Sijoitukseen landseeruros

Virtuaalikoirien myynti- ja ostopaikka.
Lansu_
Höpsö veitikka
Viestit: 5175
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 10:33 am

Sijoitukseen landseeruros

Viesti Kirjoittaja Lansu_ »

Sijoituskoirani landseeruros Gewiss Ära kaipaa uutta sijoituskotia. Aatu on huikeasti menestynyt ja toivoisinkin, että uusi omistaja koittaisi kysellä kuvia samasta paikasta jottai tarvitsisi ihan kokonaan aloittaa alusta. Googlettamalla löytyy luultavasti vielä lisää tuloksia pojalle. Suvusta ja muusta sanottakoon sen verran, että poika on Saksantuonti eli evm-sukuinen uros. Vakuusmaksu 400v€ (mikäli pentue teetetään tai jätetään teettämättä minun toimestani, hinta maksetaan takaisin, mutta jos innostuksesi loppuu ja palautat koiran, summa jää mulle). SIJOITUSKOTI MAHDOLLISESTI LÖYDETTY (Mykha?)

Aivan ensinnäkin haluan pitkäaikaisen kodin. On varsin sydäntä raastavaa kun lansuille ei tunnu löytyvän pysyviä koteja ja saan olla kokoajan etsimässä jollekin kasvatilleni uutta kotia, oma innostuskin virtuaalihomiin menee kun ketään ei tunnu samat rodut kiinnostavan ja kasvatteja ei saa kaupaksi. Mikäli et ole varma jaksatko pitää koiraa pidemmän aikaa itselläsi älä siis edes vaivaudu tarjoamaan kotia. Erityisen ahkeraa kisautusta en vaadi, molemmilla tulisi kilpailla ainakin vepessä - mielellään pari kisaa kuussa (tällä hetkellä vepekisoja järjestetään vähän pienen puoleisesti). Kuvia ei tarvitse olla välttämättä ollenkaan ja myös piirroskuvat käyvät hyvin.
When the hurricanes came for me
I could finally crash again
And that's how I became the sea
Avatar
Edith
Ei riitä.
Viestit: 374
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 10:00 am

Re: Myydään ja sijoitukseen landseereita

Viesti Kirjoittaja Edith »

Olen edelleen ottamassa Aatua - kuvalupapyyntö lähti vissiin 11 päivää sitten, vastausta ei ole tullut. :| No, odotellaan..
  • não há bela sem senão
MYKHA > EDITH
Lilla
Nakkisotilas
Viestit: 297
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 7:29 am
Paikkakunta: Oulu

Re: Myydään ja sijoitukseen landseereita

Viesti Kirjoittaja Lilla »

Näin Aatun entisenä omistajana sanon. Itse sain myöntävän vastauksen kuvalupapyyntöön muutamassa päivässä, ei mennyt kauaa.
Toivottavasti Aatu ja Ariel saavat hyvät kodit. (:
You saved my life, now maybe it's my time to save yours
Lansu_
Höpsö veitikka
Viestit: 5175
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 10:33 am

Re: Myydään ja sijoitukseen landseereita

Viesti Kirjoittaja Lansu_ »

Toivotaan että Mykha saa sen vastauksen. Itse olen tuonne kaksi kertaa mailannut, mutta kummallakaan kerralla ei ole vastausta tullut jostain syystä.

Edit / Nostellaas tätä. Samalla ilmoitan että Ariel on poistunut myynnistä. Pohdinnan jälkeen päätin jättää tytön Meripelastajaan. :)
When the hurricanes came for me
I could finally crash again
And that's how I became the sea
Vastaa Viestiin