twistedillusion.net
- Kirsi
- Höpsö veitikka
twistedillusion.net
Gööö. Päätin nyt mainostaa pientä personaliani, jona siis tuo domainini pääsivu toimii. Uuden leiskan tein, edellinen ei tainnut kyllä ehtiä olla sivuilla kauaa. Kyllästyn liian nopeasti :-D Mutta nyt pääteemana kissat ja syksy, comments please!
ps. jos näkyy jossain vielä vanhaa leiskaa, hakatkaa F5:sta.
ps. jos näkyy jossain vielä vanhaa leiskaa, hakatkaa F5:sta.
- Kirsi
- Höpsö veitikka
Re: twistedillusion.net
Rakastan upitella näitä vanhoja topsia!
Uusi leiska, ja tällä kertaa olisi kiva saada edes pieni kommentti joltain.
- Sikko
- Floodari
En jaksa kirjottaa metriviestiä, joten sanon vaan mitkä asiat mulla ärsyttää.
Muuten kiva leiska, mutta nuo kolme kissakuvaa oikeassa kulmassa eivät sovi kokonaisuuteen ollenkaan. Samaten tuo vihreä härpäke tuolla vasemmassa alakulmassa pilaa kans vähän tunnelmaa. Muuten oikein kiva!
you know what i like about people?
their dogs
their dogs
- Kirsi
- Höpsö veitikka
Kiva kuulla edes jotain kommenttia! Tuo vihreä härpäke (jota yksi luuli tohveliksi) on kissanlelu (sama lelu mikä on noissa kolmessa pikkukuvassa), ja Monni (oranssi katti) kyttää sitä :-D Taitaa sitten olla niin, että olen ainoa joka sen tajuaa
Pikkukuvat siksi, etten voinut olla laittamatta toista kissaamme myös leiskaan enkä keksinyt mihin sen voisi tunkea - joten tuollainen ratkaisu sitten.
Mutta kiitos paljon, mikään ei voi olla täydellinen!
Mutta kiitos paljon, mikään ei voi olla täydellinen!
-
Liv
- Lassien tassuhiki
Mä komppailen ehdottomasti Sikkoa, ulkoasussa häiritsi ihan mielettömästi toi vihreä jutska alakulmassa :D Muuten kokonaisuudessaan kiva asettelu ja värimaailma. sori tämmöinen lyhyt kommenttaus
Vuoden Eniten aikaansaanut 2014
Vuoden Herranterttu 2014
Vuoden Herranterttu 2014
- Kirsi
- Höpsö veitikka
Kiitos sullekin, pienikin kommentti on kiva kommentti :D
-
Pataposki
- Kanada
bumtsibum, sä tahdot mulle ulkoasun tehdä bumbtsibum bum <3_<3
Mä tykkän tuosta ulkoasusta, saman kaltaista en oo nähnyt, täs ulksus varmaan kesti? Minusta nui pikkukuvatukset sopii ulkoasuun, mä en kyllä tajunnut tota vihreetä kissanlelua, ennen kuin lukaisin yllä olevat viestit :D Mä en ois tajunnut noita linkkejä ilman tuota ''kylttiä'', ulkoasussa on kiva, ja oma peräinen idea, kivat kisset siul :D Sinä saat olla ''käsialastasi'' ylpeä, ite en pystyisi parempaan, mutta linkki nuber 3, on melko tyhjä, ja kaipaisin sinne enemmän tekstiä. Sä muuten osaat piirtää, ja kuvata, myös ulkoasujen teko on sun juttu, onnea sinulle!
Mutta ei mul kai muuta kuin ootihkuihkuihku
Joo, ihkutusta ja sillai, mut sori lyhyt kommentti.
Mä tykkän tuosta ulkoasusta, saman kaltaista en oo nähnyt, täs ulksus varmaan kesti? Minusta nui pikkukuvatukset sopii ulkoasuun, mä en kyllä tajunnut tota vihreetä kissanlelua, ennen kuin lukaisin yllä olevat viestit :D Mä en ois tajunnut noita linkkejä ilman tuota ''kylttiä'', ulkoasussa on kiva, ja oma peräinen idea, kivat kisset siul :D Sinä saat olla ''käsialastasi'' ylpeä, ite en pystyisi parempaan, mutta linkki nuber 3, on melko tyhjä, ja kaipaisin sinne enemmän tekstiä. Sä muuten osaat piirtää, ja kuvata, myös ulkoasujen teko on sun juttu, onnea sinulle!
Mutta ei mul kai muuta kuin ootihkuihkuihku
- Kirsi
- Höpsö veitikka
Kiitos tosi paljon sullekin! Eikä tuossa ulkassa mennyt kuin pari tuntia :D Ajattelin laittaa kolmosen menemään suoraan valokuvagalleriaan, mutta unohtui jälleen leiskan vaihdossa. Pitäisi tuo valokuvagalleria muutenkin päivittää kunnolla, siellä on hirveästi kuvia missä ei ole kyllä mitään näytettävää.
