Bostoninterrieri pentuja

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Sintsu
Epätoivoinen katse
Viestit: 440
Liittynyt: La Kesä 14, 2008 5:29 pm

Bostoninterrieri pentuja

Viesti Kirjoittaja Sintsu »

Nyt on tullut aika Piksin ensimmäiselle pentueelle. Rotuna on bostoninterrieri, virtuaalimaailmassa tällä hetkellä aika harvinainen rotu. Pentujen määrä ja sukupuolet on arvottu ja pennuille saa minun piirtämäni kuvat mukaan. Toivoisin että pentueen kaikki pennut saisivat piirroskuvat, mutta en kiellä jos joku haluaa koirallensa valokuvat.

Emänä on brindle bostoninarttuni Little Lady Lucinda. Lucy on iloinen ja leikkisä, ihana tyttönen. Tittelirivi Lucylla ei ole mikään kovin pitkä, mutta se on flyballvalio eli vFBV ja lisäksi se on suorittanut BH kokeen hyväksytysti. Näyttelyissä Lucy on saanut kolme SERTiä, yhden CACIBin ja lisäksi se oli vRUSW-07. Muuten se on saanut enimmäkseen EH:ta. Tokossa sillä on yksi I-palkinto ALO luokasta.

Isänä toimii brindle evm. koira Huzzle's Eagle Owl. Hook on näyttelyissä hyvin menestynyt, EH:ta ja ERI:ä saanut uros. Se ei ole vielä minkään maan valio, mutta ystävällinen ja hyväluonteinen poika. Agility kentillä Hook on hankkinut menestystä ja valioitui juuri vähän aikaa sitten. Lisäksi se on mukana pelastuskoiratoiminnassa emäntänsä kanssa.

30.7. Lucy on astutettu, saa nähdä miten kävi. Pennut syntyvät luultavasti noin viikon kuluttua.

9.8. Neljä tervettä pentua syntyi maailmaan, kaksi urosta ja kaksi narttua.
Alla on kuva pennuista, vasemmalta oikealle: 1. uros, 2. narttu, 3. uros, 4. narttu.
Kuva
Urokset ovat löytäneet omistajansa, mutta nartut ovat vielä vapaana ja toivoisin että niillekin löytyisi ottajansa, mutta jos ei, niiin sitten ne pääsevät evm. koteihin.

Nimiteemana on tällä kertaa "Ötökät", toivottavasti se sopii. Minusta muutamat olivat aika hauskoja, jotenkin bostoneille sopivia. Jos mielestä ei löydy niin eikun hyönteiskirjoja tutkimaan.
Piksin...
Ampiainen
Herhiläinen
Hopeaseppä
Horsmakirppa
Juovalude
Jymyjäärä Sintsu
Kalmankuoriainen
Kaskas
Kärsäkäs
Leppäkerttu
Malluainen
Mauriainen
Neitoperhonen
Pihtihäntä
Puuntuhooja
Pääkallokiitäjä
Ritariperhonen
Sarvijaakko
Sarvikuonokas
Sinisiipi
Sontiainen
Surviainen
Tamminkainen
Tiikerikehrääjä
Torakka
Turilas picolo



Pennunottajille minulla ei ole mitään erikoisvaatimuksia, näitä perusasioita vain. Listaan ne nyt tähän lyhyesti, mutta jos haluaa niin Piksin kasvatus-sivulta voi käydä lueskelemassa tarkemmin.
*Pennun tulee saada omat sivut.
*Pennun kanssa tulee kisata jonkun verran.
*Jos joudut luopumaan pennusta, ilmoita ensin minulle.
*Kertoile välillä pennun kuulumisia, ilmoita jos aiot tehdä sillä pentueen.
picolo
Nakkisotilas
Viestit: 233
Liittynyt: Ti Heinä 07, 2009 10:28 am

Re: Bostoninterrieri pentuja

Viesti Kirjoittaja picolo »

Joo mulla on kiinostusta. ;=)
Elmäni on omistettu toitsuille!
Sintsu
Epätoivoinen katse
Viestit: 440
Liittynyt: La Kesä 14, 2008 5:29 pm

Re: Bostoninterrieri pentuja

Viesti Kirjoittaja Sintsu »

Minne pentu menisi ja minkälaista kisautusta olet ajatellut? Ja haluat ilmeisesti piirroskuvat? Koneella vai käsin piirretyt mieluummin?
picolo
Nakkisotilas
Viestit: 233
Liittynyt: Ti Heinä 07, 2009 10:28 am

Re: Bostoninterrieri pentuja

Viesti Kirjoittaja picolo »

No pentutulisi toitsulaan. (en ole saanut vielä ulkoaasua joten sivut eivät ole valmiina.) Eli kävisimme aika paljon kilpailuissa. Lajeja olisi TOKO, agility ja näyttely.

Sitten se kuva homma kummin tulee rodun omaisempi koira?? Siis konella vai käsin??
Elmäni on omistettu toitsuille!
Sintsu
Epätoivoinen katse
Viestit: 440
Liittynyt: La Kesä 14, 2008 5:29 pm

Re: Bostoninterrieri pentuja

Viesti Kirjoittaja Sintsu »

Tuolle toiselle urokselle olen jo kuvan piirtänyt, ota vaan jos haluat pojan ja tuo kuva kelpaa, mutta tyttöä olen juuri piirtämässä koneella. Ja tuohon pojan kuvaankin on mahdollista tehdä tausta jos haluat. En oikein tiedä tuleeko kummin rodunomaisempi, käsin vai koneella.
Nimet on tuolla ekassa viestissä sieltä voit valita. Luovutusikäisiä pennut ovat 16.8. ja sen jälkeen voi alkaa kisata.
picolo
Nakkisotilas
Viestit: 233
Liittynyt: Ti Heinä 07, 2009 10:28 am

Re: Bostoninterrieri pentuja

Viesti Kirjoittaja picolo »

No meileppäs lähtee tollainen Turilas poika
Elmäni on omistettu toitsuille!
picolo
Nakkisotilas
Viestit: 233
Liittynyt: Ti Heinä 07, 2009 10:28 am

Re: Bostoninterrieri pentuja

Viesti Kirjoittaja picolo »

Mikä on kasvatti nimesi?? siis kun valitsin Turilas nimen niin onko se Piksin Turilas??
Elmäni on omistettu toitsuille!
Sintsu
Epätoivoinen katse
Viestit: 440
Liittynyt: La Kesä 14, 2008 5:29 pm

Re: Bostoninterrieri pentuja

Viesti Kirjoittaja Sintsu »

On, Piksin Turilas. Otatko tuon kuvan, vai haluatko että piirrän uuden, käsin tai koneella? Ja haluatko tuohon kuvaan taustan? Ja minkälaisen?
picolo
Nakkisotilas
Viestit: 233
Liittynyt: Ti Heinä 07, 2009 10:28 am

Re: Bostoninterrieri pentuja

Viesti Kirjoittaja picolo »

Joo tuo kuva käy. Tastulla ei ole väliä jonku hiekka pohja alle yms,
Elmäni on omistettu toitsuille!
Vastaa Viestiin