Kultaisia pentuja tuloillaan :) SYNTYNEET
Lähetetty: Ke Touko 20, 2009 4:26 pm
Heips! :)
Kultaisia pentuja siis tulossa, Kuperkeikan -etuliitteellä (Kuperkeikan).
Tässä infoa pentueesta:
- Rotu: kultainennoutaja
- Syntynyt: 1.7.2009
- Emo: NOU1, BH, PSWEW-08, vjPFRAW-09,vPDKW-09, vSWE, vN, vF, vIT*, vDK*, vPOHJ* PMVA Emotional Lady de la Dorado
(http://www.geocities.com/caritanyksityiset/leidi.htm) (minun, Caritan yksityinen koira)
- Isä: BH, Tk3, Jk3, vFIN JVA, vAVA Huiskuhännän Avaruuden Lapsi
(http://www.freewebs.com/arandan/robin.htm) (Dreamin koira, asustelee Kuperkeikassa)
- Pentueen koko: max. 4 pentua
Pentueen emo, Leidi, on rekisteröity, käytetty klinikalla, sekä vanhempina hyvin menestynyt isä ja evm. emo. :) Leidin kanssa on kisattu pääasiassa piirrettyjen näyttelyissä, loistavalla tuloksella. Käyttölajeissa sen verran piipahdettu, että vepen sove luokka hyväksytysti läpi, pakk läpi ja noutajakokeista NOU1 ja 1xALO1. Leidi saisi tämän pentueen jälkeen sitten lähteä vehreämpiin maisemiin, eli tämä olisi neidin ensimmäinen ja ainoa pentue. :)
Isä, Robin on menestynyt kilpaurallaan maineikkaasti. :D Myöskään Robinilla ei ole aiempia pentueita, ja melko pian tämän pentueen jälkeen Robinkin liittyisi Leidin seuraan tuonne puolen.
Varaukset 4/4:
n. Kuperkeikan Girbius - Eros
u. Kuperkeikan Euan - Elsainen
n. Kuperkeikan Prizzle - manna
u. Kuperkeikan Destrier - Dream
Varauksia voi laittaa joko tähän töpöön, tai Kuperkeikan omistajalle Dreamille sähköpostina (haidinn@gmail.com) :)
Kultaisia pentuja siis tulossa, Kuperkeikan -etuliitteellä (Kuperkeikan).
Tässä infoa pentueesta:
- Rotu: kultainennoutaja
- Syntynyt: 1.7.2009
- Emo: NOU1, BH, PSWEW-08, vjPFRAW-09,vPDKW-09, vSWE, vN, vF, vIT*, vDK*, vPOHJ* PMVA Emotional Lady de la Dorado
(http://www.geocities.com/caritanyksityiset/leidi.htm) (minun, Caritan yksityinen koira)
- Isä: BH, Tk3, Jk3, vFIN JVA, vAVA Huiskuhännän Avaruuden Lapsi
(http://www.freewebs.com/arandan/robin.htm) (Dreamin koira, asustelee Kuperkeikassa)
- Pentueen koko: max. 4 pentua
Pentueen emo, Leidi, on rekisteröity, käytetty klinikalla, sekä vanhempina hyvin menestynyt isä ja evm. emo. :) Leidin kanssa on kisattu pääasiassa piirrettyjen näyttelyissä, loistavalla tuloksella. Käyttölajeissa sen verran piipahdettu, että vepen sove luokka hyväksytysti läpi, pakk läpi ja noutajakokeista NOU1 ja 1xALO1. Leidi saisi tämän pentueen jälkeen sitten lähteä vehreämpiin maisemiin, eli tämä olisi neidin ensimmäinen ja ainoa pentue. :)
Isä, Robin on menestynyt kilpaurallaan maineikkaasti. :D Myöskään Robinilla ei ole aiempia pentueita, ja melko pian tämän pentueen jälkeen Robinkin liittyisi Leidin seuraan tuonne puolen.
Varaukset 4/4:
n. Kuperkeikan Girbius - Eros
u. Kuperkeikan Euan - Elsainen
n. Kuperkeikan Prizzle - manna
u. Kuperkeikan Destrier - Dream
Varauksia voi laittaa joko tähän töpöön, tai Kuperkeikan omistajalle Dreamille sähköpostina (haidinn@gmail.com) :)