Niia, miä sorruin <3_<3
Oon aina haaveillut Hallavahukan lampurikakarasta, laitoin siulle yhdessä vaiheessa pentueistasi jopa sähköpostia, ja nyt tää on toteutunut! Oon siis erittäin kiinnostunut yhdestä kakarasta itselleni. Miullahan ei oo vielä kunnon kokemustakaan virtuaalitouhuista, tällä hetkellä miulla on omistuksessa Mirzun kanssa keskenäni kaks koiraherraa, nimittäin vanhaenglanninlammaskoira Deky sekä bordercollie Väinö, ja nyt oisin kiinnostunut vielä yhdestä lampurivaavasta! Ihan yksityiseksi tää kai menisi, en mie mitään lampurikenneliä ainakaan tällä erää oo perustamassa. Miulla on jemmassa yks tosi kiva kennel, missä on ihan hyvännäkösiä koiria. Vaaviahan kisauttelisin pääasiassa näyttöjutuissa, mutta penska pääsisi myös paimennuksen ja ehkä myös muidenkin lajien huumaan, jos siulle vain näin kävisi. Miulla ei valitettavasti oo lähes yhtään kisanäyttöä, sivunäyttöä vaan, joten voisin esitellä siulle vaikka miun
Dekyherran. Kisauttelua ei tosin vielä paljon ole, mutta tällä hetkellä oon tosi innostunut kisauttelemaan koiria, ja tyttö sais varmasti minulta ihan aktiivisenkin kodin, varsinkin kun rotukin on niiiin lähellä sydäntäni! Meillähän kotona asuu siis kaksi lampuripoikaa, joten rakkaus rotuun on ihan maksimivolyymilla. Oon aina elännyt näiden parissa ja tuun elämäänkin. Oisin tällä kertaa kiinnostunut narttupennusta Dekyn kaveriksi, ja kuviksi olen kaavaillut joko
tämän tai
tämän koiran kuvia. Kummista sinä diggailisit enemmän? Mut kuitenkin, tällaisia suunnitelmia miulle sit ois Niian päänmenoksi, toivottavasti saisin yhden pentusen! :-)