Uusi kuosi paikoillaan ja ulkoasusta kaipaan kommentteja!
Ulkoasusta, yleisesti ja etenkin teksteistä!!
SISÄÄN
Runaway's Toyfoxterriers
-
Olivia
- Nostaa rautaa
- Viesti:
-
Svea
- Kanada
- Viesti:
Re: Runaway's Toyfoxterriers
Mun mielestä tää ulkoasu on kivempi kuin se mikä oli viimeksi. Sen verran vain ehkä haluan sanoa, että musta olis kiva jos tuo vasemmalla oleva palkki jatkuis ihan alas asti tekstin mukana, mutta muuten mun mielestä toi ulkoasu sopii kasvatusrotuunkin hyvin.
Teksteistä mä löysin pieniä virheitä (joitakin yhdyssanoja jne) ja oikeinkirjoitettua tekstiähän on tietenkin kivempi lukea. Ensin voisin mainita sen, että koirarotuja tai koirien värejä ei kirjoiteta ikinä isolla, ellei se satu aloittamaan virkettä. Näitä virheitä löysin etenkin etusivulta (esim. "Väreinä Tricolor ja White&tan"), vaikka muilla sivuilla olet aika hyvin kirjoittanut rodut jne. pienellä. Ja musta olisi ehkä ollut kiva lukea kennelistä myös lisää tällä "kennel" -sivulla, koska nyt sieltä löytyy vain pieni pätkä, johon on erittäin tiivistetysti kerrottu kaikki.
Kokonaisuudessaan kuitenkin ihan hieno kennel.
Teksteistä mä löysin pieniä virheitä (joitakin yhdyssanoja jne) ja oikeinkirjoitettua tekstiähän on tietenkin kivempi lukea. Ensin voisin mainita sen, että koirarotuja tai koirien värejä ei kirjoiteta ikinä isolla, ellei se satu aloittamaan virkettä. Näitä virheitä löysin etenkin etusivulta (esim. "Väreinä Tricolor ja White&tan"), vaikka muilla sivuilla olet aika hyvin kirjoittanut rodut jne. pienellä. Ja musta olisi ehkä ollut kiva lukea kennelistä myös lisää tällä "kennel" -sivulla, koska nyt sieltä löytyy vain pieni pätkä, johon on erittäin tiivistetysti kerrottu kaikki.
Kokonaisuudessaan kuitenkin ihan hieno kennel.
-
Olivia
- Nostaa rautaa
- Viesti: