High 5 esiintyy
-
Leevi
- Le-ppä-ker-ttu
High 5 esiintyy
http://kattus.net/high5/index.html
Simppeliä ja väritöntä again... Toivottavasti ois toimivampi versio kun se edellinen. Pistäkää kommenttiinne selain ja resoluutio ja kertokaa miten näkyy :) Kiitos
Simppeliä ja väritöntä again... Toivottavasti ois toimivampi versio kun se edellinen. Pistäkää kommenttiinne selain ja resoluutio ja kertokaa miten näkyy :) Kiitos
-
-Milla-
- Kriisissä
Re: High 5 esiintyy
Ihanan simppelit. Tosin vähän liian värittömät mun makuun. Esim. etusivun kuva olisi voinut olla värillinen, samoin kuin kasvatus sivun kuvat. Tekstit olivat simppelia ja kivaa luettavaa. Ainut mikä vähän häiritsi oli se etten löytänyt mistään kuvien tekijänoikeusmerkintöjä, ellei kaikki kuvat ole tuolta paikasta mikä on linkitetty tonne ulkan alaosaan.Tästä tuli nyt vähän lyhyt, mutta simppelyydessään, me like.
Selaimena toimii IE ja reso on 1280x960 ja oikein näkyy.
Selaimena toimii IE ja reso on 1280x960 ja oikein näkyy.
- Juinttu
- Höpsö veitikka
- Viesti:
^Sanon vaan -Milla-, että Leevin bravuuria on ollut aina värittömät ulkoasut ;)
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
- Sikko
- Floodari
Toi on ihan kiva hei, mutta tuo harmaa linkkipalkki hämää jotenkin. Se saattais toimia paremmin tuon päivityslootasen värisenä, mutta en tierä. Rytmi! <3_<3
Ja mie saatan haluta Vimman ja Ruutin lapsosista yhden, jos Sikkoparalle sellasta annetaan! Oot varmaan taas jotakin tehnyt mulle, kun virtuaalimutiaiset on alkanu kiinnostaa.
Ja mie saatan haluta Vimman ja Ruutin lapsosista yhden, jos Sikkoparalle sellasta annetaan! Oot varmaan taas jotakin tehnyt mulle, kun virtuaalimutiaiset on alkanu kiinnostaa.
you know what i like about people?
their dogs
their dogs
- Wolfie
- Höpsö veitikka
Musta kokonaisuudessaan aivan mahtava, oot aina onnistunut High 5:ssä, mutta kyllä tämä on yksi parhaimmista näöistä mitä teillä on ollut. Toi harmaa on musta kiva, sillä se ei ole kuitenkaan liian synkkä. Keltaiset linkit tuovat piristystä. Noi koristekuvat ovat tosi hyviä. Teksteissäkään ei ollut mitään puutteita, kaikki oleellinen on selitetty. Mahtavaa että tää on taas tullut esiin.
- My puppets.
Ilman käsii
- My puppets.
Vuoden 2009 aktiivisin kävijä, nousukas, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2010 aktiivisin kävijä, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2011 fanittaja, päätirtinaurattaja
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2014 pisimmät viestit, linssilude
Vuoden 2015 tyylilyyli
Vuoden 2016 tyylilyyli, linssilude, eniten aikaansaanut, avatar
Vuoden 2017 Bull Mentula, linssilude
-
Scorpia
- Alkupalat
- Viesti:
Pidän ulkoasusta, siinä on jotain eleganttia, se on tarpeeksi yksinkertainen ja tehosteväriksi on löydetty mukavan sävyinen keltainen. Linkit ovat kyllä vähän hassusti, voisivat sopia olemaan paremmin keskitettynä tai muuten enemmän pois tuolta vasemmasta reunasta. Fontti voisi myös olla isompaa, toisaalta tuo pieni fontti tuo oman tunnelmansa ja tyylinsä ulkoasuun, mutta minun silmät ei sitä kestä lukea. Ainakin rivinväliä voisi isontaa jos ei fonttikokoa halua muuttaa.
-
Leevi
- Le-ppä-ker-ttu
Joo Milla, mulla onkin jäänyt toi sama linkki jokaiselle sivulle, hyvä kun mainitsit! Kiitos kommentista (:
Sikkoneen tuut kyllä saamaan hikipennun tosta. (Ja sit tulevasta Rytmin pentueesta, et voi vastustaa &.& )
Ja kiitos Rebecca kommentista!
Toi on muuten hyvä idea Scorpia.. Ehkä toi on vähän tihrunen fontti kyllä. Kiitos kommentista :)
Sikkoneen tuut kyllä saamaan hikipennun tosta. (Ja sit tulevasta Rytmin pentueesta, et voi vastustaa &.& )
Ja kiitos Rebecca kommentista!
Toi on muuten hyvä idea Scorpia.. Ehkä toi on vähän tihrunen fontti kyllä. Kiitos kommentista :)
- Sikko
- Floodari
Jaa sitä niinkö käytetään hyväksi pienen ihmisen vastustuskyvyttömyyttä! En tietenkään voi vastustaa sitä! Mut ilmoilehan mulle sitten joskus tuosta Vimman pentueesta, eiks jeh.
you know what i like about people?
their dogs
their dogs
-
Leevi
- Le-ppä-ker-ttu
Saat kyllä tietää siitä Sikko
Ruuti sai just TVA-arvon :)
-
Minnea
- Kanada
Mitä sitä muuta sanomaan. En ole ihan satavarma vielä, mutta täytyy kattoa. Jos vaikka joku pentu jää ilman kotia, mutta älä mene ensisijaisesti mulle varaamaan mitään. :DSikko kirjoitti:Ja mie saatan haluta Vimman ja Ruutin lapsosista yhden, jos Sikkoparalle sellasta annetaan! Oot varmaan taas jotakin tehnyt mulle, kun virtuaalimutiaiset on alkanu kiinnostaa.
Sä vaan jotenkin taidat nää yksinkertaiset ulkoasut. Joillain on taitoa! Tosi kivannäköisiä koiria kaikki. Etenkin Rytmi on nätti tyttö. ^__^
älä sano että olet ihastunut minuun
saatat tarkoittaa sitä
saatat tarkoittaa sitä
-
Leevi
- Le-ppä-ker-ttu
Kiitos kiitos kehuista Minnea :) Tohon kyseiseen pentueeseen on kyllä tullut kyselyitä, mutta kattelee nyt mitä tapahtuu kun niiden aika on. Superii jos taas innostut muteista :DD
-
Minnea
- Kanada
Joo täytyy tota vähän katella. Oon ajatellut että jos ottaisin niitä ihan "käyttökoiriksi". Näyttelykelpoisia mudikuvia on hankala saada itse (kun ensin vaikka löytäisi niitä mudeja näyttelyistä...), ja olen tosi laiska piirtämään. :P
älä sano että olet ihastunut minuun
saatat tarkoittaa sitä
saatat tarkoittaa sitä