Me ollaan täällä!

Mainosta kenneliäsi, kotisivujasi, koirasi sivuja, itseäsi, mitävain
Misu
Pohjasakan hämmentäjä

Me ollaan täällä!

Viesti Kirjoittaja Misu »

Tutummin tunnettu Team Dogmatic on nyt palannut uuden nimen kera! Olen pihalla kuin lumiukko näistä virtuaalisista jutuista, mutta opetteln parhaillani kaikkea mahdollista. Toivoakseni pääsen mukaan tähän salaperäiseen maailmaan mahdollisimman pian. Sisältö ei ole vielä valmista, kuvanmuokkauksia ja parannettuja tekstejä tulee vielä rutkasti lisää. Vieraskirjan lisäilen piakoin sivustolle.

Linkkilistaa kerään ja jos joku haluaa mukaan, niin mielellään pääsee tuonne sivupalkkiin listalle :)

Koodi: Valitse kaikki

<a href="http://sivujesi osoite">sivujesi nimi</a>
Pidemmittä puheitta astukaapa sisään collieiden ihmeelliseen maailmaan.
http://www.freewebs.com/dogmaticc/index.htm
(domainille vaihdamme piakoin, kun saan karvaisetkaverit.netistä poistettua kaikki ylimääräisyydet!)
Keep your head high and your middle finger higher.
Wolfie
Höpsö veitikka

Re: Me ollaan täällä!

Viesti Kirjoittaja Wolfie »

No ensinäkin aivan ihanaa, että sä päädyit nahkoihin ja pehkoihin! Kiva saada aina uusia collie kasvattajia.
Leiska on niin tyypillistä Annia, hyvin eleganttinen ja kaunis, silti yksinkertainen. Kuvat ovat hienoja ja niissä on sitä jotain, minkä takia sitä jää tuijottamaan. Tykkään paljon fonteista.
Sisällöltään ei normaalia kummosempi. Tekstiä on vähän, mutta kaikki oleelliset asiat tulevat esiin.
Ja muuten Kelpoteam on mahtava nimi! Sopii collikoihin hyvin.

Saat osan tai kaikki linkitellä, jos hermot kestää :mrgreen:

Koodi: Valitse kaikki

<a href="http://www.tunturisusi.com/filthy">Filth in the Beauty</a>
<a href="http://www.tunturisusi.com/sudensilmat">Haovc</a>
<a href="http://www.tunturisusi.com/bakemono">Bakemono</a>
<a href="http://www.tunturisusi.com/tawaret">Tawaret</a>
Filth in the beautyssä bcitä, Haovcissa nahkoja ja pehkoja, bakemonossa belgejä ja Tawaretissa vinttareita. Mä linkitän kelpoteamin Haovcin sivuille ens päivityskerralla.
      • My puppets.
        Ilman käsii

Vuoden 2009 aktiivisin kävijä, nousukas, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2010 aktiivisin kävijä, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2011 fanittaja, päätirtinaurattaja
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2014 pisimmät viestit, linssilude
Vuoden 2015 tyylilyyli
Vuoden 2016 tyylilyyli, linssilude, eniten aikaansaanut, avatar
Vuoden 2017 Bull Mentula, linssilude
Misu
Pohjasakan hämmentäjä

Kiitos Rebecca nopeasta kommentista! Sisältöä tosiaan tulee lisää kunhan tästä ehdin eli aika pian :). Linkitän teidät heti.
mio
Floodari

Viesti Kirjoittaja mio »

no mä voisin sanoa sanasen. ja mä ainakin muistan Dogmaticin.

ensinnäkään en pidä nimestä ollenkaan. ;/ en tiedä mikä siinä on, mutta ei nappaa mua sitten ollenkaan. team-osio oli jossain vaiheessa kamala villitys ja nyt se on onneksi helpottanut. joissakin nimissä se tosin toimii oikein hyvin. onneksi nimi on kuitenkin noin päin, jos se olisi team Kelpo niin tykkäisin vielä vähemmän.

