Sijoitukset Kadi ja Leidi
-
tellu.
- Analysaattori
Sijoitukset Kadi ja Leidi
Usagin väki väheni yhdellä ja lisäänty kahdella. Nyt väki pitäisi jälleen vähentyä kahdella, sillä yksi on tulossa lisää. Lisäksi kaksi ajokoirapentua pitäisi saada esille myöskin. Päätin siis, että sijoitamme kaksi koiraa poies. Ja toivonkin että heille löytyykin sopiva sijoituskoti ja pysyvä. Kummatkin koirat ovat kisattuja. Mahdollista että myydäänkin.
Kuka haluaa, kenelle annetaan
En yleensä sijoita koiriani. Enkä kyllä myykkään. Sellaista vaihdetta ei ole sattunut kohdalleni. Mutta toivoisinkin nyt, että nämä kaksi kyseistä koiraa saisivat pysyän ja kisaavan kodin. Neiti ja herra voivat joko lähteä samaan kotiin tai eriin. Jos kiinnostuineita on, voidaan puhua myynkö vai sijoitanko koiran. Jos jompi kumpi koirasta nyt sijoitukseen lähtee -tulisi koira valioitua ainakin käyttövalioksi ja suorittaa BH -kokeen ennen pentueen syntymistä. Ja kun kummatkin näyttävästi pärjää kuvillaan näyttelyissä, toivoisin niiden valioituvan jonkin maan muotovalioksi. Pentueen teettämisestä puhutaan sitten omistajan kanssa. Mutta jos kuitenkin myyn koiran, tulee uusi omistaja luvata ettei koiraa myydä eteenpäin. Jos tilanne on se, ettei koira voi jäädäkkään kotiin -tulee se takaisin minulle.
Toivoisin että koirat pääsisivät kiinnostaviin koteihin. Ja että omistajilla olisi aikaa todellakin kisauttaa koiraa. Mutta kisautuksessa voin toki auttaa, varsinkin mäykyn ajokoeuralla. Koirien kodit pitää tuntea rotu ja rodun harrastukset. Esimerkiksi hirvikoiralla haukutetaan hirveä ja täten kisataan haukkukokeissa ja mäykyllä on sitten nämä ajokokeet ja luolat. Ja niinkuin jo olenkin maininnut varmaan useampaan otteeseen, kodit pitää olla pysyviä. Mutta jos sattuukin että koira ei voi enää uudella omistajalla olla -tulee se takaisin minulle. Lisäksi on varmaan selvääkin, ettei koiran tietoja muuteta, kuin vain kisakalenteria ja meriittilistaa.
Harmaa norjanhirvikoira Rimfrost Rå Blikk
Eli hirvikoirauros, Norjasta tuotu. Kuvat lähtevät mukaan, ne ovat piirretty ja ovat minun käsialaani. Ja toivoisinkin että niillä kisataan jatkossakin. Luonne on Sekhmentin kirjoittama. Ja luonteeltahan Kadi on huomionkipeä ja lempeä. Suku on täysin evm. -emä on Norjasta kotoisin ja isä Suomesta. Kisakalenterista löytyy kolme SERTiä. Täten herra onkin myös vPDKW-09. Kolme näyttelyä vielä käymättä, joihin on osallistuttu. Haukkukokeista puuttuu VOI -luokasta enää yksi ykkönen. Valioituu sen jälkeen. Osallistunut nyt ainakin kahteen ahukkukokeeseen. Mejässä Kadillä on kaksi ykköstä avoimesta luokasta ja yksi voittajaluokasta. Herra siis kisaa Suomessa jälkikisoissa. Mutta lisää herrasta löydätte sen sivuilta.
