Tawaret vihdoin esillä

Mainosta kenneliäsi, kotisivujasi, koirasi sivuja, itseäsi, mitävain
Vastaa Viestiin
Wolfie
Höpsö veitikka

Tawaret vihdoin esillä

Viesti Kirjoittaja Wolfie »

Pitkään suunniteltu Tawaret pääsi vihdoin immeisten tietoisuuteen uudella yksikertaisemmalla lookilla. Leiska on upouusi, josta kiitos kuuluu Ricealle. Kennelin ei ole tarkoituskaan olla mikään maailman monimutkaisin, vaan se sisältää yksinkertaista tekstiä ja niin pois päin.
Tawaretiin olen siirtänyt vinttikoirani, johon kiinnostus nousi mm. Joanan, mion ja Emberin myötä, jolloin päätin itsekin perustaa vinttikoira kennelin, jonka pääkasvatusrotuina ovat älykkäät faaraokoirat ja eleganttiset afgaaninvinttikoirat.
Toimintaa pyrin järjestämään, jotka ovat lähinnä suunnattuja vvul:lin roduille. Toistaiseksi ei ole mitään kisoja meneillään.
kommentti tai pari ei olisi pahitteeksi :> Olisihan se tietenkin toivottavaa. Mutta joo,
Step inside
      • My puppets.
        Ilman käsii

Vuoden 2009 aktiivisin kävijä, nousukas, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2010 aktiivisin kävijä, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2011 fanittaja, päätirtinaurattaja
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2014 pisimmät viestit, linssilude
Vuoden 2015 tyylilyyli
Vuoden 2016 tyylilyyli, linssilude, eniten aikaansaanut, avatar
Vuoden 2017 Bull Mentula, linssilude
Joana
Floodari

Re: Tawaret vihdoin esillä

Viesti Kirjoittaja Joana »

Mäpäs nyt kommentoin jotain :) Ensisilmäyksellä toi ulkoasun vaaleanpunainen näytti ärsyttävältä mun silmään, mutta nyt kun olen sitä hetken katsellut, niin se onkin oikeastaan aika nätti. Otsikkofontti on kaikessa yksinkertaisuudessaan täydellinen valinta, ja muutenkin kaikki tuntuu olevan kohdillaan. Tekstiä on vähän, mutta siinä onkin kerrottu sitten kaikki oleellinen. Kokonaisuutena jos ei täydellinen, niin ainakin todella hyvä! Ifdallekin olet mukavat kuvat löytänyt :)
Crazy is just a word people invented to keep the extra-interesting people down.
Wolfie
Höpsö veitikka

Joana, kiitoksia. Toi koodaus vähän tökkii IE:llä, joten MF:ällä toi toimii täydellisesti. Koitan sen korjata. Sivut ovat tarkoituksella hiukan yksinkertaiset ja 'autiot'. Mukavaa, että olet tyytyväinen Ifdan kuviin, toivottavasti siitä tulisi samanlainen serttihai, niin kuin vanhemmistaan.
      • My puppets.
        Ilman käsii

Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2015 tyylilyyli
Minnea
Kanada

Viesti Kirjoittaja Minnea »

Aivan ihanan näköinen. Yllätyin tekstin vähyydestä, mutta ei se loppujen lopuksi mikään paha asia ole. Mun koneella ulkoasu näkyy ihan hyvin ;>

Saako udella, mistä toi tausta on peräisin? :) Mä oon ettinyt tosi pitkään noit tommosii taustoja, mutta mistään ei tunnu löytyvän. ;<
älä sano että olet ihastunut minuun
saatat tarkoittaa sitä
Wolfie
Höpsö veitikka

Minnea, Ööh, mulla ei oo mitään hajua. Mä kyselen Ricealta ja ilmotan sulle sitten vaikka yvllä mistä tollasen taustan saa. Se on kiva, että sun koneella leiska toimii niin kuin pitääkin. Kiva että pidät ulkoasusta, tekstiä on tarkoituksella hyvin vähän, sillä Tawaretin ei kuulukkaan olla sellainen 'kunnon kenneli'. Se on vaan periaatteessa paikka, jonne mä laitan mun rakkaat vinttikoirani mun muista kenneleistä. Kiitoksia kovasti kommentistasi :>
      • My puppets.
        Ilman käsii

Vuoden 2015 tyylilyyli
Jamie
Alkupalat

Viesti Kirjoittaja Jamie »

Pidän väristä. Siitä tulee mieleen vispipuuro :D No, kuitenkin tykkään miten Tawaret-nimi heijastuu. Ja otsikon kuva on hienosti leikattu tuohon. Tekstiä on melko vähän, mutta se on asiallista ja siinä näyttää tulevan esiin kaikki oleellinen. Sitä voisi vähän selkeyttää kappalejaoilla. Linkit ovat vähän erikoisen väriset, jos nyt vertaa taustaan ja ne eivät oikein tahdo erottua siitä (taustasta). Sukutaulussa oleva teksti on hirveän pientä, sitä voisi ehkä suurentaa?

Niin ja minulla toimi ulkoasu oikein hyvin.
Almost dying changes nothing. Dying changes everything.
- Dr. Gregory House

>> Eurasier pentuja
Wolfie
Höpsö veitikka

Jamie, Mä kattelen jos saisin tota linkkiväriä kivemman väriseksi ja vielä noi tekstit jaottelen kappaleisiin ja silleen :mrgreen: Voin kattella tota sukutaulua huomenna ja suurentaa sitä, ettei se oo tollasta pikku mössöä. Kiitoksia tosi paljon kommentistasi.
      • My puppets.
        Ilman käsii

Vuoden 2015 tyylilyyli
Ricea
Kanada
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ricea »

Minnea kirjoitti:Aivan ihanan näköinen. Yllätyin tekstin vähyydestä, mutta ei se loppujen lopuksi mikään paha asia ole. Mun koneella ulkoasu näkyy ihan hyvin ;>

Saako udella, mistä toi tausta on peräisin? :) Mä oon ettinyt tosi pitkään noit tommosii taustoja, mutta mistään ei tunnu löytyvän. ;<
www.theinspirationgallery.com :)
Taidat aavistaa jo sen
Yksin täytyy jokaisen

polku mennä pimeään
  • että pystyy elämään
[/color][/size]
Scorpia
Alkupalat
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Scorpia »

Mielenkiintoinen ulkoasu, aika pelkistetty ja yksinkertainen, otsikon toteutus hieno. Ainoastaan värit ja tausta saavat minut voimaan pahoin. Hirveä väri ja kuvio, jollain muulla taustalla ja värillä toimisi oikein hyvin. Myöskään Verdana-fontti ei mielestäni sovi tuohon ulkoasuun, Arial olisi parempi minun silmään ja rivinväliä saisi isontaa, sillä teksti on nyt aika suppeaa luettavaa.
Wolfie
Höpsö veitikka

Scorpia, kiitoksia kommentistasi.
      • My puppets.
        Ilman käsii

Vuoden 2015 tyylilyyli
Minnea
Kanada

Viesti Kirjoittaja Minnea »

Ricea kirjoitti:
Minnea kirjoitti:Aivan ihanan näköinen. Yllätyin tekstin vähyydestä, mutta ei se loppujen lopuksi mikään paha asia ole. Mun koneella ulkoasu näkyy ihan hyvin ;>

http://www.theinspirationgallery.com :)

Joo jotenkin arvasin :D Siel on kyl tosi nättei taustoja ^__^
älä sano että olet ihastunut minuun
saatat tarkoittaa sitä
Vastaa Viestiin