Nyt kun Dosýta nousi taas pystyyn, syntyi J-pentueemme. Nyt syksyllä tai talvella olisi tarkoitus saada Kertullemme(sivut ei vielä kunnossa) pentusia. Kerttu(Idéaliste of Dosýta) on piirretty clumberi, parin maan muotovalio ja omistaa monia sertifikaatteja. Vesipelastuksen soveltuvuuskoe on hyväksytysti läpi, mutta tauon jälkeen on hävinnyt monet tärkeät tulokset.
Kyselen aluksi kiinnostusta ennen itse pentuetta.
Kiinnostusta clumberinspanieleille?
-
Viuki
- Syvällistä
- Viestit: 636
- Liittynyt: La Kesä 14, 2008 9:30 am