Karkeakarvainen mäyräkoira Usagin Pikku Leidi
Leidi on mäykkynarttu, Usagin evm. sukua. Leidin rinnanympärys on 37 cm ja painaa 9.3 kg. Veikeä neiti on riistanvärinen. Neiti on syntynyt syyskyyn 03. päivä vuonna 2008. Ja ikääntyy omaa tahtiansa. Kuvat neidillä on, piirretyt ja ovat minun käsialaani. Ja toivoisinkin että niillä kisataan jatkossakin. Luonne on melko lyhyt, kirjoitin sen itse. Luonnetta voi muokata miten haluaaa. Luonteeltaan neiti on kuitenkin itsevarma ja jääräpäinen, tarmoa täynnä oleva pikkupakkaus. Kisakalenterista löytyy neljä ykköstä ajokokkeista. Eli Pikku Leidi on Suomen käyttövalio. Leidi on päässyt vasta neljä kertaa näyttelykehään ja jokaisella kerralla tullut SERTi. Kisakalenterista ei muuten löydy muutakaan. Lisää Leidistä löydät sen sivuilta.
Kuka haluaa, kenelle annetaan
En yleensä sijoita koiriani. Enkä kyllä myykkään. Sellaista vaihdetta ei ole sattunut kohdalleni. Mutta toivoisinkin nyt, että nämä kaksi kyseistä koiraa saisivat pysyän ja kisaavan kodin. Neiti ja herra voivat joko lähteä samaan kotiin tai eriin. Jos kiinnostuineita on, voidaan puhua myynkö vai sijoitanko koiran. Jos jompi kumpi koirasta nyt sijoitukseen lähtee -tulisi koira valioitua ainakin käyttövalioksi ja suorittaa BH -kokeen ennen pentueen syntymistä. Ja kun kummatkin näyttävästi pärjää kuvillaan näyttelyissä, toivoisin niiden valioituvan jonkin maan muotovalioksi. Pentueen teettämisestä puhutaan sitten omistajan kanssa. Mutta jos kuitenkin myyn koiran, tulee uusi omistaja luvata ettei koiraa myydä eteenpäin. Jos tilanne on se, ettei koira voi jäädäkkään kotiin -tulee se takaisin minulle.
Toivoisin että koirat pääsisivät kiinnostaviin koteihin. Ja että omistajilla olisi aikaa todellakin kisauttaa koiraa. Mutta kisautuksessa voin toki auttaa, varsinkin mäykyn ajokoeuralla. Koirien kodit pitää tuntea rotu ja rodun harrastukset. Esimerkiksi hirvikoiralla haukutetaan hirveä ja täten kisataan haukkukokeissa ja mäykyllä on sitten nämä ajokokeet ja luolat. Ja niinkuin jo olenkin maininnut varmaan useampaan otteeseen, kodit pitää olla pysyviä. Mutta jos sattuukin että koira ei voi enää uudella omistajalla olla -tulee se takaisin minulle. Lisäksi on varmaan selvääkin, ettei koiran tietoja muuteta, kuin vain kisakalenteria ja meriittilistaa.
Harmaa norjanhirvikoira Rimfrost Rå Blikk
Eli hirvikoirauros, Norjasta tuotu. Kuvat lähtevät mukaan, ne ovat piirretty ja ovat minun käsialaani. Ja toivoisinkin että niillä kisataan jatkossakin. Luonne on Sekhmentin kirjoittama. Ja luonteeltahan Kadi on huomionkipeä ja lempeä. Suku on täysin evm. -emä on Norjasta kotoisin ja isä Suomesta. Kisakalenterista löytyy kolme SERTiä. Täten herra onkin myös vPDKW-09. Kolme näyttelyä vielä käymättä, joihin on osallistuttu. Haukkukokeista puuttuu VOI -luokasta enää yksi ykkönen. Valioituu sen jälkeen. Osallistunut nyt ainakin kahteen ahukkukokeeseen. Mejässä Kadillä on kaksi ykköstä avoimesta luokasta ja yksi voittajaluokasta. Herra siis kisaa Suomessa jälkikisoissa. Mutta lisää herrasta löydätte sen sivuilta.
