Sivu 1/4

Basenji vauvoja, kennel Sanjaras // SYNTYNYT

Lähetetty: To Kesä 18, 2009 11:11 am
Kirjoittaja cocoa
Olen suunnitellut Sanjaraksen pentuettaja yhdistelmä olisi tälläinen.

Isä Fin mva, am mva, luxjw-09, eujw-08, swew-08, jw-08, krejw-08 Prancen Gibson
BH suoritettu, agilityssä III-luokassa, flyball 10p.
lonkat b/a polvet 0/0 kyynärät 0/0 silmissä pieni vika joka korjataan leikkauksella, se ei haittaa jalostuskäyttöä.

Emä Nauruloitsu Come on Carrie
BH suoritettu, näyttelyistä 6xsert, 1xcacib, muutama rop ja vsp sijoitus. agilitystä vkuma.

silmät ok, lonkat a/a polvet 0/0
i. prancen ultika ddioica
e.Hiisivuoren miraculor moonshine

Koirille haluaisin agilitystä ja näyttelyistä kiinnostuneen kodin. Kodin tulisi olla pysyvä!
lukekaa vielä kennelini sivuilta tietoa sekä myyntiehdot. jos kiinnostus heräsi niin rohkeasti yhteyttä vain.


Varaukset
Amyaki - Cohzera - uros
Mia - Nauruloitsun - uros
Sekhmet - Lumikirsun - narttu
Shiroi - Afterglow - uros


Nimiä
Jokaisen koiran eteen tulee Sanjaras
Eternal Hope - ikuinen toivo
Eternal Enigma - ikuinen arvoitus - Mia
Eternal Joy - ikuinen ilo - Sekhmet
Eternal Trust - ikuinen luottamus
Eternal Silence - ikuinen hiljaisuus Amyaki
Eternal Dream - ikuinen unelma
Eternal Love - ikuinen rakkaus
Eternal Glow - ikuinen hehku Shiroi

Voit myös ite keksiä nimen mutta siinä pitää olla sana Eternal.

Re: Basenji vauvoja, kennel Sanjaras

Lähetetty: La Kesä 27, 2009 8:07 pm
Kirjoittaja Lilja
Mä lupailin sen yhden pennun ottaa omaan kenneliini, Cohzeraan. 8)

Re: Basenji vauvoja, kennel Sanjaras

Lähetetty: La Kesä 27, 2009 8:18 pm
Kirjoittaja cocoa
Jeps, uros vai narttu?

ja millaisia suunnitelmia sinulla olisi koiralle?

Muuten koti kuulostaa hyvältä mitä nyt ollaan mailailtu.

Re: Basenji vauvoja, kennel Sanjaras

Lähetetty: Su Kesä 28, 2009 1:00 am
Kirjoittaja Emine
Heips, mulle jos uroksen viitsit varata. ;> En oo kuvien puolesta kyllä vielä ihan varma et saattaa tää päätös muuttua vielä nartuksi mut näillä näkymin uros. Varmaan mentäis aika paljon näyttelyissä, voisin yrittää saada aikaiseksi jonkinnäköistä agi uraa kans. :--)

Re: Basenji vauvoja, kennel Sanjaras

Lähetetty: Su Kesä 28, 2009 1:17 am
Kirjoittaja Lilja
Ottaisin uroksen mielellään. Ja kaikennäköstä kisausta ois tiedossa, näyttelyä ja agilityä nyt pääasiassa kuitenkin.

Re: Basenji vauvoja, kennel Sanjaras

Lähetetty: Su Kesä 28, 2009 9:52 am
Kirjoittaja cocoa
Ok :)

Kiinnostaako jotain vielä basenji?

Re: Basenji vauvoja, kennel Sanjaras

Lähetetty: Pe Heinä 03, 2009 8:35 am
Kirjoittaja cocoa
UP!

Re: Basenji vauvoja, kennel Sanjaras

Lähetetty: La Heinä 04, 2009 6:19 pm
Kirjoittaja Shiroi
Mua kyllä Sanjaras vauva kiinnostais jos vaan saisin kuvat jostain, koitan kysellä kuvalupia ja ilmottelen sitten mitä teen jos käy?

Re: Basenji vauvoja, kennel Sanjaras

Lähetetty: Su Heinä 05, 2009 4:13 pm
Kirjoittaja cocoa
Ok :)

Multakin voi löytyä jotain kuvia, mutta ilmottele.

Re: Basenji vauvoja, kennel Sanjaras

Lähetetty: Ma Heinä 06, 2009 10:56 am
Kirjoittaja Mineas
Eli eli, sorrunpa nyt sittenkin :D
Lumikirsuun siis tulossa, ja narttua havittelisin. Kisautusta näyttelyissä ja tokossa, ja sitten mahdollisesti myös siinä agilityssä ;) Ja kuvaksi tosiaan tulossa PIVIKO-kuva. Lisää kirjoittelen jos on tarvis (:

Re: Basenji vauvoja, kennel Sanjaras

Lähetetty: Ma Heinä 06, 2009 12:35 pm
Kirjoittaja cocoa
Hienoa :)

Sinulle kyllä mielelläni annan pennun!
Kiva kun olet tuota tokoa ajatellut.
Pivoko kuvat on myös ok.

Re: Basenji vauvoja, kennel Sanjaras

Lähetetty: Pe Heinä 10, 2009 10:01 am
Kirjoittaja cocoa
Laittelin nyt jo nimiä joita voi varata tai sitten kekiä oman.

Odottelen vielä Shiroin päätöstä.

Re: Basenji vauvoja, kennel Sanjaras

Lähetetty: La Heinä 11, 2009 1:43 pm
Kirjoittaja Shiroi
Eipä ole kuulunut yhdeltäkään kasvattajalta vastausta, joten täytyy varmaan tälläkertaa antaa olla.

Re: Basenji vauvoja, kennel Sanjaras

Lähetetty: La Heinä 11, 2009 3:02 pm
Kirjoittaja cocoa
Ok, harmi :/

Pennut syntyy tämän kuun lopulla.

Re: Basenji vauvoja, kennel Sanjaras

Lähetetty: Su Heinä 12, 2009 12:38 pm
Kirjoittaja Emine
Mulle toi Enigma :--)) sanon jo nyt sitte että sivuissa saattaa mennä tovi sillä en ole saanut vielä aloitettua Nauriksen muuttoa.