Sivu 1/2
Hallavahukan Rakkaus-lampuripalleroita. Syntyneet 26.07. !
Lähetetty: Ma Heinä 06, 2009 4:50 am
Kirjoittaja Vinta
Hallavahukan ensimmäiset lampurit nyt saatavilla yhdistelmästä
Fascinating Cruelty X
Dimrill Trollshaws
Pennut syntyvät 26.07.
Varauksiahan tästä pentueesta otetaan vastaan neljä. Myös sijoitus mahdollisuus.
Lisätietoa pentueesta saat kysymällä minulta.
Varaukset
Varga - Hallavahukan - narttu
Hallavahukan Rakkaudesta Hulluuteen & uros
Hallavahukan Rakkauden Diileri
Oda - yksityinen - narttu Hallavahukan Rajaton Rakkaus
Kati - High Wish aussies - sijoitusnarttu
Hallavahukan Palava Rakkaus
Re: Hallavahukan lampuripalleroita.
Lähetetty: Ma Heinä 06, 2009 12:43 pm
Kirjoittaja Odea
Niia, miä sorruin <3_<3
Oon aina haaveillut Hallavahukan lampurikakarasta, laitoin siulle yhdessä vaiheessa pentueistasi jopa sähköpostia, ja nyt tää on toteutunut! Oon siis erittäin kiinnostunut yhdestä kakarasta itselleni. Miullahan ei oo vielä kunnon kokemustakaan virtuaalitouhuista, tällä hetkellä miulla on omistuksessa Mirzun kanssa keskenäni kaks koiraherraa, nimittäin vanhaenglanninlammaskoira Deky sekä bordercollie Väinö, ja nyt oisin kiinnostunut vielä yhdestä lampurivaavasta! Ihan yksityiseksi tää kai menisi, en mie mitään lampurikenneliä ainakaan tällä erää oo perustamassa. Miulla on jemmassa yks tosi kiva kennel, missä on ihan hyvännäkösiä koiria. Vaaviahan kisauttelisin pääasiassa näyttöjutuissa, mutta penska pääsisi myös paimennuksen ja ehkä myös muidenkin lajien huumaan, jos siulle vain näin kävisi. Miulla ei valitettavasti oo lähes yhtään kisanäyttöä, sivunäyttöä vaan, joten voisin esitellä siulle vaikka miun
Dekyherran. Kisauttelua ei tosin vielä paljon ole, mutta tällä hetkellä oon tosi innostunut kisauttelemaan koiria, ja tyttö sais varmasti minulta ihan aktiivisenkin kodin, varsinkin kun rotukin on niiiin lähellä sydäntäni! Meillähän kotona asuu siis kaksi lampuripoikaa, joten rakkaus rotuun on ihan maksimivolyymilla. Oon aina elännyt näiden parissa ja tuun elämäänkin. Oisin tällä kertaa kiinnostunut narttupennusta Dekyn kaveriksi, ja kuviksi olen kaavaillut joko
tämän tai
tämän koiran kuvia. Kummista sinä diggailisit enemmän? Mut kuitenkin, tällaisia suunnitelmia miulle sit ois Niian päänmenoksi, toivottavasti saisin yhden pentusen! :-)
Re: Hallavahukan lampuripalleroita.
Lähetetty: Ma Heinä 06, 2009 12:56 pm
Kirjoittaja Vinta
Minne pentu pääsee asumaan ja uros vai narttu ? :D
Re: Hallavahukan lampuripalleroita.
Lähetetty: Ma Heinä 06, 2009 1:03 pm
Kirjoittaja Odea
^ Ehin jo tohon laittaa :--D
Re: Hallavahukan lampuripalleroita.
Lähetetty: Ma Heinä 06, 2009 1:16 pm
Kirjoittaja Vinta
Tietysti sulle pentu lähtee ! Kuvista saat itse päättää, mutta minä pidän enemmän tuosta SnowDowne Grace Of Cotswold'istä. (:
Re: Hallavahukan lampuripalleroita.
Lähetetty: Ma Heinä 06, 2009 1:19 pm
Kirjoittaja Odea
Jep, kiitos tuhannesti!
Ite oon taas jotenkin mieltynyt jotenkin tohon Gloryyn.. en tiedä, molemmat näyttää ihan hyvälle. Kyllä noilla molemmilla jotain voin kuitenkin saada. Vai luuletko niin? Sinähän se tässä lampuriekspertti olet. (:
/ Joo, taidan varmaan ottaa just noi siun lempparikuvat.. jotenkin vaan väritys on paljon tasasempi ja kulmaukset ja näin.. en tiedä, jotenkin tykästyin vain tohon vahvaan Gloryyn, mut eiköhän toi Gracie ole kuitenkin se oikea!
Sinä se olet kuule semmonen ekspertti että! Tuutteko erkkariin muutes?
// Harkitsen noita kuitenkin! : ) Siis kuvia.
Re: Hallavahukan lampuripalleroita.
Lähetetty: Ma Heinä 06, 2009 1:25 pm
Kirjoittaja Vinta
No siis molemmathan ovat terveitä ja kaunis rakenteisia, joten kummankin kuvilla uskon, että tulisi pärjäämään.
Ja en minä mikään lampuriekspertti ole, kun vasta 4 vuotta olen Kantriakin katsellut. :D
/edit Olenhan toki näin virtuaalisesti kasvattanut muutamia pentueita, mutta mutta.. :D
Re: Hallavahukan lampuripalleroita.
Lähetetty: Ke Heinä 08, 2009 12:39 am
Kirjoittaja Vinta
Up.
Re: Hallavahukan Rakkaus-lampuripalleroita.
Lähetetty: Pe Heinä 10, 2009 3:48 am
Kirjoittaja Vinta
Nimet esillä.
Re: Hallavahukan Rakkaus-lampuripalleroita.
Lähetetty: Pe Heinä 10, 2009 9:32 am
Kirjoittaja Odea
Mine vois ottaa ton Rajattoman Rakkauden. :-----D
Re: Hallavahukan Rakkaus-lampuripalleroita. Syntyvät 26.07.
Lähetetty: Su Heinä 19, 2009 1:32 pm
Kirjoittaja Vinta
Vielä mahdollisuus varata pentu ! :)
Re: Hallavahukan Rakkaus-lampuripalleroita. Syntyvät 26.07.
Lähetetty: Ke Heinä 22, 2009 5:18 pm
Kirjoittaja Kati
Mulle nyt tosiaan se narttu mistä puhuttiinkin ja nimeksi Palava Rakkaus :)
Re: Hallavahukan Rakkaus-lampuripalleroita. Syntyvät 26.07.
Lähetetty: Ke Heinä 22, 2009 5:32 pm
Kirjoittaja Vinta
Jeps, kirjoittelen muistiin ! ^^
Re: Hallavahukan Rakkaus-lampuripalleroita. Syntyvät 26.07.
Lähetetty: La Heinä 25, 2009 6:36 pm
Kirjoittaja Vinta
Sivuja saa alkaa laittelemaan jo ajoissakin. :)
Re: Hallavahukan Rakkaus-lampuripalleroita. Syntyvät 26.07.
Lähetetty: Su Heinä 26, 2009 9:32 pm
Kirjoittaja Kati
En muista annoinko nää jo, mutta,
Lana.