Karkeakarvainen mäyräkoira Usagin Pikku Leidi
Leidi on mäykkynarttu, Usagin evm. sukua. Leidin rinnanympärys on 37 cm ja painaa 9.3 kg. Veikeä neiti on riistanvärinen. Neiti on syntynyt syyskyyn 03. päivä vuonna 2008. Ja ikääntyy omaa tahtiansa. Kuvat neidillä on, piirretyt ja ovat minun käsialaani. Ja toivoisinkin että niillä kisataan jatkossakin. Luonne on melko lyhyt, kirjoitin sen itse. Luonnetta voi muokata miten haluaaa. Luonteeltaan neiti on kuitenkin itsevarma ja jääräpäinen, tarmoa täynnä oleva pikkupakkaus. Kisakalenterista löytyy neljä ykköstä ajokokkeista. Eli Pikku Leidi on Suomen käyttövalio. Leidi on päässyt vasta neljä kertaa näyttelykehään ja jokaisella kerralla tullut SERTi. Kisakalenterista ei muuten löydy muutakaan. Lisää Leidistä löydät sen sivuilta.
LOPETTANUT!!
-
Sara
- Nakkisotilas
Re: Sijoitetaan Kadi ja Leidi
Harmaa norjanhirvikoiran Rimfrost Rå Blikk'in voisin ottaa uuteen virt.kenneliini. Kennelin sivut ovat vielä kesken joten ne voin antaa osoitteen sitten kun niistä jotakin löytyy. Kisanäyttöä ei ole näyttää, mutta vaatimustesi mukaan suorittaisimme BH'n, haukkuisimme käyttövalioksi ja nyt kun minulla on toinenkin koira pivikoissa niin näyttelyitä kierretään ahkerasti! Toki muitakin lajeja harrastamme ja yritän saada niistä jotain hyviä arvoja mutta pääsääntöisesti tärkeimmät ovat yllä mainitut. Koti olisi pysyvä ja aktiivinen.
// Jos olisi mahdollista niin yhden pentueen haluaisin teettää, mutta se ei ole ihan välttämätöntä.
// Jos olisi mahdollista niin yhden pentueen haluaisin teettää, mutta se ei ole ihan välttämätöntä.
-
tellu.
- Analysaattori
Sara
Onko sinulla miten kokemusta rodusta ?? Mutta ihan hyvältä kuulostaa ainakin tuo kisaaminen. Minkä rotuinen sinun nykyinen pivikokoirasi on ?? Sen verran Kadista vielä, että kisaa nyt haukkukokeissa VOI -luokassa siis. Ja olen ilmoittanut sitä nyt hiukan kisoihin. Kummatkin kuvat tulevat siis mukaan. Ottaisit koiran siis sijoitukseen, käy hyvin. Ja yksi pentue kuulostaa hyvältä. En vielä koiraa sinulle annan, haluan että kennelisi tulee ensin valmiiksi. Pidän kuitenkin sinut mielessä, jos muita varaajia tulee. Ja päivitän vielä nuo kaikki ilmoitetut kisat sen kalenteriin.
Onko sinulla miten kokemusta rodusta ?? Mutta ihan hyvältä kuulostaa ainakin tuo kisaaminen. Minkä rotuinen sinun nykyinen pivikokoirasi on ?? Sen verran Kadista vielä, että kisaa nyt haukkukokeissa VOI -luokassa siis. Ja olen ilmoittanut sitä nyt hiukan kisoihin. Kummatkin kuvat tulevat siis mukaan. Ottaisit koiran siis sijoitukseen, käy hyvin. Ja yksi pentue kuulostaa hyvältä. En vielä koiraa sinulle annan, haluan että kennelisi tulee ensin valmiiksi. Pidän kuitenkin sinut mielessä, jos muita varaajia tulee. Ja päivitän vielä nuo kaikki ilmoitetut kisat sen kalenteriin.
LOPETTANUT!!
