O: bokserinarttu

Virtuaalikoirien myynti- ja ostopaikka.
Svea
Kanada
Viesti:

O: bokserinarttu

Viesti Kirjoittaja Svea »

Nyt olisi yhdelle nuorelle bokserinartulle tilaa Kenwardissa. Ei tarvitse olla välttämättä suvullinen, vaikka sekin plussaa ja mieluiten toki mahdollisimman vähän kisannut, koska itse ihan mieluusti kilpailen koirieni kanssa. Tuloksia saa kuitenkin olla jne. Narttua käytetään mahdollisesti jalostukseen kisamenestyksestä riippuen jollakin hyvällä uroksella ja sen takia toivoisin, että suku ei ole mitenkään ihan älyttömän yleinen, jos sukua on ollenkaan. Aikaisempia pentueita ei saa olla.

Kilpailunäyttöä voi katsoa esimerkiksi täältä ja nykyisten koirien sivut näyttävät pääasiassa tältä. Kilpailemisessa minulla on ensisijassa palveluskoiralajit, toko, agility jne, mutta myös näyttelyissä käydään ahkerasti ja pyritään valioitumaan useimmista lajeista, joissa kilpailemme. Koira tulisi luultavasti saamaan minulta nuoren nartun kuvat, joita voin vilauttaa mahdollisesti myöhemmin, kun olen saanut ladattua kuvat koneelle jne.
Susityttö
Höpsö veitikka

Re: O: bokserinarttu

Viesti Kirjoittaja Susityttö »

Voisin nyt vinkkailla tän meijjän tulevan boksupentueen, vaikka en tiedä kiinnostaako sua pentu. (:
Emänä toimii BH Jk1 Vk2 SchH3 vFIN KVA* vSWEW-07 vGBRW-07 Abbey of Music ja isänä on evm. uros koska emällä on pitkä suku takana ja kyllä tämä suku on omasta mielestäni jonkun verran yleinen, mutta itse en ainakaan kiellä jalostuskäyttöä. Pentueen ajankohta tulee olemaan joskus syksyllä.
Svea
Kanada
Viesti:

Re: O: bokserinarttu

Viesti Kirjoittaja Svea »

Jos ei muita boksereita ilmaannu, niin tottahan toki olisin kiinnostunut myös pennusta, joten katsellaan tässä vielä lähempänä tuota pentueen ajankohtaa. :)
Vastaa Viestiin