Jailbreak A - gronttulapsoset! // SYNTYY 15.08.2009!

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Avatar
Mimmu
Nostaa rautaa
Viestit: 936
Liittynyt: Su Kesä 22, 2008 11:31 am
Paikkakunta: Tampere

Jailbreak A - gronttulapsoset! // SYNTYY 15.08.2009!

Viesti Kirjoittaja Mimmu »

Eli nyt olisi tulossa siis minun ensimmäinen pentueeni. Jailbreakin A - gronttulapsoset

Pentueen emänä toimii Abbervail Dream's Raggedy Anne (evm).

Pentueen isäksi valitsin oman uroksen, BH Jk3 SchH3 vFIN KVA vFIN TVA Tk4 vPVA VAVA RH-E RH-F B vNW-08 Men's Far Away, tutummin Varri.
Varri on menenstynyt enenmmän käyttöpuolella, mutta muutama SERTikin pojalta löytyy. Yksi SERTiä vailla muotovalionarvosta (LT). Varri on siis agilityvalio, paimennusvalio, tottelevaisuusvalio sekä käyttövalio. Ennen pentujen syntymistä Varrille on tarkoitus kisata maastoestevalio. Varrilla on myös muutamia pisteitä flyballista sekä koiratanssista.

Kummatkin vanhemmista ovat evm-sukuisia.

Tottakai on myös mahdollisuus ottaa tästä pentueesta sijoituskoira. Jos otat tästä sijoituskoiran, niin omistajalta toivon erinomaisesti aktiivisuutta kisakentillä, mutta myös kuulumisia Jailbreakin vieraskirjaan.

Mikäli olet kiinnostunut tästä pentueesta niin kerro viestissäsi millaisia suunnitelmia kisakentille on tulevaisuudessa kasvattini varalle, olisitko kiinnostunut käyttämään tulevaisuudessa jalostuksessa, haluatko uroksen vai nartun, antakaa kisanäyttöä sekä millaiseen kotiin pentu olisi menossa jne... Kyllä te nyt tiedätte! :D

PENTUJEN SYNTYMÄPÄIVÄ ON 15.08.2009. Rekisteröin pennut itse ja lähettelen teille pentujen rekisterinumerot itse yksityisviestillä!

Pennut luovutetaan vain aktiivisiin ja kisaaviin koteihin.

VARAAJAT - 4/4
Mimmu - uros - Jailbreak - Jailbreak Acrylic Dealer
Kati - uros - High Wish - Jailbreak Abaca Dawn
Miira - uros - Copel - Jailbreak Ability Entrance
Wolfie - uros - Bakemono - Jailbreak Alpha Rotation
Avatar
Mimmu
Nostaa rautaa
Viestit: 936
Liittynyt: Su Kesä 22, 2008 11:31 am
Paikkakunta: Tampere

Re: Jailbreak A - gronttulapsoset!

Viesti Kirjoittaja Mimmu »

eikö ketään kiinnosta gronttupupsi?
Kati
Kriisissä
Viestit: 865
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:25 am
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Jailbreak A - gronttulapsoset!

Viesti Kirjoittaja Kati »

Kääkapuaiik. Mua kiinnostais hurrrrjan paljon ja taidan nyt sortuakkin jopa tähän 8D Elikkä siis HWhen pääsisi asustamaan ja harrastamaan näyttöä ja käyttöä muiden matkassa, kisa näyttöä näkeekin sieltä kalentereista. Vähän laiskahko on kyllä nyt tullut oltua omien IRL kiireiden vuoksi mutta kyllä se tästä ;> Mikäli pentu meille lähtisi voisin ensin kuvia katsella ja sitten pohtia enempi sukupuolta? :)
Avatar
Mimmu
Nostaa rautaa
Viestit: 936
Liittynyt: Su Kesä 22, 2008 11:31 am
Paikkakunta: Tampere

Re: Jailbreak A - gronttulapsoset!

Viesti Kirjoittaja Mimmu »

Tottkai Katille lähtee pentu tästä. Kisanäyttö näytti tosi hyvältä. Ja tiedän, että kisaat pentua hyvin.

Tuleeko muita kiinnostuneita?


Pennut luultavasti syntyy heinäkuun lopulla/elokuun alussa.
Avatar
Mimmu
Nostaa rautaa
Viestit: 936
Liittynyt: Su Kesä 22, 2008 11:31 am
Paikkakunta: Tampere

Re: Jailbreak A - gronttulapsoset!

Viesti Kirjoittaja Mimmu »

Nostellaas tätäkin.

Minimissään yksi varaus otetaan vielä vastaan. Onko kiinnostuneita.
Avatar
Mimmu
Nostaa rautaa
Viestit: 936
Liittynyt: Su Kesä 22, 2008 11:31 am
Paikkakunta: Tampere

Re: Jailbreak A - gronttulapsoset!

