St. Johnsons School RPG

Mainosta kenneliäsi, kotisivujasi, koirasi sivuja, itseäsi, mitävain
Jamie
Alkupalat

St. Johnsons School RPG

Viesti Kirjoittaja Jamie »

St. Johsons School tuli juuri pieneltä muodonmuutos keikalta.

Ajattelin, että ehkä täällä on turreja, joita kiinnostaa roolipelit, tai ehkä saisin jotkut kiinnostumaan roolipeleista c: Hyppää siis mukaan tutustumaan St. Johnsons Schooliin, kalliiseen sisäoppilaitokseen, joka sijaitsee Englannin Sheffieldissä. Ja khyllä, tämä on aivan tavallinen kouluroolipeli, jossa juonena on elämä sisäoppilaitoksessa. Ja mitä elämä siellä tuokaan tullessaan ongelmia, rakkautta, liian tiukkoja sääntöjä, kavereita ja kaikkea muuta.

Pelialue on laaja ja valinnanvaraa on paljon. Tervetuloa vilkaisemaan sivuja, jos vaikka täältä saisi pari pelaajaa ;) Virheistä saa ja pitää ilmoitella. Koulu toimi ennen nimellä Devion High, joten virheitä on, koitimme kovasti muuttaa kaikki tiedot, mutta on sellainen tunne, että unohdin jotain suurta...

OVET OVAT AUKI

psst! Toimiihan ulkoasu teillä?
Almost dying changes nothing. Dying changes everything.
- Dr. Gregory House

>> Eurasier pentuja
Janina
Höpsö veitikka

Re: St. Johnsons School RPG

Viesti Kirjoittaja Janina »

Linkit heittää aika pahasti.
http://i40.tinypic.com/29omyj7.jpg
Jamie
Alkupalat

Voi faan aina nämä minun ongelmat. Hetki korjaan tuon

// Noniin nytten pitäisi toimia, muuta kommenttia?
- Dr. Gregory House

>> Eurasier pentuja
Esku
Nakkisotilas

Viesti Kirjoittaja Esku »

Tekisi mieli liittyä, mutta ei oo kiva yksin pelata, kun ei siellä vielä ole oikein ketään muita. Katsotaan, josko vähän myöhemmin ;) Hienot sivut kuitenkin ja niihin on selvästi paneuduttu kunnolla. Onnea St. Johnsons Schoolille!
Jamie
Alkupalat

^ Eihän sinne ketään ikinä liitykään, jos kaikki ajattelee noin ja onhan siellä minä ja Meya ;) No joo, en pakota sinua tai mitään :D Kiitos palautteesta, toivottavasti pian saadaan lisää ihmisiä mukaan ja vaikka jossain vaiheessa sinutkin
- Dr. Gregory House

>> Eurasier pentuja
Kirsi
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Kirsi »

Kyllä näitä kouluropeja alkoikin tupsahtelee tänne! Mutta ei se mitään, niistähän mä eniten pidän :cool:

Ensinnäkin ulkoasu on tosi hieno! Itse en yksinkertaisista pidä, mutta jotenkin teemaan sopii tällänenkin tyyli. Värit on aivan ihastuttavat, ja tuo brushi otsikon päällä on just pro. Tekseistä löytyy kaikki tarpeellinen - vaikka jotenkin kaikessa innostuksessani ei jaksis kaikkea lukeakaan :----DD Mutta mitä mä nyt yritin ajatuksella lukea ja katsella, niin mulla ainakin menee koulualue ja huone -kuvat error-sivulle? Niitä olisi ollut kiva katsella!

Mutta mutta, yksinkertaisesti sanottuna kaikki kyllä houkuttelee (ainakin mua) liittymään! Romeo olisi kyllä ihana tyrkätä tännekin mukaan, vähän tietysti tietoja muuttamalla ;---) Mutta katsellaan, katsellaan!

// Nii tai sitte mä voisin tehdä kokonaan uuden hahmon, mitä olen suunnitellu tulevaisuudessa CCG:hen... Apua! En tiiä uskallanko liittyä, jos vaikka lähteekin into :---((
Jamie
Alkupalat

Kiitos paljon kommentista :) Tiedän, että tekstiä on todella paljon, mutta olemme koittaneet selittää kaiken mahdollisimmat yksinkertaisesti. Ehkä se ei ihan onnistunut, mutta eihän tuota kaikkea ulko pidä muistaa :D Minulla kesti ikuisuus tehdä sopiva ulkoasu ja lopulta tyydyin sitten tuohon yksinkertaiseen.