-
Sara
- Nakkisotilas
^ IRL'issä tunnen harmajia jonkun verran, ja niiden kautta rotuun ihastuinkin. Tämän hetkinen pivikoni on samojedinkoira. Kiva jos Kadin saan, ja yritän sivut saada pikapuolin valmiiksi! Pikaisiin tapaamisiin siis (:
-
tellu.
- Analysaattori
Ylös päin. Kuka tahtoo omakseen Leidin ??
Leidille tuli juuri ROP -voitto. Ei olla lisätty kalenteriin.
Samoin Kadi toi kotiinsa SERTin ROPeineen. Lisäsin juuri.
Leidille tuli juuri ROP -voitto. Ei olla lisätty kalenteriin.
Samoin Kadi toi kotiinsa SERTin ROPeineen. Lisäsin juuri.
LOPETTANUT!!
-
tellu.
- Analysaattori
-
tellu.
- Analysaattori
Re: Sijoitetaan mäykky Leidi
Sara, onkos kennelin sivut jo valmiit ??
Leidi mahdollisesti myydään !!
Leidi mahdollisesti myydään !!
LOPETTANUT!!
-
Sara
- Nakkisotilas
Re: Myydään mäykky Leidi
^Melkein.
-
picolo
- Nakkisotilas
jos leidille ei muuta kotia löydy niin minulla olisi tarjota se uuteen kenneliin jossa kasvatetaan venäjäntoytä mutta muita rotuja otetaan mukaan. Koti olisi aktiivinen ja hyvästä ajokoe linjasta jatkettaisin ja pyörähdeltäisi varmaan myös tuola näyttelyissä myäs katsotaan jos siis jos ehtiin niin agility radalla. Kora olisi kennelin ensimmäinen joten sivun näyttöä ei ole ja sivut ovat vielä vähän aikaa kesken joten toivottavasti se haittaisi. Mutta siis pysyvä koti olisi tarjolla.
Elmäni on omistettu toitsuille!
-
tellu.
- Analysaattori
Sara, selevä. Lähettele osoitetta kun tulee valmiiksi. Picolo, en ole oikein varma. Uskon että odottelen vielä, jos on muita halukkaita. Eli mäykky Leidi on vielä tarjolla. Antaisin mielellään valmiiseen kenneliin. Nyt kun tuo Kadi lähtee puolivalmiiseen. Ja olisi kiva kuulla Picolo rotutuntemuksiasi ja kenneltoimintaa. Lisäksi kuinka pitkään olet virtuaalimaailmassa pyörinyt ?
LOPETTANUT!!
-
picolo
- Nakkisotilas
Siis mäyräkoirasta tiedän irl maailmassa ihan hyvin mutta virtuaali maailmassa on vielä joitain asioita auki. Olen siis aika uusi täällä virtuaali maailmassa. (Siis hevosten puolella on ollut joskus talli mutta ei ole enään). No kennel toiminta olis sellaista aika kisautavaa eli mahdollisemman paljon käytäisin kisoissa ja yritettäis saada käyttö valiota ja muotovaliota ja ehkä jos neidin kanssa TOKOa vaikka saataa olla vähän haastavampaa mäyräkoirankanssa mutta kaikkehan saa yritää. Sitten kennelissä ei sileen teetetä pentuja koko ajan vain aika harvakseen ja sileen, että koira jolle teetän olisi mahdollisimman hyvä luonteinen rakenteinen ja menestykäs
-
tellu.
- Analysaattori
-
picolo
- Nakkisotilas
Siis sivuni valmistuu heeti kun ulkoa asu ja pari kirjoitusta on valmiina. Ulkoasu on jo mutta koodaja huomas tehneen jonkun virheen ja hän autaa laitamaan ulkoasua. Mutta odotelaan.
-
tellu.
- Analysaattori
-
picolo
- Nakkisotilas
Re: M/S: kk. mäyräkoira vFIN KVA Usagin Pikku Leidi
Jos siis haluat myydä minulle Pikku Leidin niin kennelin sivut ovat: