Kaksi Suomenlapinkoira pentua etsii kotia

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Pumpulitassu
Alkupalat
Viestit: 7
Liittynyt: Ma Heinä 20, 2009 6:35 pm
Viesti:

Kaksi Suomenlapinkoira pentua etsii kotia

Viesti Kirjoittaja Pumpulitassu »

Virtuaalikennel Pumpulitassuun syntyi 9. heinäkuuta kolme suloista Suomenlapinkoira pentua. Kaksi (uros ja narttu) niistä nyt etsii mieluiten pysyvää ja rakastavaa kotia. Pennut muuttavat uusiin koteihin 9. syyskuuta ja sivut pitää tehdä 2 viikon sisällä valmiiksi. Pentujen mukana tulee kuvat ja lyhyehkö luonne. Jos kiinnostuit, lähetä sähköpostia osoitteeseen mira_96@luukku.com, kirjoita Pumpulitassun vieraskirjaan, tai tähän topaan. Nimiä voi vaihtaa, mutta mieluiten ei.
Pumpulitassu
Alkupalat
Viestit: 7
Liittynyt: Ma Heinä 20, 2009 6:35 pm
Viesti:

Re: Kaksi Suomenlapinkoira pentua etsii kotia

Viesti Kirjoittaja Pumpulitassu »

Jäävätkö nämä pennut ilman kotia? :(
Pumpulitassu
Alkupalat
Viestit: 7
Liittynyt: Ma Heinä 20, 2009 6:35 pm
Viesti:

Re: Kaksi Suomenlapinkoira pentua etsii kotia

Viesti Kirjoittaja Pumpulitassu »

Giselle löysi itselleen kodin, Fredrik vielä vapaana. :)
Pumpulitassu
Alkupalat
Viestit: 7
Liittynyt: Ma Heinä 20, 2009 6:35 pm
Viesti:

Re: Kaksi Suomenlapinkoira pentua etsii kotia

Viesti Kirjoittaja Pumpulitassu »

up
Vastaa Viestiin