Petite's Fox & Happy -pentue (2 tolleri pentuetta tulossa)

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Jenna
Kanada

Petite's Fox & Happy -pentue (2 tolleri pentuetta tulossa)

Viesti Kirjoittaja Jenna »

Petite's kenneliin on syntymässä alkutalvesta (10.09.2009) toinen tolleri pentue. Pentueella tulee olemaan teema nimissä Fox. Aikaisemmista suunnitelmista poiketenn pentueen isä on vaihtunut!

Pentueen emä on
Dreamerin Viilee Metsästäjä "Vire"
Vire on hitaasti kehittyvä, mutta erittäin mukavan luonteen omistava nuori narttu. Virellä on vFIN JVA arvo kerättynä eli tarkan nenän tyttönen omistaa. Virellä on myös NOU1 eli taipumuskoe hyväksytty. Näyttelystä 4*EH 1*ROP-pentu. Viren suku on täysin vieraita koiria täynnä.

Pentueen isäksi olen valinnut jo edesmenneen uroksen. Eli keinosiemennys tulee tapahtumaan. Isänä on Foxy Nova's Caapo.
Caapo on evm sukuinen uros jota ei koskaan käytetty jalostukseen. Caapo oli yhtä VOI1 vaille KVA (nome). Caapolla oli vJLUXW-07 titteli.
tältä Caapo näytti. sen lisäksi Caapolta löytyi BH 1*Jk3. Caapon kanssa kisattiin agilityssa myös, mutta siellä ei ihmeellisiä tuloksia tullut.
Isä: Foxy Nova's Gekko
Emä: Foxy Nova's Marina
eli hänen virallinen nimi tittelien kanssa
BH Jk3 vJLUXW-09 Foxy Nova's Caapo

Etsin pennuille pysyvää kotia. Kisaamisella ei ole kiire ja lajin saatte valita ihan itse. Toivoisin, että kasvattini kanssa suoritetaan NOU1 ja BH.
Toivoisin näkeväni kasvattejani myös muutaman kerran kehässä. Jos sinulla ei ole kuvia niin voisin katsoa jos löytäisin itseltä sinulle jonkunlaiset kuvat koiralle mukaan. Pentueen koko on max. 3 pentua.

vapaana olisi vielä yksi pentu.

Veera - Terne - u/n? (ehkä jalostukseen)
Jenna - Petite's - u (ei jalostukseen)
kuka - minne - u/n? (ehkä jalostukseen / ei jalostukseen)

Veeralle olen antanut jalostuskäytön omalle pennulle. Itse en aijo pentuani käyttää jalostukseen ja kolmannen pennun ottaja saa päättää haluaako käyttää jalostukseen vai ei.

Nimiä - Petite's
Fantasy Fox
Golden Fox
Fox Girl
Samanta Fox
Fox Fan
Fox Finder
Artic Fox
Red Fox
Fair Fox
Fox Trot - Jenna
Top Fox
Fire Fox

Toinen pentue myös tulossa Petite's kennelin nimiin. Sain yhteyden vanhaan kenneliin (Tähden) joka on lopettanut, mutta jonka luona asuu koira joka on minulta lähtöisin. Emma ymmärsi kun kerroin, kuinka hienoa olisi saada Maryn pennut virtuaalisesti toteutettua kun sukukin on täysin evm pohjainen. Emma antoi minun käyttää tyttöä. Nykyinen kisautus määrä saa riittää pentueen toteuttamiseen. Pentueen teema on Happy. Pentue tulossa 18.08.2009

Teddy's Marilyn
Näy: 3*ERI, PN3 (PN3 puuttuu sivuilta, mut löytyy googlella)
nou/nome: NOU1
vepe: HYV, ALO3
toko: ALO0
mejä: vFIN JVA (sivuilta puuttuu viimeinen VOI1)
Marylle on aikaisemmin yritetty pentuetta, mutta jäi tyhjäksi.

Isä
Jälleen jo edesmennyt, mutta hieman kisattu evm sukuinen uros jolla ei aikaisempia jälkeläisiä. Foxy Nova's Red Ferrari "Pepe"
NOU/NOME: NOU1
NÄY: 3*EH, ERI PU2

Etsin pennuille pysyvää kotia. Kisaamisella ei ole kiire ja lajin saatte valita ihan itse. Toivoisin, että kasvattini kanssa suoritetaan NOU1 ja BH.
Toivoisin näkeväni kasvattejani myös muutaman kerran kehässä. Jos sinulla ei ole kuvia niin voisin katsoa jos löytäisin itseltä sinulle jonkunlaiset kuvat koiralle mukaan. Pentueen koko on max. 3 pentua.

varaukset
n. Jenna - Petite's (jalostukseen)
u/n - Susityttö - Terne (jalostukseen)
u/n - Hensu - de Verano (jalostus harkittavissa!)

nimet - Petite's
Happy Dreams
Happy Heart
Happy Star
Go and Be Happy
Happy Angel Face
Happy Ferrari
Happy Spirit
Happy Summertime - Jenna
Make Me Happy
Ever So Happy
She's So Happy
Xtra Happy
Jenna
Kanada

Re: Petite's Fox & Happy -pentue (2 tolleri pentuetta tulossa)

Viesti Kirjoittaja Jenna »

Fox pentueesta olisi yksi vapaana :)
Vastaa Viestiin