Jailbreak A - gronttulapsoset! // SYNTYY 15.08.2009!
- Mimmu
- Nostaa rautaa
- Viestit: 936
- Liittynyt: Su Kesä 22, 2008 11:31 am
- Paikkakunta: Tampere
Jailbreak A - gronttulapsoset! // SYNTYY 15.08.2009!
Eli nyt olisi tulossa siis minun ensimmäinen pentueeni. Jailbreakin A - gronttulapsoset
Pentueen emänä toimii Abbervail Dream's Raggedy Anne (evm).
Pentueen isäksi valitsin oman uroksen, BH Jk3 SchH3 vFIN KVA vFIN TVA Tk4 vPVA VAVA RH-E RH-F B vNW-08 Men's Far Away, tutummin Varri.
Varri on menenstynyt enenmmän käyttöpuolella, mutta muutama SERTikin pojalta löytyy. Yksi SERTiä vailla muotovalionarvosta (LT). Varri on siis agilityvalio, paimennusvalio, tottelevaisuusvalio sekä käyttövalio. Ennen pentujen syntymistä Varrille on tarkoitus kisata maastoestevalio. Varrilla on myös muutamia pisteitä flyballista sekä koiratanssista.
Kummatkin vanhemmista ovat evm-sukuisia.
Tottakai on myös mahdollisuus ottaa tästä pentueesta sijoituskoira. Jos otat tästä sijoituskoiran, niin omistajalta toivon erinomaisesti aktiivisuutta kisakentillä, mutta myös kuulumisia Jailbreakin vieraskirjaan.
Mikäli olet kiinnostunut tästä pentueesta niin kerro viestissäsi millaisia suunnitelmia kisakentille on tulevaisuudessa kasvattini varalle, olisitko kiinnostunut käyttämään tulevaisuudessa jalostuksessa, haluatko uroksen vai nartun, antakaa kisanäyttöä sekä millaiseen kotiin pentu olisi menossa jne... Kyllä te nyt tiedätte! :D
PENTUJEN SYNTYMÄPÄIVÄ ON 15.08.2009. Rekisteröin pennut itse ja lähettelen teille pentujen rekisterinumerot itse yksityisviestillä!
Pennut luovutetaan vain aktiivisiin ja kisaaviin koteihin.
VARAAJAT - 4/4
Mimmu - uros - Jailbreak - Jailbreak Acrylic Dealer
Kati - uros - High Wish - Jailbreak Abaca Dawn
Miira - uros - Copel - Jailbreak Ability Entrance
Wolfie - uros - Bakemono - Jailbreak Alpha Rotation
Pentueen emänä toimii Abbervail Dream's Raggedy Anne (evm).
Pentueen isäksi valitsin oman uroksen, BH Jk3 SchH3 vFIN KVA vFIN TVA Tk4 vPVA VAVA RH-E RH-F B vNW-08 Men's Far Away, tutummin Varri.
Varri on menenstynyt enenmmän käyttöpuolella, mutta muutama SERTikin pojalta löytyy. Yksi SERTiä vailla muotovalionarvosta (LT). Varri on siis agilityvalio, paimennusvalio, tottelevaisuusvalio sekä käyttövalio. Ennen pentujen syntymistä Varrille on tarkoitus kisata maastoestevalio. Varrilla on myös muutamia pisteitä flyballista sekä koiratanssista.
Kummatkin vanhemmista ovat evm-sukuisia.
Tottakai on myös mahdollisuus ottaa tästä pentueesta sijoituskoira. Jos otat tästä sijoituskoiran, niin omistajalta toivon erinomaisesti aktiivisuutta kisakentillä, mutta myös kuulumisia Jailbreakin vieraskirjaan.
Mikäli olet kiinnostunut tästä pentueesta niin kerro viestissäsi millaisia suunnitelmia kisakentille on tulevaisuudessa kasvattini varalle, olisitko kiinnostunut käyttämään tulevaisuudessa jalostuksessa, haluatko uroksen vai nartun, antakaa kisanäyttöä sekä millaiseen kotiin pentu olisi menossa jne... Kyllä te nyt tiedätte! :D
PENTUJEN SYNTYMÄPÄIVÄ ON 15.08.2009. Rekisteröin pennut itse ja lähettelen teille pentujen rekisterinumerot itse yksityisviestillä!