Viesti Kirjoittaja Mimmu »

nosto!
Avatar
Mimmu
Nostaa rautaa
Viestit: 936
Liittynyt: Su Kesä 22, 2008 11:31 am
Paikkakunta: Tampere

Re: Jailbreak A - gronttulapsoset! // NIMET!

Viesti Kirjoittaja Mimmu »

NOSTO! Kyllä nyt vielä yksi kiinnostunut löytyy!

// NIMET:

Jailbreak Acrylic Dealer Mimmu
Jailbreak Abaca Dawn Kati
Jailbreak Ability Entrance Miira
Kati
Kriisissä
Viestit: 865
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:25 am
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Jailbreak A - gronttulapsoset! // NIMET!

Viesti Kirjoittaja Kati »

mun pennuksi Jailbreak Abaca Dawn :)
Avatar
Mimmu
Nostaa rautaa
Viestit: 936
Liittynyt: Su Kesä 22, 2008 11:31 am
Paikkakunta: Tampere

Re: Jailbreak A - gronttulapsoset! // NIMET!

Viesti Kirjoittaja Mimmu »

Selvä kati sinulla tuo nimi. Oletkos jo ehtinyt katsella kuvia? Myös piirretty käy erinomaisesti! Katsellaan syntymäpäivää myöhemmin.

YKSI VARAUS OTETAAN VIELÄ! Ketä kiinnostaisi vielä yksi musta belgialainen?
Miira
Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
Viestit: 557
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 1:09 pm
Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti:

Re: Jailbreak A - gronttulapsoset! // NIMET!

Viesti Kirjoittaja Miira »

Lähtisikö meille Copeliin uros pupsi? Kisattaisiin ahkerasti ainakin pk-lajeissa, paimennuksessa ja jonkin verran tokossa ja agilityssä. Kisanäyttönä esimerkiksi Elli ja Toto sekä suurimmaksi osaksi kisaamani Kiki. Samalla toimivat sivunäyttönä :) Kyselen myös heti tässä, voisiko poikaa käyttää yhden pentueen jalostukseen sitten tulevaisuudessa?

Kuvista en ole vielä aivan varma ja jos pentu meille lähtee, niin kyselenkin sinulta mielipidettä tähän asiaan. Ensimäinen ja toinen vaihtoehto. Molemmista koirista löytyy lisää kuvia pari kappaletta :)

Pentu saisi meiltä kyllä ehdottomasti pysyvän ja aktiivisen kodin.
and you can tell me all your thoughts about the stars that fill the moonlight skies
Avatar
Mimmu
Nostaa rautaa
Viestit: 936
Liittynyt: Su Kesä 22, 2008 11:31 am
Paikkakunta: Tampere

Re: Jailbreak A - gronttulapsoset! // NIMET!

Viesti Kirjoittaja Mimmu »

Miiralle kyllä pentu lähtee! Kisanäyttkökin oli erittäin lupaavaa! Ensimmäiset olivan enemmän minun mieleeni, mutta päätöshän on sinun. Ja tottakai voit käyttää pentua sitten myöhemmin jalostukseenkin :)

Saisinko vielä nimen?
Avatar
Mimmu
Nostaa rautaa
Viestit: 936
Liittynyt: Su Kesä 22, 2008 11:31 am
Paikkakunta: Tampere

Re: Jailbreak A - gronttulapsoset! // NIMET!

Viesti Kirjoittaja Mimmu »

Olen ajatellut pentueiden syntymäpäivää 15.08.2009. Käykö se kaikille. Ja sivuja saa alkaa jo tekemään :)
Kati
Kriisissä
Viestit: 865
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:25 am
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Jailbreak A - gronttulapsoset! // KATI & MIIRA!

Viesti Kirjoittaja Kati »

Tuo syntymäpvä käy ainakin mulle oikein hyvin. Sivuja saat alku viikosta kun palaudun kotiin omalle koneelle ;> Kuvatkin on joo.
Avatar
Mimmu
Nostaa rautaa
Viestit: 936
Liittynyt: Su Kesä 22, 2008 11:31 am
Paikkakunta: Tampere

Re: Jailbreak A - gronttulapsoset! // MIIRA!

Viesti Kirjoittaja Mimmu »

Hyvä! Ja sivuja sitten mieluiten kaksi viikkoa pentujen syntymästä.
Miira
Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
Viestit: 557
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 1:09 pm
Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti:

Re: Jailbreak A - gronttulapsoset! // MIIRA!

Viesti Kirjoittaja Miira »

Käy hyvin syntymäaika. Väsään tässä sivujen alkua samantien.. :)

// Rico esittäytyy vielä ilman luonnetta kylläkin, mutta se ilmestyy varmasti kuukauden aikana.
and you can tell me all your thoughts about the stars that fill the moonlight skies
Vastaa Viestiin