Sivu 1/3

Kultaisia pentuja tuloillaan :) SYNTYNEET

Lähetetty: Ke Touko 20, 2009 4:26 pm
Kirjoittaja Carita
Heips! :)
Kultaisia pentuja siis tulossa, Kuperkeikan -etuliitteellä (Kuperkeikan).
Tässä infoa pentueesta:

- Rotu: kultainennoutaja
- Syntynyt: 1.7.2009
- Emo: NOU1, BH, PSWEW-08, vjPFRAW-09,vPDKW-09, vSWE, vN, vF, vIT*, vDK*, vPOHJ* PMVA Emotional Lady de la Dorado
(http://www.geocities.com/caritanyksityiset/leidi.htm) (minun, Caritan yksityinen koira)
- Isä: BH, Tk3, Jk3, vFIN JVA, vAVA Huiskuhännän Avaruuden Lapsi
(http://www.freewebs.com/arandan/robin.htm) (Dreamin koira, asustelee Kuperkeikassa)
- Pentueen koko: max. 4 pentua

Pentueen emo, Leidi, on rekisteröity, käytetty klinikalla, sekä vanhempina hyvin menestynyt isä ja evm. emo. :) Leidin kanssa on kisattu pääasiassa piirrettyjen näyttelyissä, loistavalla tuloksella. Käyttölajeissa sen verran piipahdettu, että vepen sove luokka hyväksytysti läpi, pakk läpi ja noutajakokeista NOU1 ja 1xALO1. Leidi saisi tämän pentueen jälkeen sitten lähteä vehreämpiin maisemiin, eli tämä olisi neidin ensimmäinen ja ainoa pentue. :)

Isä, Robin on menestynyt kilpaurallaan maineikkaasti. :D Myöskään Robinilla ei ole aiempia pentueita, ja melko pian tämän pentueen jälkeen Robinkin liittyisi Leidin seuraan tuonne puolen.

Varaukset 4/4:
n. Kuperkeikan Girbius - Eros
u. Kuperkeikan Euan - Elsainen
n. Kuperkeikan Prizzle - manna
u. Kuperkeikan Destrier - Dream

Varauksia voi laittaa joko tähän töpöön, tai Kuperkeikan omistajalle Dreamille sähköpostina (haidinn@gmail.com) :)

Re: Kultaisia pentuja tuloillaan :)

Lähetetty: Su Touko 24, 2009 7:19 pm
Kirjoittaja Dream
Kai jotakuta kiinnostaa hyvästä yhdistelmästä syntyvä näyttökäyttö pentu? :)

Re: Kultaisia pentuja tuloillaan :)

Lähetetty: Ma Touko 25, 2009 8:06 am
Kirjoittaja Eros
Mie saattaisin olla kiinnostunut mutta kuinka ahkeraa kisautusta te vaaditte pennulle?

Re: Kultaisia pentuja tuloillaan :)

Lähetetty: Ma Touko 25, 2009 1:26 pm
Kirjoittaja Carita
Minun puolestani ei tarvitse kummoisesti kisata, pääasia että pentu saa rakastavan kodin. :) Plussaahan se toki on, jos muutamat kisat kalenteriin tarttuu. :D Mitäs mieltä Dream? Minkä verran/missä lajeissa olit ajatellut kisata pennulla, Eros?

Re: Kultaisia pentuja tuloillaan :)

Lähetetty: Ma Touko 25, 2009 3:19 pm
Kirjoittaja Eros
Pääasiassa näyttelyissä mutta ainakin TOKO:ssa kisaisin ja BH-kokeen pyrin suorittamaan, sitten vähän sattumanvaraisesti jotain muita käyttölajeja. Nartusta olisin kiinnostunut.

Re: Kultaisia pentuja tuloillaan :)

Lähetetty: Ma Touko 25, 2009 3:25 pm
Kirjoittaja Dream
Kyllä Erokselle yksi tyttö lähtee :) En ole tuon kisautuksen kanna niin nipo, joten omaan tahtiin kisaaminen omasta mielestä mukavissa lajeissa kelpaa hyvin! Kunhan tyttö saa sen pysyvän ja rakastavan kodin niin riittää :)

Carita voi siis laittaa Eroksen varaus listaan tuonne ylöskin. :D

Vielä yksi tai kaksi varausta, niin pentue pääsisi syntymään.

Re: Kultaisia pentuja tuloillaan :)

Lähetetty: Ma Kesä 01, 2009 12:12 pm
Kirjoittaja Dream
up! vielä ainaki yks varaus jos saataisiin, ni pentue voisi syntyä :)

Re: Kultaisia pentuja tuloillaan :)

Lähetetty: Ma Kesä 01, 2009 12:15 pm
Kirjoittaja Elsa
Kiinnostunut olisin :) Jeffersoniaan koira pääsisi kisakotiin.
kisanäyttö Ja uros siis kyseessä.

Re: Kultaisia pentuja tuloillaan :)

Lähetetty: Ma Kesä 01, 2009 1:17 pm
Kirjoittaja Dream
^Olisin kiinnostunut kuulemaan enemmän, minkälaisia tulevaisuuden suunnitelmia olet ajatellut, kuvia, sun muuta.

Re: Kultaisia pentuja tuloillaan :)

Lähetetty: Ma Kesä 01, 2009 1:24 pm
Kirjoittaja Elsa
Pääosin käytäisiin näyttelyissä, tarkoituksena on suorittaa suorittaa MEJÄ, metsästyskoe sekä taipuskoe. Kuviksi tulevat kaverini koiran kuvat, kunhan kyseinen koira saapuu mökiltä perjantaina.

Re: Kultaisia pentuja tuloillaan :)

Lähetetty: Ti Kesä 02, 2009 1:02 pm
Kirjoittaja Carita
Elsainen, varailin sulle pennun, sopiihan se Dream? :)

Re: Kultaisia pentuja tuloillaan :)

Lähetetty: Ti Kesä 02, 2009 1:31 pm
Kirjoittaja Dream
Kyllähän se minulle sopii, kuulostaa ihan mukavalta kodilta vaikka uusi turri onkin :)

Vielä kolmas varaaja voitaisiin ottaa jos jotakuta kiinnostaa. Voisin niitä nimiä alkaa miettimään tässä kunhan on aikaa ;)

Re: Kultaisia pentuja tuloillaan :)

Lähetetty: La Kesä 06, 2009 9:23 am
Kirjoittaja Eros
Nimiä? Mä olen tässä katsellut pennulle tämän, tämän ja tämän koiran kuvia. Päätöksen vaikeus on vielä edessä.

Re: Kultaisia pentuja tuloillaan :)

Lähetetty: Ke Kesä 10, 2009 11:36 am
Kirjoittaja Carita
Dream se lupaili nimiä miettiä, varmaan tulee kohta valikoimaa. :)

Re: Kultaisia pentuja tuloillaan :)

Lähetetty: Ke Kesä 10, 2009 12:02 pm
Kirjoittaja Susityttö
Leidi sai ranskan voittaja -09 tittelin vPFRAW-09 ja oli samalla RYP4 (: