Hallavahukan Rakkaus-lampuripalleroita. Syntyneet 26.07. !

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Vinta
Söi navetan kaksi nautaa
Viestit: 1106
Liittynyt: To Loka 09, 2008 12:45 pm
Paikkakunta: Tampere

Hallavahukan Rakkaus-lampuripalleroita. Syntyneet 26.07. !

Viesti Kirjoittaja Vinta »

Kuva

Hallavahukan ensimmäiset lampurit nyt saatavilla yhdistelmästä Fascinating Cruelty X Dimrill Trollshaws

Pennut syntyvät 26.07.

Varauksiahan tästä pentueesta otetaan vastaan neljä. Myös sijoitus mahdollisuus.

Lisätietoa pentueesta saat kysymällä minulta.

Varaukset
Varga - Hallavahukan - narttu Hallavahukan Rakkaudesta Hulluuteen & uros Hallavahukan Rakkauden Diileri
Oda - yksityinen - narttu Hallavahukan Rajaton Rakkaus
Kati - High Wish aussies - sijoitusnarttu Hallavahukan Palava Rakkaus
Entinen Varga

Chirana & Illusian
Avatar
Odea
Höpsö veitikka
Viestit: 5094
Liittynyt: Su Elo 31, 2008 8:55 am

Re: Hallavahukan lampuripalleroita.

Viesti Kirjoittaja Odea »

Niia, miä sorruin <3_<3

Oon aina haaveillut Hallavahukan lampurikakarasta, laitoin siulle yhdessä vaiheessa pentueistasi jopa sähköpostia, ja nyt tää on toteutunut! Oon siis erittäin kiinnostunut yhdestä kakarasta itselleni. Miullahan ei oo vielä kunnon kokemustakaan virtuaalitouhuista, tällä hetkellä miulla on omistuksessa Mirzun kanssa keskenäni kaks koiraherraa, nimittäin vanhaenglanninlammaskoira Deky sekä bordercollie Väinö, ja nyt oisin kiinnostunut vielä yhdestä lampurivaavasta! Ihan yksityiseksi tää kai menisi, en mie mitään lampurikenneliä ainakaan tällä erää oo perustamassa. Miulla on jemmassa yks tosi kiva kennel, missä on ihan hyvännäkösiä koiria. Vaaviahan kisauttelisin pääasiassa näyttöjutuissa, mutta penska pääsisi myös paimennuksen ja ehkä myös muidenkin lajien huumaan, jos siulle vain näin kävisi. Miulla ei valitettavasti oo lähes yhtään kisanäyttöä, sivunäyttöä vaan, joten voisin esitellä siulle vaikka miun Dekyherran. Kisauttelua ei tosin vielä paljon ole, mutta tällä hetkellä oon tosi innostunut kisauttelemaan koiria, ja tyttö sais varmasti minulta ihan aktiivisenkin kodin, varsinkin kun rotukin on niiiin lähellä sydäntäni! Meillähän kotona asuu siis kaksi lampuripoikaa, joten rakkaus rotuun on ihan maksimivolyymilla. Oon aina elännyt näiden parissa ja tuun elämäänkin. Oisin tällä kertaa kiinnostunut narttupennusta Dekyn kaveriksi, ja kuviksi olen kaavaillut joko tämän tai tämän koiran kuvia. Kummista sinä diggailisit enemmän? Mut kuitenkin, tällaisia suunnitelmia miulle sit ois Niian päänmenoksi, toivottavasti saisin yhden pentusen! :-)
Vinta
Söi navetan kaksi nautaa
Viestit: 1106
Liittynyt: To Loka 09, 2008 12:45 pm
Paikkakunta: Tampere

Re: Hallavahukan lampuripalleroita.

Viesti Kirjoittaja Vinta »

Minne pentu pääsee asumaan ja uros vai narttu ? :D
Entinen Varga

Chirana & Illusian
Avatar
Odea
Höpsö veitikka
Viestit: 5094
Liittynyt: Su Elo 31, 2008 8:55 am

Re: Hallavahukan lampuripalleroita.

Viesti Kirjoittaja Odea »

^ Ehin jo tohon laittaa :--D
Vinta
Söi navetan kaksi nautaa
Viestit: 1106
Liittynyt: To Loka 09, 2008 12:45 pm
Paikkakunta: Tampere

Re: Hallavahukan lampuripalleroita.

Viesti Kirjoittaja Vinta »

Tietysti sulle pentu lähtee ! Kuvista saat itse päättää, mutta minä pidän enemmän tuosta SnowDowne Grace Of Cotswold'istä. (:
Entinen Varga

Chirana & Illusian
Avatar
Odea
Höpsö veitikka
Viestit: 5094
Liittynyt: Su Elo 31, 2008 8:55 am

Re: Hallavahukan lampuripalleroita.

Viesti Kirjoittaja Odea »

Jep, kiitos tuhannesti! :mrgreen:

Ite oon taas jotenkin mieltynyt jotenkin tohon Gloryyn.. en tiedä, molemmat näyttää ihan hyvälle. Kyllä noilla molemmilla jotain voin kuitenkin saada. Vai luuletko niin? Sinähän se tässä lampuriekspertti olet. (:

/ Joo, taidan varmaan ottaa just noi siun lempparikuvat.. jotenkin vaan väritys on paljon tasasempi ja kulmaukset ja näin.. en tiedä, jotenkin tykästyin vain tohon vahvaan Gloryyn, mut eiköhän toi Gracie ole kuitenkin se oikea!

Sinä se olet kuule semmonen ekspertti että! Tuutteko erkkariin muutes?

// Harkitsen noita kuitenkin! : ) Siis kuvia.
Vinta
Söi navetan kaksi nautaa
Viestit: 1106
Liittynyt: To Loka 09, 2008 12:45 pm
Paikkakunta: Tampere

Re: Hallavahukan lampuripalleroita.

Viesti Kirjoittaja Vinta »

No siis molemmathan ovat terveitä ja kaunis rakenteisia, joten kummankin kuvilla uskon, että tulisi pärjäämään.

Ja en minä mikään lampuriekspertti ole, kun vasta 4 vuotta olen Kantriakin katsellut. :D

/edit Olenhan toki näin virtuaalisesti kasvattanut muutamia pentueita, mutta mutta.. :D
Entinen Varga

Chirana & Illusian
Vinta
Söi navetan kaksi nautaa
Viestit: 1106
Liittynyt: To Loka 09, 2008 12:45 pm
Paikkakunta: Tampere

Re: Hallavahukan lampuripalleroita.

Viesti Kirjoittaja Vinta »

Up.
Entinen Varga

Chirana & Illusian
Vinta
Söi navetan kaksi nautaa
Viestit: 1106
Liittynyt: To Loka 09, 2008 12:45 pm
Paikkakunta: Tampere

Re: Hallavahukan Rakkaus-lampuripalleroita.

Viesti Kirjoittaja Vinta »

Nimet esillä.
Entinen Varga

Chirana & Illusian
Avatar
Odea
Höpsö veitikka
Viestit: 5094
Liittynyt: Su Elo 31, 2008 8:55 am

Re: Hallavahukan Rakkaus-lampuripalleroita.

Viesti Kirjoittaja Odea »

Mine vois ottaa ton Rajattoman Rakkauden. :-----D
Vinta
Söi navetan kaksi nautaa
Viestit: 1106
Liittynyt: To Loka 09, 2008 12:45 pm
Paikkakunta: Tampere

Re: Hallavahukan Rakkaus-lampuripalleroita. Syntyvät 26.07.

Viesti Kirjoittaja Vinta »

Vielä mahdollisuus varata pentu ! :)
Entinen Varga

Chirana & Illusian
Kati
Kriisissä
Viestit: 865
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:25 am
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Hallavahukan Rakkaus-lampuripalleroita. Syntyvät 26.07.

Viesti Kirjoittaja Kati »

Mulle nyt tosiaan se narttu mistä puhuttiinkin ja nimeksi Palava Rakkaus :)
Vinta
Söi navetan kaksi nautaa
Viestit: 1106
Liittynyt: To Loka 09, 2008 12:45 pm
Paikkakunta: Tampere

Re: Hallavahukan Rakkaus-lampuripalleroita. Syntyvät 26.07.

Viesti Kirjoittaja Vinta »

Jeps, kirjoittelen muistiin ! ^^
Entinen Varga

Chirana & Illusian
Vinta
Söi navetan kaksi nautaa
Viestit: 1106
Liittynyt: To Loka 09, 2008 12:45 pm
Paikkakunta: Tampere

Re: Hallavahukan Rakkaus-lampuripalleroita. Syntyvät 26.07.

Viesti Kirjoittaja Vinta »

Sivuja saa alkaa laittelemaan jo ajoissakin. :)
Entinen Varga

Chirana & Illusian
Kati
Kriisissä
Viestit: 865
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:25 am
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Hallavahukan Rakkaus-lampuripalleroita. Syntyvät 26.07.

Viesti Kirjoittaja Kati »

En muista annoinko nää jo, mutta, Lana.
Vastaa Viestiin