haittaa. Kuvat ovat hyvin aseteltu, eivätkä ne pahoiltakaan näytä. Sain tosi 'vauhdikkaan' kuvan belgeistäsi, kun joka kohdassa juoksee belgejä ympäriinsä. Minusta yksinkertaisuudestaan huolimatta Jauniklis näyttää hyvin viralliselta ja leikkisältä samaan aikaan.
Koirien sivuja selaillessa yksi asia pisti silmään. Koira Joy Vision Ugly Chigaco on kirjoitettu väärin tuonne koirien yhteiselle sivulle. Siellä lukee Just Vision, vaikka koiran omalla sivulla lukee Joy Vision. Kuitenkin, koirien sivut ovat kokonaisuudessaan minusta aika mukavat. Värit ovat musta tosi nätit varsinkin sukutaulussa ja kisakalenterissa. Olet jaksanut kaikista luonnetta tai pientä tietoa jokaisesta kirjoittaa, joka on musta ihailtavaa, sillä kaikki eivät vaan jaksa (mm. minä
Kokonaisuudessaan sivut antavat hyvän kuvan itsestään, siellä ei ole mitään turhaa tirpilii tavaraa, vaan yleisimmät ja käytännöllisimmät tiedot löydät sieltä tosi helposti, kuitenkaan tekstiä ei ole liian vähän, vaikka kaikki onkin selitetty hiukan yksiselitteisesti.
Tsemppii hei teille! psst. Sitten kun teille tulee pentueita, niin mulle saa ilmoittaa
- My puppets.
Ilman käsii
- My puppets.
Vuoden 2009 aktiivisin kävijä, nousukas, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2010 aktiivisin kävijä, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2011 fanittaja, päätirtinaurattaja
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2014 pisimmät viestit, linssilude
Vuoden 2015 tyylilyyli
Vuoden 2016 tyylilyyli, linssilude, eniten aikaansaanut, avatar
Vuoden 2017 Bull Mentula, linssilude
-
Risto
- Pohjasakan hämmentäjä
Kikatan täällä ääneen, tulin niin iloiseksi kun taas näin, että olette kirjoittaneet tänne ja vieläpä todella kivasti. Kiitoksia hirveästi Leevi (kyllä, Peri on paras!
) ja Rebecca.
Leevi: Joo, olen unohtanut linkittää kasvattien sivut, koska en ole niiden pentuesivulle vielä ulkoasua vaihtanut *laiska*, mutta kyllä ne tuonne pian tulee. :)
Rebecca: Jauniklisiin olen suunnitellut tervueren pentuetta seuraavaksi, mutta haluan eka kisailla tämän kesän vanhempaehdokkaiden kanssa ennen kuin astutus tapahtuu, laittelen sulle sitten sähköpostia kun on ajankohtaisempi. :)
Tuosta kirjoitusvirheestä. Olen varmaan maailman paras Ketun kasvatin omistaja, kun en edes heidän kennelnimeään osaa kirjoittaa, välillä tulee Joytä ja välillä Justia. Mutta nyt se on korjattu! Kiitos huomautuksesta.
Leevi: Joo, olen unohtanut linkittää kasvattien sivut, koska en ole niiden pentuesivulle vielä ulkoasua vaihtanut *laiska*, mutta kyllä ne tuonne pian tulee. :)
Rebecca: Jauniklisiin olen suunnitellut tervueren pentuetta seuraavaksi, mutta haluan eka kisailla tämän kesän vanhempaehdokkaiden kanssa ennen kuin astutus tapahtuu, laittelen sulle sitten sähköpostia kun on ajankohtaisempi. :)
Tuosta kirjoitusvirheestä. Olen varmaan maailman paras Ketun kasvatin omistaja, kun en edes heidän kennelnimeään osaa kirjoittaa, välillä tulee Joytä ja välillä Justia. Mutta nyt se on korjattu! Kiitos huomautuksesta.