Pennut luovutetaan vain aktiivisiin ja kisaaviin koteihin.
VARAAJAT - 4/4
Mimmu - uros - Jailbreak - Jailbreak Acrylic Dealer
Kati - uros - High Wish - Jailbreak Abaca Dawn
Miira - uros - Copel - Jailbreak Ability Entrance
Wolfie - uros - Bakemono - Jailbreak Alpha Rotation
- Mimmu
- Nostaa rautaa
- Viestit: 936
- Liittynyt: Su Kesä 22, 2008 11:31 am
- Paikkakunta: Tampere
-
Kati
- Kriisissä
- Viestit: 865
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:25 am
- Paikkakunta: Tampere
- Viesti:
Re: Jailbreak A - gronttulapsoset!
Kääkapuaiik. Mua kiinnostais hurrrrjan paljon ja taidan nyt sortuakkin jopa tähän 8D Elikkä siis HWhen pääsisi asustamaan ja harrastamaan näyttöä ja käyttöä muiden matkassa, kisa näyttöä näkeekin sieltä kalentereista. Vähän laiskahko on kyllä nyt tullut oltua omien IRL kiireiden vuoksi mutta kyllä se tästä ;> Mikäli pentu meille lähtisi voisin ensin kuvia katsella ja sitten pohtia enempi sukupuolta? :)
- Mimmu
- Nostaa rautaa
- Viestit: 936
- Liittynyt: Su Kesä 22, 2008 11:31 am
- Paikkakunta: Tampere
Re: Jailbreak A - gronttulapsoset!
Tottkai Katille lähtee pentu tästä. Kisanäyttö näytti tosi hyvältä. Ja tiedän, että kisaat pentua hyvin.
Tuleeko muita kiinnostuneita?
Pennut luultavasti syntyy heinäkuun lopulla/elokuun alussa.
Tuleeko muita kiinnostuneita?
Pennut luultavasti syntyy heinäkuun lopulla/elokuun alussa.
- Mimmu
- Nostaa rautaa
- Viestit: 936
- Liittynyt: Su Kesä 22, 2008 11:31 am
- Paikkakunta: Tampere
Re: Jailbreak A - gronttulapsoset!
Nostellaas tätäkin.
Minimissään yksi varaus otetaan vielä vastaan. Onko kiinnostuneita.
Minimissään yksi varaus otetaan vielä vastaan. Onko kiinnostuneita.
- Mimmu
- Nostaa rautaa
- Viestit: 936
- Liittynyt: Su Kesä 22, 2008 11:31 am
- Paikkakunta: Tampere
- Mimmu
- Nostaa rautaa
- Viestit: 936
- Liittynyt: Su Kesä 22, 2008 11:31 am
- Paikkakunta: Tampere
Re: Jailbreak A - gronttulapsoset! // NIMET!
NOSTO! Kyllä nyt vielä yksi kiinnostunut löytyy!
// NIMET:
Jailbreak Acrylic Dealer Mimmu
Jailbreak Abaca Dawn Kati
Jailbreak Ability Entrance Miira
// NIMET:
Jailbreak Acrylic Dealer Mimmu
Jailbreak Abaca Dawn Kati
Jailbreak Ability Entrance Miira
-
Kati
- Kriisissä
- Viestit: 865
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:25 am
- Paikkakunta: Tampere
- Viesti:
Re: Jailbreak A - gronttulapsoset! // NIMET!
mun pennuksi Jailbreak Abaca Dawn :)
- Mimmu
- Nostaa rautaa
- Viestit: 936
- Liittynyt: Su Kesä 22, 2008 11:31 am
- Paikkakunta: Tampere
Re: Jailbreak A - gronttulapsoset! // NIMET!
Selvä kati sinulla tuo nimi. Oletkos jo ehtinyt katsella kuvia? Myös piirretty käy erinomaisesti! Katsellaan syntymäpäivää myöhemmin.