Ja koulualue ja huoneen pohjapiirrustukset olen unohtanut domainille siirtää, joten sen korjaamiseen ei mene kauan :>

Romeo olisi oikein tervetullut St. Johnsonsiin ! :D

// Niin, nyt ne kuvat sitten toimivat :)
- Dr. Gregory House

>> Eurasier pentuja
Kirsi
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Kirsi »

Noniin, lähtihän multa liittymishakemus. Toivotaan, etten unohtanut mitään!
Jamie
Alkupalat

Mukaan pääsit : ) Onko muilla palautetta?
- Dr. Gregory House

>> Eurasier pentuja
Sikko
Floodari

Viesti Kirjoittaja Sikko »

Ah minustakin tuntuu, että voisin tuonne liittyä, kun tuo CCG taitaa minun osalta jäädä. Ihan perusidea jne.

Ulkoasusta sen verran, että tykkäisin ehkä enemmän, jos nuo mappilinkit ois eri värillä. Minusta tuo on hiukkasen tylsän näköinen noin, mutta muuten onnistunut tekele kyllä on! Mutta maailman ihanin juttu kys. pelissä on se, että hahmon sivulla ei tarvitse lukea onko hlö hetero, bi vai mikä ihme. Jostain syystä henkilökohtasesti ärsyttää sellanen lokeroiminen ja pistän sen seksuaalisensuuntautumisen aika vastahakoisesti sinne hahmon sivuille.

Multa siis lähtee varmaan hakemusta huomenissa. :)
you know what i like about people?
their dogs
Jamie
Alkupalat

Juu noita linkkejä minäkin mietin kauan ja ne olivat keltaisella ensin, mutta keltainen ei erottunut tarpeeksi taustasta :( En kyllä kokeillutkaan mitään muuta väriä. Ajattelin, että se näyttäisi sekaiselta, jos sinne tunkisi vielä yhden värin. Ja itsekin ajattelin, että olisi parempi, jos seksuaalisensuuntautumisen ja kaiken muun ei niin tärkeän saa jokainen halutessaan laittaa.

Mutta ihana kuulla, että peli kiinnostaa ja että liityt :D
- Dr. Gregory House

>> Eurasier pentuja
Zandie
Epätoivoinen katse

Viesti Kirjoittaja Zandie »

Kommentoin nyt jotain, kun innostuin sivuja tutkimaan ja aloin suunnitella liittymistäkin.
Ulkoasu on siisti ja yksinkertaisuudestaan huolimatta hieno ja tyylikäs. Riisuttu ulkomuoto sopii yksityiskoulun imagoon. :D Tekstit ovat selkeät (muutamia kirjoitusvirheitä tosin huomasin, kannattaa ehkä käydä vielä kerran läpi) ja niissä kerrotaan kaikki tarpeellinen. Koulun säännöt ovat riittävän realistiset mutta antavat kuitenkin pelaajille vapauden rikkoa niitä melko helpostikin, eli oikein hyvät säännöt. ;D Pohjapiirrokset ja koulupuvun kuvat ovat kivoja, maailmaan on helpompi siirtyä kun kaikilla pelaajilla on yhtäläinen käsitys asioista.
Liittymisestä annetaan hyvä info kaikille kiinnostuneille. Ja tästä pääsenkin hyvin tähän ainaiseen epäkohtaan, joka yleensä estää liittymiseni. Eli kuvat. Eikö kattava kuvaus riitä, vai miksi täytyy varastaa jonkun toisen ulkonäkö? Olette hyväksyneet piirretytkin kuvat, mikä on hienoa, mutta esimerkiksi minulla kuvien piirtämiseen menee joskus aikaa useita viikkojakin ennen kuin kuva on sellainen kuin sen haluan olevan. Minusta kattava kuvaus on paljon parempi, mielikuvitusmaailmassa jokainen pystyy kuvittelemaan henkilön hieman omanlaisekseen, jos kuvaa ei ole. Lisäksi minua epäilyttää alkaa googlettaa ihmisten kuvia ja laittaa niitä joillekin random-ropehahmoille. Tekijänoikeudet taitavat tässäkin tulla vastaan, kun on kyse valokuvista.
Foorum tuntuu oikein mukavalta, ja arvostan todella kuvauksia jotka on tehty paikoista. Ja useat pelipaikkamahdollisuudet ovat ehdottomasti plussaa.

