Yhden yön seuraa komealle keeshondille!

Etsitkö nartullesi tai uroksellesi yhden yön seuraa? Haluaisitko tarkistaa tämän hetken kuumimmat urokset omassa rodussasi? Tee se täällä!
Lukittu
sasu.
Sumopainija

Yhden yön seuraa komealle keeshondille!

Viesti Kirjoittaja sasu. »

Dielkun ensimmäinen pentue on suunnitteilla ja roduksi valitsin keeshondin. Keeshond ehkä siksi että se ei ole kovin yleinen virtuaalimaailmassa ja toisekseen minulla on loistava uros jota haluan käyttää jalostukseen.

Etsin siis treffiseuraksi narttua meidän Onnille. Onnin virallinen nimi on Bouleau's Fortunately. Onnin suku on evm., joten nartun puolelta voi olla sukua mutta ei ole haittaa jos narttukin on evm. Onni on pärjännyt hyvin näyttelyissä, mutta muotovalioksi asti se ei ole vielä päässyt. (yksi serti puuttuu jostain maasta) Näyttelymenestyksen lisäksi Onni on suorittanu BH- kokeen ja on myös koiratanssivalio! Ennen pentuja Onnista yritetään saada vielä flyballvalio. Paimennuksen perusradan Onni on suorittanut myös hyväksytysti. Se kisaa agilityssa MAXI III- luokassa ja tokossa VOI- luokassa.

Etsiskellään siis kaunista ja hyvä luonteista narttua! (jos pennuista kiinnostuneita on niin otan myös sellaisia ilmoituksia mielihyvin vastaan)

// Lisäilin äsken Onnille näyttelytuloksia ja nyt tuli se viimeinen SERTi sieltä! Tämän SERTin ansiosta Onni valioitui seitsemästä maasta! (KRE MVA, FRA MVA, SWE MVA, LT MVA, FIN MVA, DK MVA, CA MVA)
Virtuaalihommat katkolla, pahoittelut kasvattajille. Jos jotain asiaa liittyen koiriin laittakaa yv'tä.
Musti
Ei riitä.

Re: Yhden yön seuraa komealle keeshondille!

Viesti Kirjoittaja Musti »

(Nuo kuvat on muuten mun ottamat, ei Pilvin :))
Jacya
Vuohenruokaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jacya »

Voiivoii.. Mulla ois kessunarttu Mona, mutta Monan kans pitäis vielä kisata jonkin verran, ainakin agilityssa ennen pentuetta.. -.-''
sasu.
Sumopainija

^ Mona voisi olla oikein hyvä morsian Onnille! =) Monalla on tosi hyvä luonne ja pennuista tulisi varmasti tasaisia. En vaadi hirveästi tuloksia, mutta saat toki kisata ennen pentuja enemmän jos vaan haluat. Minäkin yritän vielä saada Onnille muutaman tuloksen agilitystä tai tokosta. Onko sinulla mitään suurempia toivomuksia mihin aikaan pennut syntyisivät/rupeaisin mainostamaan niitä? Itse ajattelin heinäkuun loppua - elokuun alkua.
Virtuaalihommat katkolla, pahoittelut kasvattajille. Jos jotain asiaa liittyen koiriin laittakaa yv'tä.
Shiroi
Toistolla tehoa

Viesti Kirjoittaja Shiroi »

Meiltä löytyy Stella (http://www.freewebs.com/ilta-stella) neiti virallisemmaltanimeltään Iltaruskon Stella. Käyttö puolelta ei BH'n lisäksi juuri mitään tuloksia ole, tokossa kisaa avoimessa ja näyttelyistä on 6xSERT vLTW-09 vSWEW-08 eli eipä sen tuloksissa ole Onniin verrattuna kehumista :D

/Jacya ehti ensin ;) Ilmoitelkaa lähempänä koska pentue syntyy niin katon mikä on koiratilanne
Jacya
Vuohenruokaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jacya »

sasu., kivakiva :DD Joo, mä vähän panostan Monan kisaamiseen nyt vielä :P Ja ei mulla ole niin väliä, koska tuo pentue syntyy :p Tuo heinäkuun loppu kuulostaa varsin mukavalta :'D
sasu.
Sumopainija

Shroi, Stella olisi myös tosi hyvä ehdokas Onnille, jos Monaa ei voi käyttääkkään. Ilmoittelen tässä topiikissa tai sitten yv'llä sulle kun tilanne varmistuu. =)
sasu.
Sumopainija

Tuplapostailen nyt mutta pentueesta on tehty topiikki tänne! Sieltä voi tarkemmin lueskella.
Lukittu