- Misu
- Pohjasakan hämmentäjä
Hei! Mää tajusin heti ton idean, että kisu "vaanii" lelua. Ihan selvä idea ja tosi hyvä. Tykkään ulkoasusta tosi paljon, vaikka yleensä en tykkää brushi & texture härpäkkeistä juuri ollenkaan (osa syynä voi olla se, että en itse osaa käyttää järkevästi textureja ja brusheja, vaikka kovasti olen yrittänyt). Miinuksena ulkoasussa voisin sanoa sen, että mustan kissan kuvien mustat reunat ovat hieman rosoiset ja se häiritsee mun kriittistä silmää hirveesti =D. Oon liian nirso. Toi linkkien idea on kiva, mutta jos osaisit sellaisen tempun tehdä, että kun hiiren laittais linkin kohdalle ja siihen tulis sellainen pieni teksti (siis hiiren oikealle puolelle), että mikä linkki on kyseessä.
Ulkoasu sais olla pikkusen isompi!
Ulkoasu sais olla pikkusen isompi!
Keep your head high and your middle finger higher.
- Juinttu
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Ihana ihana ihana ihana ihana ihana ihana ihana ihana ihana ihana ihana <3_<3
Siis parhaita twistedillusion.netin leiskoja. Ihanat värit ja nuo kaikki risti ja läiskä härpäkkeet. Ainoo vaan että tylsät noi linkit kun ne on pelkät numerot :< Sori etten osaa mitään rakentavaa sanoa
Siis parhaita twistedillusion.netin leiskoja. Ihanat värit ja nuo kaikki risti ja läiskä härpäkkeet. Ainoo vaan että tylsät noi linkit kun ne on pelkät numerot :< Sori etten osaa mitään rakentavaa sanoa
Minäkin kyllä älysin mikä tuo vihreä hiiri tms on :DKirsi kirjoitti: Taitaa sitten olla niin, että olen ainoa joka sen tajuaa![]()
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
- Kirsi
- Höpsö veitikka
Kiitos teillekin! Osaisinhan mä hoverlinkit tehdä (siis että numero muuttuisi tekstiksi), mutta oon liian laiska sellaseen ja mua ärsyttää odottaa niitä vaihtuvia kuvia aina :--D
Ulkka on sen takia aika pieni, kun teen käyttäjäystävällisyyden takia aina 900px levyisen leiskan (korkeintaan 950px) ja tuo on juuri 900 pikseliä leveä. Liian suuri se 800 levyselle on, mutta ajattelen niiden olevan jo todella antiikkikamaa ottaakseni ne huomioon
Mutta kiitos todella paljon molemmille!
/ Niin ja valokuvagalleria on päivitetty, sekä kolmonen menee nyt sinne suoraan.
Ulkka on sen takia aika pieni, kun teen käyttäjäystävällisyyden takia aina 900px levyisen leiskan (korkeintaan 950px) ja tuo on juuri 900 pikseliä leveä. Liian suuri se 800 levyselle on, mutta ajattelen niiden olevan jo todella antiikkikamaa ottaakseni ne huomioon
Mutta kiitos todella paljon molemmille!
/ Niin ja valokuvagalleria on päivitetty, sekä kolmonen menee nyt sinne suoraan.
- Wolfie
- Höpsö veitikka
Musta tää on yksi ihanimmista ja persoonallisimmista leiskoista ikinä! Vaikka leiskassa onkin paljon mustaa, niin noi keltaiset ristit ja toi vihreä kissanlelu tuo sellaista pirteyttä siihen. Minuakin jää hiukan nuo pikkukuvat härnäämään rajauksensa takia ja reunojen, mutta muuten todella toimiva kokonaisuus. Tykkään paljon teksteistä ja asettelusta. Muutenkin leiska on ideana erinomainen ja sen toteutus on onnistunut imo loistavasti.
- My puppets.
Ilman käsii
- My puppets.
Vuoden 2009 aktiivisin kävijä, nousukas, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2010 aktiivisin kävijä, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2011 fanittaja, päätirtinaurattaja
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2014 pisimmät viestit, linssilude
Vuoden 2015 tyylilyyli
Vuoden 2016 tyylilyyli, linssilude, eniten aikaansaanut, avatar
Vuoden 2017 Bull Mentula, linssilude
- Kirsi
- Höpsö veitikka
Kiitos paljon sullekin! :-----)
- Timberwolf
- Velho
- Viesti:
Jos näillä kahella on yhteys, ni mä tajuan.04 Olen Twilight addikti - jokainen kirja on ainakin neljä kertaa luettu englanniksi.
05 Rakastan Volvoja, eikä kukaan tajua miksi.
Mä en osaa sanoa mitään muuta kuin sen, että ulkoasu on ihana. Vähän tommonen erilainen ja väreiltään tosi soppeli. 8) Tekstejäkin on kiva lukea, eikä niissä oo silleen väkisin väännetyn tuntua. Kiva noita sivuja on selailla.

Vuoden...
... avulias 2008, 2009, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018 // lempinimien kerääjä 2008, 2009, 2010 // kaikkien kaveri 2015, 2016, 2017 // avatar 2015 // liitonpitäjä 2017 // aktiivikävijä 2018 // koirapersoona 2018 - Kettu ♥
- Kirsi
- Höpsö veitikka
Ei mitää leffahörhöautoja, vaan alkuperäinen S60!
Mutta kiitos paljon sullekin! :--D
Mutta kiitos paljon sullekin! :--D