Erittäin laadukkaan tuntuinen roolipeli, johon harkitsisin liittymistä ellei tuo kuvajuttu tulisi ongelmaksi.
Sometimes sunshine does not want to shine on me
noel
Lassien tassuhiki

Viesti Kirjoittaja noel »

Ulkoasu on hyvin yksinkertainen ja värikäs, pidän tästä hyvin paljon. On myös melko siisti, eli ei ole mitään kuvahökötyksiä ja brushisotkuja missään :) Väri on ihanan rauhallinen, en kyllä olisi itse osannut yhdistää siihen tekstin seassa olevissa alaotsikoissa olevaa oliivinvihreää - vai onko tuo keltaista? Otsikkofontiksi olisin laittanut kyllä jonkun muun, tuo näyttää vähän höperöltä. Tuo pieni varjostus siinä on hyvin häiritsevä, tuo pienen epäselvän tunnelman. Sama linkeissä, varjostuksen olisin jättänyt kokonaan pois. Kokonaisuudessaan kyllä siisti ja toimiva ulkoasu, hieman massaan hukkuva eikä kovinkaan hyvin muistiin jäävä.

Olen nyt tekemässä liittymissivua, mutta pari kysymystä jäi häiritsemään. Onko se niin vaarallista, jos luonnetta ja menneisyyttä ei saa juuri tasan tai yli sen verran tekstiä, kuin kuuluisi olla (200 ja 100 sanaa)? Ei millään nyt tulisi, n. 40 sanaa jäisi vajaaksi höpöttelyksi. Ja näistä kuvista, haittaako jos niissä nyt esiintyy joku muutama vuosi vanhempi ihminen, kuin tulisi olla? :D

edit/ Ja sitten sitä vielä kun puhuttiin Paris Hiltoneista ja muista, ettei sellaisia hyväksytä kuviksi, eli pitäisikö olla joku ns. tavallinen ihminen? ;D
Jamie
Alkupalat

Zandie, hienoa, että kiinnostuit pelistä. Pysyn kuitenkin sillä kannalla, että yksikin kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa. Tekijänoikeuksista sen verran, ettei kuvan tarvitse olla laiton :) Esimerkiksi Deviant Artista löytyy paljon hyviä kuvia ja kuvaajilta voi kysyä sähköpostilla tm. saako kuvia käyttää roolipelissä. Aina kannattaa kokeilla. Toivottavasti tämä ei ihan kokonaan hylkää sinun liittymisaikomuksiasi :/

Noel, riippuu vähän kumpi jäi kesken. Luonne on aika tärkeä juttu ja 40 sanaa saa helposti. Mieti, mitä lukijat eivät tiedä hahmostasi niin kyllä se siitä tulee. Parin sanan puute tuskin haittaa, jos kaikki tarpeellinen löytyy. Raja on periaatteessa tehty niille, jotka kirjoittavat luonteista "Maija on kiva ja sosiaalinen tyttö" - tyylisiä. Eikä tietenkään haittaa, jos kuvan henkilö on pari vuotta vanhempi. Vain jos mennään selvästi 30 vuoden puolella niin alkaa vähän epäilyttää :)
- Dr. Gregory House

>> Eurasier pentuja
Zandie
Epätoivoinen katse

Viesti Kirjoittaja Zandie »

Jamie kirjoitti:Zandie, hienoa, että kiinnostuit pelistä. Pysyn kuitenkin sillä kannalla, että yksikin kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa. Tekijänoikeuksista sen verran, ettei kuvan tarvitse olla laiton :) Esimerkiksi Deviant Artista löytyy paljon hyviä kuvia ja kuvaajilta voi kysyä sähköpostilla tm. saako kuvia käyttää roolipelissä. Aina kannattaa kokeilla. Toivottavasti tämä ei ihan kokonaan hylkää sinun liittymisaikomuksiasi :/
Taitaa se vähän rajoittaa, kun näen itse päässäni sen hahmon ulkonäön mutta en kuitenkaan tiedä että joku näyttäisi siltä. :D Yleensä tarvitsen muutaman pelin, ennen kuin uskallan edes aloittaa piirtämistä. Jotenkin se kuva on liian "lopullinen" minulle. Mutta hieno peli teillä kyllä, jos joskus saan aikaiseksi piirtää niin voipi olla että liityn. :)
Sometimes sunshine does not want to shine on me
Vastaa Viestiin