ulkoasu on ihan jees, mutta mä en ole ikinä nähnyt sulta minkään muun laisia kun just tollasia ulkoasuja. mä en yleensä tykkää vihreästä, mutta tässä on tosi kivoja murrettuja sävyjä joten makuuni tässä on juuri sopivat värit. mua vaan ihmetyttää että mikä tuo pieni vihreä palkki on tuolla ylhäällä? onko se vahingossa jäänyt vai mitä. mä tykkään myös otsikon takana olevasta texturesta ja ulkoasun kuvista. linkit voisivat olla tummemmalla tai jollain näkyvämmällä paikalla kun en meinannut löytää niitä ensin. tekstikenttä on kivan kokoinen, mutta miksi se ei yllä sivupalkkiin asti vaan siinä välissä on tuollainen iso väli? jos on pakko jättää noin iso väli niin teksti voisi olla yhtä kaukana myös toisesta reunasta, nyt se näyttää hivenen hassulta. tekstin fontti on hieman pieni makuuni, pikselin isompi voisi olla ihan hyvä.

etusivulla ja koirat-sivulla on hieman sekava tunnelma kun sivuilla on kaikenlaisia eri efektejä kuten boldattu teksti, koko ulkoasusta erottuva nimikyltti, tuo vihreä laatikko... varsinkin kun tekstiä on noilla sivuilla suhteellisen vähän niin sotkuisuus vain korostuu. teksti oli ihan mukavaa luettavaa, ei mitenkään järin persoonallista ja jonkin verran kielioppivirheitä löytyy. koirien sivut olivat kivan näköiset, mutta kisakalenteri voisi tietotaulukon tavoin olla koko sivun levyinen. tai jos se välttämättä halutaan pitää kapeana niin sen voisi vaikka keskittää. olisin kaivannut enemmän tekstiä, esimerkiksi kennelistä erillistä esittelyä tms, ainakin verrattuna siihen että kenneliä on kauan suunniteltu niin tekstin vähäisyys jäi hieman harmittamaan.

kokonaisuutena kuitenkin ihan okei, tosin jotain erottuvaa olisi voinut keksiä piristämään tätä virtuaalimaailman kennelmassaa. tsemppiä uudelle kennelillesi, toivottavasti pääsette kisautuksessa hyvään vauhtiin! :))
  • reasons to hit your ex with the baseball bat
  • :: palailen pikkuhiljaa tauolta ::
poissa 15.-22.7.
Misu
Pohjasakan hämmentäjä

Kiitos mio. Ja kyllähän mä olen aika monenlaisia ulkoasuja tehnyt. Aivan päinvastaisia kuin toi, mutta sä et ole niitä sitten sattunut näkemään.

Ja tuo vihreä palkki kuuluu tuonne :).

Sisältöä tulee kunhan saan inspiraatiota kirjoittamiseen. Mahdollisimman pian siis. Nyt on ollut vähän sellainen olo, että tekstit on väkisellä kirjoitettu ja omasta mielestänikin ne eivät ole parasta minua. Pitää yrittää saada kunnon inspiraatio noihin, niin tulee parempaa jälkeä.
Ella
Keilapallo

Viesti Kirjoittaja Ella »

Voisinpa nyt sen verran sanoa että ulkoasussa on mun mieleen aivan liian hailakat värit. Toi vihreä palkki ylhäällä on sellanen, että se erottuu edukseen, ja siihen se sitten jääkin. Ulkoasut jää mulla paljon paremmin mieleen kun on vahvat värit ja tosta mulle tulee nyt vähän sellanen tasapaksu vaikutelma. Eri väreillä toi ulkoasu vois olla tosi mielenkiintonen, nyt se lähinnä tylsistyttää. :)

Eipä tossa sitten sen kummempaa, sisältöä tosiaan toivoisin paaaaljon lisää mutta ihan lupaavalta vaikutti toi alkukin.
Nimestä sen verran että muhun toi iskee jollain tapaa hyvinkin kivasti!
You’re still going to get criticized, so you might as well do whatever the fuck you want.
Misu
Pohjasakan hämmentäjä

Kiitos Ella! Kiva, kun saa kommenttia.
Vastaa Viestiin