Millis lopettamisen johdosta, mun kasvatti Sniper's Thunder jää ilman kotia.
Sniper's Thunder "Luca" on mahtava dobberi uros joka on hyvä luonteeltaan ja ulkonäöltään. Sillä on muutamia serttejä, mutta se ei mitään auta, sillä kuvat on nyt poistettu ja muutenkin kuvat vaihtuvat. Toivoisin Lucan käyttöpainotteiseen kotiin, vaikkei siitä näytöstäkään ole mitään haittaa.
Lempinimeä saa vaihtaa. Luca on kokonaan evm sukuinen, eikä sillä ole aikaisempia pentueita. Toivon, että jos uusi omistaja aikoo käyttää tätä jalostukseen, kertoo eka mulle.
 Sivuille ei linkitetä tota kasvattajaa, mikä sivuilla näkyy, koska osoite on muuttanut. Sivuille linkitetään <a href="http://www.tunturisusi.com/sudensilmat">Haovc</a>, Wolfie.
Lucalla on BH Jk3 RH-E RH-F B RH-FL A RH-T A vKTV VFBV FIN KVA ja muitakin tuloksia esim: 2xMEKUMA, 6xvKUMA, VEPEsta SOVE läpi ja ALO:sta 1x1. palkinto, 6x1. palkinto TOKOsta, jotka näkyvät kisakalenterissa.
Toivottavasti tälle dobberi urokselle löytyisi aktiivinen koti :)

M: Kisattu du MYYTY LUKKOON
- Wolfie
- Höpsö veitikka
M: Kisattu du MYYTY LUKKOON
- My puppets.
 Ilman käsii

- My puppets.

Vuoden 2009 aktiivisin kävijä, nousukas, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2010 aktiivisin kävijä, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2011 fanittaja, päätirtinaurattaja
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2014 pisimmät viestit, linssilude
Vuoden 2015 tyylilyyli
Vuoden 2016 tyylilyyli, linssilude, eniten aikaansaanut, avatar
Vuoden 2017 Bull Mentula, linssilude
- 
				Susityttö
- Höpsö veitikka
Re: M: Kisattu du
Jääkyyneleeseen tämä ihana dobermanniuros? (: Kattelin tätä urosta jo silloin, kun oli ensimmäistä kertaa myynnissä.
Voisin lupailla jatkaa Lucan kanssa tokossa ja agissa, sekä pelastuskoirakokeissa ja pk-kokeissa. Vepekään ei olisi mikään mahdottomuus jatkaa. Mutta maastoesteissä olen tosi laiska kisaaja, mutta jos Lucan kautta vaikka innostuisin uudestaan tästä lajista (:
Luvassa olisi ehdottomasti pitkäaikainen ja näillä näkymin pysyvä koti.
Kuvatkin multa löytyisi. Haittaako jos koiralle tulisi täystypätyn uroksen kuvat? Löytyy toki ei typättyjäkin.
Jalostuskäytöstä olen tulevaisuudessa kiinnostunut, mutta tottakai infoan sitä ennen sua.
pist. Myrsky sai ekasta näyttelystään erinomaisen ja taisi olla vielä PU2

Voisin lupailla jatkaa Lucan kanssa tokossa ja agissa, sekä pelastuskoirakokeissa ja pk-kokeissa. Vepekään ei olisi mikään mahdottomuus jatkaa. Mutta maastoesteissä olen tosi laiska kisaaja, mutta jos Lucan kautta vaikka innostuisin uudestaan tästä lajista (:
Luvassa olisi ehdottomasti pitkäaikainen ja näillä näkymin pysyvä koti.
Kuvatkin multa löytyisi. Haittaako jos koiralle tulisi täystypätyn uroksen kuvat? Löytyy toki ei typättyjäkin.
Jalostuskäytöstä olen tulevaisuudessa kiinnostunut, mutta tottakai infoan sitä ennen sua.
pist. Myrsky sai ekasta näyttelystään erinomaisen ja taisi olla vielä PU2
- Wolfie
- Höpsö veitikka
Susityttö, joo enköhän mä sulle lucaa uskalla luovuttaa. 
Tosiaan siltä puuttuu enää kaksi 1. palkintoa niin se taitaa olla tva ja kolme vKUMA:a ja sitten se on vava joten on tosi mahtavaa, että tahdot jatkaa niissä lajeissa. pk- kokeissa tietty voisi jossain kisata, vaikka se onkin jo kva, mutta ei siitä pahitteeksi olisi. Toi vepe juttu ei oo niin tärkeä, mutta musta toi maasto olis tosi jees, eli toivottavasti siitä innostuisit.
Ei haittaa vaikka on typätty tai täystypätty. Voitko sä niitä kuvia mulle näyttää, ihan mielenkiinnosta katsoisin.
Hyvä, että jalostuskäyttö kiinnostaisi. Koska musta olisi tosi sääli, jos jättäisi näin upean uroksen käyttämättä.
Sivuja toivoisin aika nopeasti, koska mä en tiedä milloin Millis aikoo poistaa noi sivut, koska se on koko webs.comin sivut poistanut, joka oli hiukan päivittyneempi kuin tuo geocitieksen. Voi olla mahdollista, että Lucalla on enemmän tuloksia, mitä ei vaan ole laitettu merkille.
jee hieno homma, sillä on niin upeat kuvat, että varmasti pääsee vielä pitkälle piviko nlyissä

Tosiaan siltä puuttuu enää kaksi 1. palkintoa niin se taitaa olla tva ja kolme vKUMA:a ja sitten se on vava joten on tosi mahtavaa, että tahdot jatkaa niissä lajeissa. pk- kokeissa tietty voisi jossain kisata, vaikka se onkin jo kva, mutta ei siitä pahitteeksi olisi. Toi vepe juttu ei oo niin tärkeä, mutta musta toi maasto olis tosi jees, eli toivottavasti siitä innostuisit.
Ei haittaa vaikka on typätty tai täystypätty. Voitko sä niitä kuvia mulle näyttää, ihan mielenkiinnosta katsoisin.
Hyvä, että jalostuskäyttö kiinnostaisi. Koska musta olisi tosi sääli, jos jättäisi näin upean uroksen käyttämättä.
Sivuja toivoisin aika nopeasti, koska mä en tiedä milloin Millis aikoo poistaa noi sivut, koska se on koko webs.comin sivut poistanut, joka oli hiukan päivittyneempi kuin tuo geocitieksen. Voi olla mahdollista, että Lucalla on enemmän tuloksia, mitä ei vaan ole laitettu merkille.
jee hieno homma, sillä on niin upeat kuvat, että varmasti pääsee vielä pitkälle piviko nlyissä
- My puppets.
 Ilman käsii

- My puppets.

Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2015 tyylilyyli
- 
				Susityttö
- Höpsö veitikka
Luca esittäytyy (: Ja samalla sivulla näet sen kuvan. Kilpailukalenterin ns. "siistin" jossain välissä oman näköiseksi, se tapahtuu sitten kun olen omalla koneella.

- Wolfie
- Höpsö veitikka
Susityttö, kiitoksia sivuista, että sait ne jo näinkin nopeasti tehtyä. Tolla kisakalenterin siistimisellä ei ole mitään kiirettä.
Noi kuvat on ihan jees, toivottavasti niillä menestystä tulis.
Tän voikin sitten lukottaa.

Noi kuvat on ihan jees, toivottavasti niillä menestystä tulis.
Tän voikin sitten lukottaa.
- My puppets.
 Ilman käsii

- My puppets.

Vuoden 2015 tyylilyyli