YKSI VARAUS OTETAAN VIELÄ! Ketä kiinnostaisi vielä yksi musta belgialainen?
YKSI VARAUS OTETAAN VIELÄ! Ketä kiinnostaisi vielä yksi musta belgialainen?
-
Miira
- Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
- Viestit: 557
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 1:09 pm
- Paikkakunta: Jyväskylä
- Viesti:
Re: Jailbreak A - gronttulapsoset! // NIMET!
Lähtisikö meille Copeliin uros pupsi? Kisattaisiin ahkerasti ainakin pk-lajeissa, paimennuksessa ja jonkin verran tokossa ja agilityssä. Kisanäyttönä esimerkiksi Elli ja Toto sekä suurimmaksi osaksi kisaamani Kiki. Samalla toimivat sivunäyttönä :) Kyselen myös heti tässä, voisiko poikaa käyttää yhden pentueen jalostukseen sitten tulevaisuudessa?
Kuvista en ole vielä aivan varma ja jos pentu meille lähtee, niin kyselenkin sinulta mielipidettä tähän asiaan. Ensimäinen ja toinen vaihtoehto. Molemmista koirista löytyy lisää kuvia pari kappaletta :)
Pentu saisi meiltä kyllä ehdottomasti pysyvän ja aktiivisen kodin.
Kuvista en ole vielä aivan varma ja jos pentu meille lähtee, niin kyselenkin sinulta mielipidettä tähän asiaan. Ensimäinen ja toinen vaihtoehto. Molemmista koirista löytyy lisää kuvia pari kappaletta :)
Pentu saisi meiltä kyllä ehdottomasti pysyvän ja aktiivisen kodin.
and you can tell me all your thoughts about the stars that fill the moonlight skies
- Mimmu
- Nostaa rautaa
- Viestit: 936
- Liittynyt: Su Kesä 22, 2008 11:31 am
- Paikkakunta: Tampere
Re: Jailbreak A - gronttulapsoset! // NIMET!
Miiralle kyllä pentu lähtee! Kisanäyttkökin oli erittäin lupaavaa! Ensimmäiset olivan enemmän minun mieleeni, mutta päätöshän on sinun. Ja tottakai voit käyttää pentua sitten myöhemmin jalostukseenkin :)
Saisinko vielä nimen?
Saisinko vielä nimen?
- Mimmu
- Nostaa rautaa
- Viestit: 936
- Liittynyt: Su Kesä 22, 2008 11:31 am
- Paikkakunta: Tampere
Re: Jailbreak A - gronttulapsoset! // NIMET!
Olen ajatellut pentueiden syntymäpäivää 15.08.2009. Käykö se kaikille. Ja sivuja saa alkaa jo tekemään :)
-
Kati
- Kriisissä
- Viestit: 865
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:25 am
- Paikkakunta: Tampere
- Viesti:
Re: Jailbreak A - gronttulapsoset! // KATI & MIIRA!
Tuo syntymäpvä käy ainakin mulle oikein hyvin. Sivuja saat alku viikosta kun palaudun kotiin omalle koneelle ;> Kuvatkin on joo.
- Mimmu
- Nostaa rautaa
- Viestit: 936
- Liittynyt: Su Kesä 22, 2008 11:31 am
- Paikkakunta: Tampere
Re: Jailbreak A - gronttulapsoset! // MIIRA!
Hyvä! Ja sivuja sitten mieluiten kaksi viikkoa pentujen syntymästä.
-
Miira
- Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
- Viestit: 557
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 1:09 pm
- Paikkakunta: Jyväskylä
- Viesti:
Re: Jailbreak A - gronttulapsoset! // MIIRA!
Käy hyvin syntymäaika. Väsään tässä sivujen alkua samantien.. :)
// Rico esittäytyy vielä ilman luonnetta kylläkin, mutta se ilmestyy varmasti kuukauden aikana.
// Rico esittäytyy vielä ilman luonnetta kylläkin, mutta se ilmestyy varmasti kuukauden aikana.
and you can tell me all your thoughts about the stars that fill the moonlight skies
