Thema E-nahkat SYNTYVÄT 31.08

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Twiggy
Pohjasakan hämmentäjä
Viestit: 4417
Liittynyt: Ke Kesä 11, 2008 11:00 pm
Paikkakunta: Vantaa

Thema E-nahkat SYNTYVÄT 31.08

Viesti Kirjoittaja Twiggy »

Tähän pentueeseen on vielä hitusen aikaa, mutta ajattelin nyt ajoissa laittaa, ettei pentueeseen synny vain yhtä pentua kiinnostuksen puutteesta :D Olen suunnitellut pentueen syntymää heinä-elokuulle, riippuen siitä miten Nessie saa tarvittavat tulokset kokoon. Myyn pennut aktiivisiin ja ennenkaikkea pysyviin koteihin. Jos et ole aivan varma pystytkö tarjoamaan pitkää ja lopullista, aktiivista kotia pennulle, voit jättää tämän pentueen väliin ;)

Pentueen emä on oma koirani Nessie, BH Jk3 Hk1 vFIN KVA vAVA vFIN TVA TK4 vPVA vEST & vFIN & vLT & vAM & vN & vLUX & vDK MVA vLTW-09 Rainvalley's Child Of The Moon. Nessie on valioitunut agilitysta ja paimennuksesta. Kisaamme tällä hetkellä jäljen voittajaluokassa, haun avoimessa ja tokon erikoisvoittajaluokassa. Nessie tarvitsee enää yhden SERTin Liettuasta tai Suomesta, jotta siitä tulisi Liettuan, Suomen ja parin muun maan muotovalio. Odottelemme ennen pentujen syntymää pk-jäljen, tokon ja näyttelyiden vikoja tuloksia valioitumisiin.

Isänä evm. uros Jörmundura I'm Cadoc

Molempien vanhempien suku on harvinainen, joten tämän yhdistelmän pennut tulevat olemaan myös oikein mukavaa jalostusmateriaalia sukunsa ansiosta. On kuitenkin muistettava, että virtuaalimaailmassa suvut yleistyvät nopeaa tahtia, eikä erilaisia sukuhaaroja montaa löydy.

Varaukset [4/4]:
- Rebecca (Haovc) Epic Fail, narttu
- Ciel (Haly), Early Birdie, narttu
- Satu & Anni (Classified), Electric Circuit, narttu
- Jerry (Thema), Easy Target, uros

Nimet:
Eternal Endurance
Enthusiastic Move
Emotional Intelligence
Endless Evolution
Expert Opinion
Early Birdie
Electric Move
Emerald Street
Early Morning
Easier To Run
Easy Life
Eat Me, Drink Me
Echelon
Edge Of The Earth
End Of The Beginning
Endless Life
Endlessly
(itsekin saa keksiä)
Narya
Höpsö veitikka
Viestit: 5836
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 10:04 am
Paikkakunta: Rovaniemi
Viesti:

Re: Thema E-nahkat

Viesti Kirjoittaja Narya »

Ei mul muuta, että kiusaat mua Jerryseni. >:
WHAT DOESN'T KILL YOU WILL PROBABLY TRY AGAIN LATER
--------------------------------------------------------------------------------
† † † ask me anything &
Satu
Lassien tassuhiki
Viestit: 3301
Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 11:10 am
Paikkakunta: jyväskylä

Re: Thema E-nahkat

Viesti Kirjoittaja Satu »

Hei Linda, minäkin haluaisin Thema-pennun.
Minun kennelini nimi on Classified. Siellä on nyt kolme shetlanninlammaskoiraa, mutta haluaisin sinne myös lyhytkarvaisia collieita. Olen hyvin tunnollinen omistaja ja kisaisin pennullani ainakin näyttelyissä, pk:ssa ja paimennuksessa. Se olisi muuten sukupuoleltaan tyttö. Sivunäyttöä voit katsoa koirieni sivuilta, mutta etköhän sinä luota minuun muutenkin, koska olen löräys. : ) Minulla ei ole valitettavasti kuvia pennulleni, mutta voin yrittää hankkia ne Kokkolan KV-näyttelyssä tai Joensuussa, jolloin minulla on jo parempi kamera.
Kesäisin terveisin, Satu.
Twiggy
Pohjasakan hämmentäjä
Viestit: 4417
Liittynyt: Ke Kesä 11, 2008 11:00 pm
Paikkakunta: Vantaa

Re: Thema E-nahkat

Viesti Kirjoittaja Twiggy »

Hei Satu!

Olen kovin vakuuttunut, ja varaan sinulle ilomielin pennun!

:mrgreen:
Avatar
Misu
Pohjasakan hämmentäjä
Viestit: 4754
Liittynyt: Pe Kesä 13, 2008 2:30 pm
Paikkakunta: Vantaa

Re: Thema E-nahkat

Viesti Kirjoittaja Misu »

Jerry, toi pentu tulee siis tänne: http://www.freewebs.com/dogmaticc/
Elikkäs kenneliin nimeltä Kelpoteam
Keep your head high and your middle finger higher.
Avatar
Misu
Pohjasakan hämmentäjä
Viestit: 4754
Liittynyt: Pe Kesä 13, 2008 2:30 pm
Paikkakunta: Vantaa

Re: Thema E-nahkat

Viesti Kirjoittaja Misu »

Sori tuplapostaus! Eli mä perun ton uroksen, koska meillä on Satun kanssa yhteinen kennel. Eli tuo PUUDELISATUN varaama nahka tulee kans Kelpoteamiin ja urosta en otakkaan.
Keep your head high and your middle finger higher.
Twiggy
Pohjasakan hämmentäjä
Viestit: 4417
Liittynyt: Ke Kesä 11, 2008 11:00 pm
Paikkakunta: Vantaa

Re: Thema E-nahkat

Viesti Kirjoittaja Twiggy »

Me tässä tajuttiin Sigin kanssa, että Tiituksella onkin jo yksi pentue, joten valitettavasti tämän pentueen isä tulee olemaan täysin evm. koira, koska en löydä toista sopivaa urosta. Jos asia ei miellytä, niin pennun voi perua :)
Twiggy
Pohjasakan hämmentäjä
Viestit: 4417
Liittynyt: Ke Kesä 11, 2008 11:00 pm
Paikkakunta: Vantaa

Re: Thema E-nahkat SYNTYVÄT 31.08

Viesti Kirjoittaja Twiggy »

Syntymäpäivä lähestyyyyy, Nessie tarvitsee enää yhden Jk3 ja silloin on pentujen aika :)

/NIMET

// pentujen syntymäajaksi päätetty: 31.08.2009
Satu
Lassien tassuhiki
Viestit: 3301
Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 11:10 am
Paikkakunta: jyväskylä

Re: Thema E-nahkat SYNTYVÄT 31.08

Viesti Kirjoittaja Satu »

Joohei Lintsu sori mä ny viel vensklaan, mut vaihdas toi Kelpoteamin pupsi urokseksi. Ku sellaselle ny löyty paremmat kuvat.
Vastaa Viestiin